...
Hejsa...
Hvornår skal du ha din mens igen?
Kh. Slaris
Favorit
Hej alle...
Kort fortalt er jeg 38 år og ønsker vild i sidste øjeblik at få baby.. har endelig fundet manden jeg vil dele det med.. han bor godt nok nu i udlandet så det er lidt svært at beregne ægløsning og rejse dertil.. jeg bor der fast 3 måneder.. jeg er lige kommet hjem ige efter 18 dage der og jage havde mens den 20 maj og fik ægløsning den 31 maj... jeg har nu efter jeg er kommet hjem haft den sidste 1½ uge mensligende smerter i underlivet, jeg syns mine brystvorter er mere ømme end normalt jeg er sindsyg træt og kan sove heletiden, menssmerterne er kommet og gået her den sidste uge.. jeg tør ikek tage en test uhhh er så bange for at den er negativ.. men så her i eftermiddag fik jeg igen menssmerter men nu denne gang når jeg gik på toilettet med en anelse lyserødt på papiret når jeg havde tørt mig.. men ellers ikke noget resten af dage.. tænker jo bare nu at det er mens som kommer et par dage forsinket.. de sidste mange år har jeg ikke haft menssmerter når jeg skal have mens, kun ganske harmløst... men denne gang har jeg haft det i 1½ uge som sådan nogle jag og stikken i underlivet.. hvis der er mens som er ved at dukke op!! nogen som har prøvet dette...tør ikke drømme om jeg er gravid!!
Hejsa...
Kh. Slaris
Slaris skrev:Hejsa...
Kh. Slaris
hej
skulle have det her den 13 juni.. men fik altså kun lidt på papiret idag ved toiletbesøg!!
en test...
. Du skriver jo at du ikke plejer at få mens lignede smerter.... og har haft det 1 1/2 uge nu.. Det kunne jo godt tyde på at du er gravid! Jeg havde det på samme måde, kunne mærke noget anderledes i mit underliv, som om det niv lidt.. og den var positiv!
Held og lykke.
Knus Lotte
takker for held og lykke og i ligemåde.. og tillykke med din graviditet..
og ja en test og det er jo nok osse det jeg må gøre, men ønsker det så meget og er bange for resultatet er negativt ... men ok det er jo den eneste måde og finde ud af det på.. og ja jeg har vir´kelig haft uro i underlivet i den forgangne 1½ uge... så må nok hellere købe en test imorgen... og få sandheden på bordet.. 

Knus hanina
...få taget en test 
Krydser fingre for den er positiv... 
Kh. Slaris
Så har købt test her til morgen men kan ikke tage den før i aften (har butik) så det bedste er nok i morgen tidelig, men har her til morgen blødt lidt da jeg skulle tisse her til morgen...
nå men jeg må se hvad den siger imorgen og så må jeg jo bare op på hesten igen hvis den er negativ....
Tak for jeres tilbagemeldinger det varmer 
Lad os nu antage at du er gravid - for så kan det være et implantationsblødning du har.
Det kan man få, når ægget hopper op og sætter sig fast...
Det kan give en lille bitte blødning....
Meld lige tilbage når du har testet...
Kh. Slaris
ok men kommer det ved den tid hvor normalt man skal have mens!! jeg skulle jo have mit omkring den 13 juni...
Ja da skal nok melde tilbage når test er taget uhhh...
Den lille blødning kommer ca på 7-10 dagen efter befrugtning....
Kh. Slaris
Takker for svaret... Men ok er meget klogere i morgen har osse her på siden læst lidt om implantiationsblødning.. og om man godt kan have svag mens efter befrugtningen osv... men imorgen ved jeg bedre om det er en svag mens eller hvad det nu skulle være...
negativ....er helt nede, denne gang skulle det så heller ikke være...!! er ved at være bange for graviditetstests... er det nogen som ved hvad man kan gøre for at gøre sig mere klar til befrugtning, altså noget hjælp til evt. at der er større chance for garviditet, min kæreste og jeg har jo desværre ikke hvergang ved ægløsning sammen da han jo er i et andet land og jeg kun ser ham sådan ca. hver 8 - 10 uge...
ved godt det er et sindsygt spørgsmål for så ville alle jo bruge den metode men måske der er noget vi ikek ahr prøvet, da vi intet har gjort udover at prøve være sammen ved og omkring ægløsning..
Vh. Hanina
Hej Hanina
Kan godt forstå, du er ked af det, men op med humøret og prøv at tage den lidt med ro, hvis det kan lade sig gøre. Mit råd kan kun være: Tag den med ro og hav en masse dejlig sex med kæresten, når det kan lade sig gøre, så skal det nok lykkes.
Jeg er selv 37 - så vi er tæt på hinanden i alder - og jeg er altså blevet gravid gennem p-pillerne (og min egen fornemmelse af, at jeg var 'gammel og gold';-)), så helt så 'færdige', som vi går og tror, vi er i vores alder, er vi altså ikke nødvendigvis...;-)
Og jo, jeg er glad for min graviditet, selvom den var noget så uplanlagt, og jeg er på vej til at blive enlig mor:-)
Men mit budskab er som sagt: ØV til den negative test, men op på hesten igen og nyd din kæreste og jeres samliv så godt du nu kan. Der er masser af chancer endnu. Held & lykke :-)
Knus, K. Der faktisk er på vej ind i uge 11...uh! :-)
Kiljangirl skrev:Hej Hanina
Kan godt forstå, du er ked af det, men op med humøret og prøv at tage den lidt med ro, hvis det kan lade sig gøre. Mit råd kan kun være: Tag den med ro og hav en masse dejlig sex med kæresten, når det kan lade sig gøre, så skal det nok lykkes.
Jeg er selv 37 - så vi er tæt på hinanden i alder - og jeg er altså blevet gravid gennem p-pillerne (og min egen fornemmelse af, at jeg var 'gammel og gold';-)), så helt så 'færdige', som vi går og tror, vi er i vores alder, er vi altså ikke nødvendigvis...;-)
Og jo, jeg er glad for min graviditet, selvom den var noget så uplanlagt, og jeg er på vej til at blive enlig mor:-)
Men mit budskab er som sagt: ØV til den negative test, men op på hesten igen og nyd din kæreste og jeres samliv så godt du nu kan. Der er masser af chancer endnu. Held & lykke :-)
Knus, K. Der faktisk er på vej ind i uge 11...uh! :-)
Hej K
Tusinde tak for dit dejlige positive indlæg til mig det varmer... og ja der er kun en vej op på hesten igen...
Og så et mega stort tillykke med din lille spirre...
Knus Hanina