(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(3)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Har ikke lyst til sex med min gravide kone
Favorit Del
17-06-2010 11:13:14

Medlem siden:
17-06-2010

Sidst online:
17-06-2010

Har ikke lyst til sex med min gravide kone

Min kone er godt halvvejs i graviditeten, og jeg har fuldstændigt mistet lysten til sex med hende. Det er selvfølgelig ikke hendes skyld, hun er lige så smuk og dejlig som altid ... jeg har "bare" det problem, at jeg ikke kan holde tanken ud om at stikke mit lem op lige i nærheden af mit ufødte barn. Jeg ved godt at der ikke er direkte fysisk kontakt ... men det føles bare så forkert at skubbe (indirekte) til min lille dreng med mit stive lem - næsten helt incestiøst. 

Jeg vil da heller ikke have stivert på, blot 5-10 cm fra barnet, efter han er blevet født. 

Det gør min kone frustreret at vi ikke har sex ... og jeg forstår hende fuldstændigt. Jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre.

17-06-2010 11:20:24

Medlem siden:
03-05-2009

Sidst online:
08-02-2012

Fødselsdato:
07-08-1989

Så tråden på forsiden..

Ved godt det er debatten for mænd, men svarer lige alligevel..

Min kæreste havde også i en periode mens jeg var gravid med vores datter, ikke lyst til sex. Af netop samme tanker som du har..
Men mange siger faktisk at barnet kan fornemme mors glæde og kærlighed igennem de stoffer hun udløser når i har sex, og det er faktisk meget sundt for barnet.. 
Den bette ved jo heldigvis ikke hvad der forgår endnu, så man kan jo sige at i har faktisk fripas.. + man finder på en masse nye og sjove stillinger,  som kan være rigtig gode for jer begge to..

Alt i alt, så er det en fase du skal igennem og over så du kan vise din kone at hun stadig er lige ¨så dejlig og sexet som før.. + gravide kvinder mange gange har en tendens til og være kanon liderlige... :D

Lilypie Third Birthday tickers href="http://daisypath.com/">Daisypath Anniversary tickers

17-06-2010 11:21:32

Medlem siden:
03-05-2009

Sidst online:
08-02-2012

Helt naturligt

Hej

Jeg tror du er som ganske mange andre mænd - du er i hvert fald ikke den første jeg har hørt sige det. :)

Jeg er hverken sexolog eller noget som helst, men man kan jo godt have sex uden at du skal skubbe til den lille. Oralsex, analsex (hvis I er til den slags), bare almindelig kyssen og kælen. Og lidt legetøj kan man da også finde (undgå ting i plastik, de kan have alskens underlige ting i sig og Sundhedsstyrelsen anbefaler at man ikke bruger det under graviditeten - men man kan også få flotte dildoer i glas). Men jeg tror ikke du skal "tvinge" dig selv til noget - det kommer der alligevel ikke noget godt ud af.

Jeg har også tænkt på det der med en morgenstivert i nærheden af det lille barn. Og jeg tror altså du bliver nødt til at gå lidt på kompromis med din egen blufærdighed. For barnet skal jo også skiftes/puttes/nusles med, selvom du tilfældigvis lige er morgenstiv. Og barnet er ligeglad. :) Vi sov med Ellen mellem os de første ca. tre måneder og så kan det altså ikke undgås at der opstår den slags situationer. Vores sundhedsplejerske sagde til os, at det jo er ganske naturligt og at det også er vigtigt at børn får et naturligt forhold til nøgne kroppe og hvordan de fungerer - og mænd er altså stive engang i mellem!

Men jeg forstår dig godt - og det er så en af de gange hvor det er nemmere at være kvinde end mand. :)

Mvh Trine

22-06-2010 22:57:41

Medlem siden:
09-06-2010

Sidst online:
31-01-2012

Jeg har fuldstændig samme problem..!!

ja, hvad f.... skal man stille op?

Jeg har lidt besluttet mig for at jeg bliver nød til at se "angsten" i øjnene, og kaste mig ud i det.. det må være muligt at ændre sit tankemynster.. Min stakkels kæreste (med hjælp fra hendes hormoner) er begyndt at tro, at det er fordi hun er blevet for tyk og uinteressant, og hvad hun ellers får bildt sig ind:-) Og det er selvom jeg fortæller hende det modsatte hele tiden..

26-06-2010 10:41:51

Medlem siden:
09-06-2010

Sidst online:
31-01-2012

Lidt på samme måde her...

Kæresten er dog kun 10 uger henne, men jeg har meget mere lyst til at give hende massage, nusse og kysse hende, end at have sex med hende... Jeg savner slet ikke sexen, men det er bare som om at mit behov og fokus er helt anderledes nu... Hold kæft hvor lyder man bare langhåret nu...

Men vi har ingen krise over det overhovedet, så det er for så vidt fint nok...

26-06-2010 22:35:50

Medlem siden:
09-06-2010

Sidst online:
31-01-2012

Et godt råd, måske.

Ved ikke om det er tilladt at give et råd som kvinde, og måske er det slet ikke lige jer, men hva med at prøve analsex? Det er jo en helt anden kanal, og mere fjernt fra barnet en skeden. Hvis I ikke har prøvet det før kan der godt gå nogle gange før det fungere. Men det er i hvert fald et godt alternativ og det giver nogle fantastiske orgasmer, hvis det gøres rigtigt, som også er godt for baby, tror jeg nok. Bare pas på med bakterier (brug evt kondon).

Mvh Stine

01-07-2010 22:50:59

Medlem siden:
07-04-2010

Sidst online:
06-02-2012

Fødselsdato:
23-07-1973

hmm

blander mig også lige, håber det er i orden.

Hvad med lidt sexlegetøj?

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

21-07-2010 14:45:30

Medlem siden:
17-05-2008

Sidst online:
22-08-2010

Fødselsdato:
14-10-1984

Jeg tror

"Bare" du skal hoppe op på hesten igen, so to speak ;) Man skal nok bare vænne sig til det nye....fjerne mystikken og de nye tvangstanker....

30-07-2010 08:22:16

Medlem siden:
24-07-2010

Sidst online:
20-05-2011

Fødselsdato:
11-09-1983

Det er helt naturligt

Hvor er der egentlig mange kvinder der skriver under mændenes/fædrenes fora..

Det er self. en helt naturlig følelser ikke at ville være erigeret i nærheden af sit barn, det følte jeg også en smule af da min kæreste var gravid med min søn. Men prøv at kaste tanken væk, fordi det er jo ikke fordi du har de intime tanker omkring barnet :) Når dit barn bliver født er det heller ikke unaturligt at have morgen stivert på, når barnet ligger mellem jer.. Bare husk at barnet alligevel ikke forstår noget af det, og dine tanker ikke er omkring dit barn, men din partner :) Så skal alt nok gå.

02-08-2010 14:05:32

Medlem siden:
07-11-2009

Sidst online:
08-02-2012

Fødselsdato:
17-03-1976

Min kæreste har også haft det sådan

Først blev jeg egentligt rigtig ked af det, bagefter gal fordi jeg tænkte "mage til storhedsvanvid" Så stor er der meget få mænd der er.... og hvis man endelig er så stor, sker der ikke noget ved det. Det "farlige" her, er den skade det kan gøre på jeres forhold.

Men men men.... det er jo fair nok og lyster er forskellige og individuelle. Hvis du ikke kan se hende som et seksuelt væsen, og dyrke andre former for sex, så er det bare vildt vigtigt, at du stadig giver dig kæreste ømhed, kysser og nusser hende. Din kæreste er formodentligt lagt ned af hormoner, og har et kæmpe behov for at du bekræfter hende i at hun er kvinden i dit liv, og sex er jo typisk måden man gør det på. Hvis det ikke er muligt lige nu, må du huske at påskønne/bekræfte hende/ forsikre hende om at det ER jer to...

Honen

Basse Nummer 1 fra 08.10
Forsøgt i 2,5 år K34 - OK, M40 - OK
1.IUI. 1 æg 40 mio 5.11.09- Nitte
2.IUI 1 æg 60 mio 3.12.09 - BINGO!
AKS på terminsdatoen- dejlig dreng 4486g
Basse Nummer 2
Kom som en overraskelse efter første cyklus efter ammestop.
PkS medio maj 2012
Lilypie Second Birthday tickersLilypie Maternity tickers
Lilypie Maternity tickers

02-08-2010 17:24:29

Medlem siden:
25-07-2010

Sidst online:
17-10-2010

Well

Hej alle mænd (og kvinder?)

(NB. Til de kvindelige skribenters kommentarer, det er fint at få situationen fra Jeres synsvinkel, men ja - vi mænd må værne om vores MANDEHØRM :))

Well - Mænd, jeg har ikke selv de tanker, men når jeg nu sidder og prøver at sætte mig i Jeres sted, må jeg bede Jer sætte Jer i Jeres kæreste/kones sted.
Hvis det er "ok" med hende, jamen så bør det jo ikke gøre noget. Som første-"mand" kan hun jo bedst mærke hvordan det evt. føles.
Medmindre han er gynækolog, tror jeg ikke nogen mænd ved hvad de egentlig "rager imod", men det er ihvertfald ikke så langt oppe som barnet ligger.

Ang. morgen-stivert - Det er jo sårer naturligt og uskyldigt. Vi kan jo ikke ændre på det. :)

12-08-2010 16:08:52

Medlem siden:
12-11-2009

Sidst online:
05-02-2012

Fødselsdato:
04-03-1990

...

Undskyld at jeg også lige blander mig  - men jeg ved at min kæreste også efter at min mave er vokset har det rigtig svært ved at have sex med mig, da han også føler at det kommer lidt for tæt på, men det vi gør her, er at vi har sex sådan at han ikke kan se maven og derved ikke tænker så meget over det.. så f.eks. fra siden hvor jeg ligger med dynen over maven..

Traethed

Vores Lukas Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers

18-02-2011 09:42:22

Medlem siden:
18-02-2011

Sidst online:
18-02-2011

Omvendt problematik - lige så svært..

Omvendt problem - måske! Og beklager til jer mænd - sitet er ment til jer.

Jeg har mere lyst til sex end min kæreste. Det startede da jeg blev gravid, at det var mere og mere mig der lagde op til sex - nu er det udelukkende mig. Det sker for sjældent - kun 1 om ugen eller hver 14.dag - ved jeg maser på.

Varigheden og "kvaliteten" er også blevet anderledes - vi har sex i et par minutter...hele vores problematik er den at vi ikke engang har været kærester i et år, jeg synes det er alt for tidligt at have det sådan. I starten var der intet i vejen, og vi har taget nogle lange snakke herom, ligemeget hjælper det - der sker intet. Jeg går nu rundt med guld i maven og en sten i hjertet. Jeg mener at sex og bekræftelse er så uendelig vigtig i et forhold.Jeg er ked af det, skuffet og aner ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg føler mig ikke stor, klodset, i vejen eller noget andet, jeg er stolt af min mave, mine bryster og alt det der sker. Problemet er ved at udvikle sig fra noget fysisk til noget psykisk for mig - og det tyngder mig.

Sokkeholder

12-07-2011 10:35:29

Medlem siden:
12-07-2011

Sidst online:
05-11-2011

minus sex lyst...

nu må jeg altså lige komme med min indskydelse.. jeg er nok lige omvendt end andre mænd herinde. jeg har rigtig meget lyst til min kæreste og elsker at ha sex med hende, hun er super lækker og tænder mig. men hun har ikke haft de nsamme lyst til sex som inden da hun blev gravid, det er svært for mig at takle da jeg elsker sex, selvfølgelig respekter jeg hende og presse ikke vildt på men nogle gange kan man bare nå der ud hvor man tænker hva  faen sker der.. hva gør man, er det normalt. giv mg endelig svar mand som kvinde..

heskhe

26-11-2011 21:38:47

Medlem siden:
26-11-2011

Sidst online:
05-11-2011

Har det på samme måde...

Jeg har det på samme måde, gør det dog alligevel...

28-11-2011 04:38:36

Medlem siden:
07-04-2011

Sidst online:
29-11-2011

For megen betydning?

Mon ikke i ligger for megen vægt på det at have sex flere af jer?

Jeg forstår godt at sex er en katalysator for at man viser hinanden sin kærlighed rent fysisk, ligesom kys og kærtegn også er en måde at vise det på, men man skal nok passe på med ikke at tillægge sex for megen betydning.

Jeg blev far til en dejlig lille pige i Oktober og jeg havde sex med min kæreste løbende gennem graviditeten. Jeg havde samme tanker som trådstarter i begyndelsen af graviditeten og var flere gange nødt til virkelig at tage mig selv i nakken so to speak, og køre tankerne hen på noget andet end at mit dengang ufødte barn faktisk befandt sig ret tæt på mig når vi havde sex.

Jeg ved mange fædre/vordene fædre har præcis de samme tanker, er det forkert det jeg gør, er det uetisk, er det incestiøst, er det moralsk forkert, osv. osv. osv.
Nej, det er ikke hverken forkert, incestiøst, moralsk anstødeligt, uetisk eller noget som helst andet, det er naturligt. Og som en også skrev, så er de endorfiner og den glæde ens gravide kæreste oplever godt for barnet. Bl.a. styrker sex imunforsvaret, så man kan med rette sige at ens barn bliver mere modstandsdygtigt af det fordi barnet lever med morens imunforsvar.

Prøv at slå tankerne ud af hovedet, dyrk f.eks. andre former for sex end samleje, det kan faktisk være ret sjovt og også mere sensuelt end samleje. For mange er det en fase de skal i gennem, det var det f.eks. også for mig selv, så fat mod og prøv dig frem og se om ikke dit tankemønster ændrer sig.

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!