(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(3)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Man har et standpunkt til man tager et nyt....
Favorit Del
25-08-2010 22:28:57

Medlem siden:
04-09-2004

Sidst online:
02-02-2012

Man har et standpunkt til man tager et nyt....

Jeg har altid vidst at jeg ville have to børn. Jeg har nu to skønne piger på 5½ og 3 år. Vi er den perfekte familie i mit hovede. Vi har solgt alt babyudstyr, for vi skal ikke have flere børn - to er perfekt til os (mest mig).

Men på det seneste er det begyndt at rykke lidt i mig. Jeg så bla. billeder fra pigerne var små og fik et sug i maven - uhh skal jeg aldrig nyde en lille baby igen? Hvor kom det lige fra, tænkte jeg forvirret. Jeg skal jo ikke have flere børn

I sidste uge fortalte min lillesøster at hun venter hendes første barn og min reaktione er:  "OGSÅ MIG, JEG VIL OGSÅ HA EN BABY" jeg tænker på babyer hele tiden. Skal - skal ikke. Er det mon bare en dille der går over om et par uger eller har jeg virkelig lyst til endnu et barn. Jeg nærmer mig de 36, så hvis det skal være, skal det snart være.....åh hvor er det svært

Det er virkeligt underligt at fra at være SÅ afklaret om at to børn var det perfekte for mig, så drømmer jeg pludselig om endnu en lille skøn baby. Jeg tænker på babyer HELE tiden. Jeg kan kun tænke på hvor skønt det vil være, alt det praktiske med manglende værelse, ny bil, natteroderi mv. det tænker jeg ikke på.

Det hører med til historien at jeg selv er midterbarn og det har ikke altid været sjov. Vil jeg virkelig udsætte min lille pige for at blive midterbarn. Min mand mener at det er en gave at give børnene mange søskende.

Suk hvad mon jeg vil med dette indlæg?? Have luft for mine tanker - og måske lidt tanker fra jer. Har nogen oplevet at skifte mening så pludselig - og hvad besluttede i jer for. Holdt lysten til at få endnu et barn eller forsvandt den lige så stille igen?

27-08-2010 13:59:32

Medlem siden:
13-10-2008

Sidst online:
06-02-2012

Fødselsdato:
23-03-1971

nemlig!

Jeg har altid troet at jeg kun skulle have et barn, men da hun så kom, så var det pludselig meget vigtigt at få en mere - og i dag har jeg så også en søn! Jeg tror at når tanken først er kommet, så forsvinder den ALDRIG igen.....

Og hvis du har det sådan, er det så ikke rigtigt - især hvis din mand er med på ideen - det praktiske skal jo nok komme hen af vejen?

27-08-2010 18:04:25

Medlem siden:
04-09-2004

Sidst online:
02-02-2012

Du har ret

pip2 skrev:

Jeg har altid troet at jeg kun skulle have et barn, men da hun så kom, så var det pludselig meget vigtigt at få en mere - og i dag har jeg så også en søn! Jeg tror at når tanken først er kommet, så forsvinder den ALDRIG igen.....

Og hvis du har det sådan, er det så ikke rigtigt - især hvis din mand er med på ideen - det praktiske skal jo nok komme hen af vejen?

Du har nok ret i at når tanken først er der så forsvinder den ikke igen. Jeg er bare meget overrasket over at jeg har fået lyst til endnu en baby, jeg har været meget afklaret omkring at jeg ikke skulle have flere.

Det praktiske får vi nok styr på, det vigtigste lige nu er følelserne.

27-08-2010 18:13:34

Medlem siden:
09-05-2010

Sidst online:
08-02-2012

.

Så skal du bare have 2 børn mere..... så bliver der ikke noget midterbarn.....og din mand bliver glad..... he he

27-08-2010 18:15:17

Medlem siden:
09-05-2010

Sidst online:
08-02-2012

Blander mig lige!

Jeg har altid sagt at jeg ikke skulle have nogle børn, men men men så var min søn på vej, opdagede det først da jeg var 16 uger henne.  Så jeg valgte at gennemføre det, og hvor er jeg bare lykkelig for at jeg gjorde.

Så var min holdning så, at et barn var rigelig til mig, han er nu 17 og jeg har fået mit "liv" tilbage. Men men men

Så er jeg gravid igen, en rigtig efternøler er på vej, og tankerne har været oppe og vende, hvad er rigtigt, men har nu besluttet at denne lille sag for lov at blive, det kostede så forholdet til min kæreste, som mente at vi var alt for gamle, han er 43 og jeg bliver 40 lige om lidt (30-9). Men nu glæder min søn og jeg mig rigtig meget, jeg er 9 uger henne idag, og synes at der er så længe til 31-03-2011 når den lille kommer til verden.

Så tal det igennem med din mand, det kan jo være at han er med på ideen.

Stort kram

frkmig

27-08-2010 18:17:56

Medlem siden:
14-12-2008

Sidst online:
07-02-2012

Fødselsdato:
19-12-1987

Midterbarn

er nu ikke per definition noget skidt, det handler såmænd bare om hvordan man som forældre tackler det. Jeg synes i skal go for it! 2 børn er alt for lidt! 

Lilypie Second Birthday tickers

27-08-2010 20:08:39

Medlem siden:
04-09-2004

Sidst online:
02-02-2012

.

NITTIB skrev:

Så skal du bare have 2 børn mere..... så bliver der ikke noget midterbarn.....og din mand bliver glad..... he he

Ha Ha det løser jo problemet

27-08-2010 20:11:47

Medlem siden:
04-09-2004

Sidst online:
02-02-2012

Hvor lyder det skønt

frkmig skrev:

Jeg har altid sagt at jeg ikke skulle have nogle børn, men men men så var min søn på vej, opdagede det først da jeg var 16 uger henne.  Så jeg valgte at gennemføre det, og hvor er jeg bare lykkelig for at jeg gjorde.

Så var min holdning så, at et barn var rigelig til mig, han er nu 17 og jeg har fået mit "liv" tilbage. Men men men

Så er jeg gravid igen, en rigtig efternøler er på vej, og tankerne har været oppe og vende, hvad er rigtigt, men har nu besluttet at denne lille sag for lov at blive, det kostede så forholdet til min kæreste, som mente at vi var alt for gamle, han er 43 og jeg bliver 40 lige om lidt (30-9). Men nu glæder min søn og jeg mig rigtig meget, jeg er 9 uger henne idag, og synes at der er så længe til 31-03-2011 når den lille kommer til verden.

Så tal det igennem med din mand, det kan jo være at han er med på ideen.

Stort kram

frkmig

at du venter en efternøler. Hvor er det fedt at du har mod på det alene, held og lykke med det

27-08-2010 20:17:06

Medlem siden:
04-09-2004

Sidst online:
02-02-2012

.

Lunajoe skrev:

er nu ikke per definition noget skidt, det handler såmænd bare om hvordan man som forældre tackler det. Jeg synes i skal go for it! 2 børn er alt for lidt! 

Ja jeg vil jo nok være meget opmærksom på, hvordan vi skal tackle midterbarnet. Men så ender det jo nok med at den ældste synes hun blev glemt eller den yngste synes hun altid var den lille eller lignende, det er jo svært at gøre alt rigtigt som forældre!!

21-09-2010 09:40:18

Medlem siden:
20-09-2010

Sidst online:
20-12-2011

Drop bekymringerne og følg mavefornemmelserne:-)

jeg kan sagtens genkende bekymringen for midterbørn eller at 'glemme' den ældste! Jeg lagde også ud med to børn og fik først den tredje da de to andre var 7 og 10 år gamle. Men jeg synes du skal have med herfra, at vores lille 'efternøler' viste sig at blive en helt fantastisk gave til hele familien. Det var så fedt at give de to store en baby og de var SÅ glade for deres lillesøster. Nu hvor hun er fire, kan de selvfølgelig godt synes hun er lidt irriterende en gang i mellem, en ikke mere end at den ældste (nu 14) har plaget og plaget for at få én til :-))

21-09-2010 13:13:47

Medlem siden:
04-12-2007

Sidst online:
05-02-2012

Fødselsdato:
15-05-1973

Hvis I begge har lyst

til at få endnu et barn (eller 2) så er det da bare med at komme igang...

Jeg mødte først min mand da jeg var tæt på de 34, vi faldt bare i hak og var med det samme klar til at være sammen resten af livet. Jeg havde besluttet at jeg ikke ville ha børn så sent,- men 14 dage inde i forholdet spurgte han mig om jeg ville ha børn og JA´et røg med det samme ud af munden på mig.  Hvor det kom fra ved jeg ikke,- men jeg var lige pludselig klar til at få børn!

7 måneder efter vi mødtes stod jeg med en positiv test, og nåede lige at fylde 35 år et par måneder før fødslen. 2 måneder efter var jeg klar til at bære nummer 2, og vi lod naturen gå sin gang. Det endte dog med ægløsningsteste og planlagt graviditet, men NU venter vi nummer 2 med termin om 38 dage, min alder lyder nu på 37 og jeg har aldrig følt mig mere i live!!!  Så glem alt om alder og gå efter din intuition og dine følelser. At du har en mand der blot vil sætte pris på flere børn er i mine øjne bare en rigtig bonus!!!!

http://www.aalborg-villa-villekulla.dk

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!