24-årig mor fra Østjylland, søger bekendtskaber! :)
Hej Alle!
Er ny bruger her på siden, selvom jeg har brugt den ofte til at følge min første graviditet i 07/08. Nu venter jeg mit andet barn med ny mand, nye omgivelser og en helt anden situation :)
Er oprindeligt fra Aalborg, hvor jeg fødte min fantastiske datter i juni 08. Blev "efterladt" af hendes far på halvvejen, og har været alenemor til sommeren 09 sidste år. Da mødte jeg min dejlige kæreste, idag forlovede - og vi fandt ret hurtigt ud af, at det bare skulle være os!
Derfor flyttede vi ned i landet til ham i december 09, og bor nu i et dejligt hus i Østjylland, lidt fra Horsens. En fantastisk forandring for både min datter og jeg, som nyder de "nye" rolige omgivelser, og at have en faderfigur i hverdagen.
Vi har hele tiden vidst at vi gerne ville have endnu et barn sammen, også inden min datter blev for gammel. Så projekt baby startede allerede i vores tanker, efter vi var flyttet sammen. I april 10 testede jeg positivt, og det var jo fantastisk ! :)
Alting er gået meget stærkt, og vi har haft vores op og nedture - især nu hvor mine hormoner går lidt amok ;) men vi glæder os meget til at blive forældre, og har ovenikøbet termin juleaften :D
Med det sagt, så kan jeg godt sidde og føle mig en smule ensom, langt væk fra min familie og mine venner, uden ret mange bekendtskaber i nærheden af vores bopæl :( Jeg glæder mig meget til at komme i mødregruppe, og håber på at kunne lære flere fra byen at kende. Men jeg synes det kunne være rigtig fedt, at komme til at snakke med nogen her på siden, især hvis i bor i området :)
Så hold dig endelig ikke tilbage hvis du sidder med samme følelse, jeg er altid klar på at lære nye mennesker at kende! :)
Mange hilsner fra Cecilie, og held og lykke til alle jer forældre/og kommende derude! :)