Medlem siden:
11-05-2008
Sidst online:
06-02-2012
Fødselsdato:
23-01-1979
Mine erfaringer med det
Jeg syet nogle stykker men fordi det kun er nogle min søn skal bruge når han spiser så har jeg ikke gjort det store ud af dem. Men syet kantebånd fast i kanten omkring halsen og ladet et stykke blive ekstra på hver side til at binde den fast med rundt om halsen. Jeg har et mønster liggende jeg kan scanne ind til dig og sende. Men det er ikke det helt store mirakel. Har bare tegnet en halv hagesmæk i den størrelse jeg gerne ville have og så klippet den ud i blød tekstildug.
Mvh Maiken
Mener at der ligger et billede eller to et sted her på siden af den jeg har lavet.
En moderator har fjernet dette indlæg.
Se min hjemmeside www.fifogtriks.mono.net og www.bricksite.com/sumsum
Medlem siden:
22-07-2008
Sidst online:
07-02-2012
TAK (-;
for svar jeg har prøvet mig frem og det er lykkedes rigtig godt 
Medlem siden:
22-07-2008
Sidst online:
07-02-2012
jeg har bare tegnet en "rigtig" hagesmæk af...
Hagesmækker
Så fik jeg lavet en masse hagesmække. Købte en voksdug til 15 kr/m - hvoraf der blev 8 hagesmække. Derudover købte jeg lidt forskelligt-farvet kantebånd og vupti - så var de lavet! Det var pisse-nemt og billigt! Jeg prøvede med både velcro og trykknapper, og er mest til trykknapper... Dog skal man huske lige at ligge et stykke stof bagpå smækken der hvor trykknappen skal sidde. Ellers går den bare gennem voksdugen - altså falder af. Jeg tegnede forresten bare modellen af efter en af mine alm. smækker.

De er afprøvet - og der kan godt ligge en halv dl vand og grød og svømme i lommen UDEN det løber igennem 
MEN når de skal vaskes skal lommen vendes udad - ellers bliver den klam.
Medlem siden:
22-07-2008
Sidst online:
07-02-2012
...
Hej Chilibaby 
De er super fede 
Den model du har lavet ser bedre ud end den jeg har
er det evt en model jeg kunne lokke fra dig ?
Tang
Medlem siden:
21-04-2008
Sidst online:
29-08-2011
Fødselsdato:
28-01-1985
super fede
Hvor er de bare super fede.
hvor har du fundet så billigt voksdug?, synes altid det koster 49 kr pr meter og op efter...
Er det ganske alm kantbånd du har sat på?
Mvh. Dina og Elias fra 040610