(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(3)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Har fået rodet ved livmoderhalsen i dag..
Favorit Del
11-06-2010 18:57:01

Medlem siden:
25-11-2009

Sidst online:
26-03-2011

Har fået rodet ved livmoderhalsen i dag..

Hejsa

Jeg er i dag 39+3 med mit tredie barn og glæææder mig til at føde, for nu gør det ondt i både ligamenter, ryggen, benene go underlivet da hun bare sidder FAST (føles som om hun er i klemme mellem ballebenene)..

I dag forbarmede min jordemoder sig dog over mig og ville kradse lidt i hinderne, men der var stadig lidt livmoderhals tilbage selvom det var meget blødt og føjeligt kunne hun ikke komme helt ind til hinderne, dog rodede hun rundt med livmoderhalsen (AV!  ) da hun mente at det godt kunne hjælpe. et par timer efter skete der en masse i underlivet og jeg gik og peb lidt for mig selv inden jeg tog en "morfar". Så gik det dog desværre i sig selv igen, men jeg er ret sikker på at min slimprop lige er gået., så nu krydser vi fingre og håber på at fødslen vil gå i gang snarest, det ville bare være skønt, Jeg glæder mig helt vildt til at møde min lille datter og til at få "normaltilstand" i min krop igen - I véd hvad jeg mener..

Er der nogen af jer der har prøvet noget lignende.. og hvad skete der??? Hvor lang tid gik der??

Hav en skøn fredag aften, Disney sjov begynder jo straks, og der er nu linet op med snoller og unger i sofaen.. SKØNT.

Kh. Linda

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!