Medlem siden:
Ukendt
Sidst online:
Ukendt
Hej
Hej stine.
Jeg vil også selv stereliseres når jeg har født, jeg var inde og google det og læste mig frem til at med de klemmer på, kan man stadig blive gravid, lige som det kan smutte med p-piller.
Så jeg har valgt at få kappet dem helt, men nu er jeg også snart 40. Så denne her lille pusling er absolut min sidste.
Knus fra frkmig
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
04-09-2004
Sidst online:
02-02-2012
.
For et par måneder siden ville jeg have skrevet "do it" , men nu har jeg selv skiftet mening fra altid at synes, at to var perfekt til at drømme en endnu en lille baby
Så hvis du er den mindste i tvivl eller i tvivl om du kan komme i tvivl
ville jeg lade være.
Men det lyder dejligt nemt, så hvis du er helt afklaret er det da en nem måde at få det gjort samtidig
Medlem siden:
20-01-2009
Sidst online:
07-02-2012
svært beslutning
Jeg er selv snart 36 og har en på 12år og en på 13mdr ... Jeg havde ALDRIG tro at mit liv vil være hvor det er nu .. jeg er alene med mine drenge. Så nu står jeg med to børn af to fædre.. MEN MEN ,,, jeg er vild med at blive mor og jeg er såååå heldig at jeg har fundet en fantastisk ny kæreste og jeg må sige at jeg drømmer stadig om en til ... måske en pige :-)
Jeg vil dog sige at næste gang så vil jeg få det kappe af (har kun en tilbage... længere historie) .. Det bliver sgu dejligt ikke at skulle tænke på pillen osv ... :-)
Det jeg vil sige med alle de ord er at du skal være sikker, livet ender ikke altid som man havde tænkt ... Held og lykke med dit valg :-) Det er et beskutning DU skal være glad for og det er ikke til andre at bestemme :-)
Mvh Nathalie
Medlem siden:
16-08-2010
Sidst online:
22-11-2010
Fødselsdato:
27-01-1973
jeg blev steriliseret i marts
da jeg fik mit 2. kejsersnit - jeg fik Johanne i oktober 08 (da jeg var 35) ved AKS og Jeppe i marts 10 (lige blevet 37.. gys, det lyder fælt når man skriver det!!) ved et PKS.
Eftersom man alligevel er klodset op med en spinalblokade og under alle omstændigheder er en smule øm i skroget dagen efter, fordi de har pillet baby ud - så er der absolut bare INGEN ben i at blive steriliseret ved samme festlige lejlighed!!!
Jeg valgte at blive steriliseret fordi jeg måske nok synes at to børn lige i rap i min alder var fint !!
mvh Christina
Mor til Johanne 03-10-08
og Jeppe 31-03-10