(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(3)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Han er i tvivl siger han
Favorit Del
01-09-2010 08:17:17

Medlem siden:
01-09-2010

Sidst online:
05-02-2012

Han er i tvivl siger han

Hej
Jeg er en pige på 24.Jeg er lige blevet gift i august og jeg og min mand snakker meget om børn, men det gør bare ham meget urlig og tror ikke på han kan klare det. vi havde snakket op PB start i juli 2011 men det er han begyndt at trække i land igen. Hvad ville i råde mig til at gøre??? Jeg vil jo ikke presse ham eller noget. Som han også ved er det bare et stort ønske fra min side at blive mor snart.

Lilypie Trying to Conceive Event tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersLilySlim Weight loss tickers

01-09-2010 10:31:49

Medlem siden:
27-05-2010

Sidst online:
08-02-2012

Fødselsdato:
29-01-1988

Det gjorde min kæreste også ..

Min kæreste trak også i land, mange gange. Og jeg har grædt, råbt og virket totalt cool over for ham omkring det. 

Men så endag hvor vi havde endnu en snak om babyer, ja så var min kæreste lige pludselig hudløst ærlig.

Han fortalte at han ikke følte han var klar til at blive far endnu. Han følte at der var rigtig mange ting han ikke havde prøvet endnu, og han mente ikke han ville have muligheden for at prøve de ting hvis han blev far. Og han var ikke parat til at se mig i mor rollen. Han så mig som han frække kæreste han kunne begære og få når han havde lyst (hvis du forstår), og hvis jeg lige pludselig skulle være mor til hans barn var han rigtig bange for at han ville miste den følelse og se på mig som han ser på hans egen mor.

Jeg fortalte ham at jeg respekterede det, og at jeg ville give ham space. Og vi blev faktisk som nyforelsket igen
Og så en uge eller to efter vores samtale kom han diskret hen til mig og sagde at NU var han klar :-)

Så mon ikke bare du skal give ham space, og ikke kvidre alt for meget om babyhejs.. Så er jeg sikker på at han kommer til dig når han er parat :)

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

01-09-2010 10:37:59

Medlem siden:
03-08-2010

Sidst online:
08-02-2012

Fødselsdato:
10-11-1985

Hej.

Ville bare informere dig om der er en tråd herinde på MM der hedder "Er skruk men kæresten er ikke klar (endnu)"

Der er vi en masse piger inde og bruger siden til at læsse af overfor hinanden, istedet for det altid er manden der skal høre på baby snak, når det ofte er det modsatte de har brug for. Nemlig tid og plads til at kunne accepterer det. Min kæreste har f.eks. givet mig en dato, men vil SLET ikke snakke om noget baby relateret. Så jeg har haft meget glæde og gavn af at bruge pigerne inde på siden.

Der er dog også piger derinde som har været i samme situation som dig, det kan være de måske har gode råd til dig. Men du skal være velkommen til at kigge ind forbi.

MinTicker.dk Ticker Ppiller smidt feb 2011. Cyklus: 27/27/26/26/28/28/32/29/ Nov 11 GRAVID!!!!

02-09-2010 12:25:57

Medlem siden:
01-09-2010

Sidst online:
05-02-2012

Fødselsdato:
22-09-1985

tak

tak for jeres råd. Jeg så godt siden efter jeg havde lavet dete indlæg.  Jeg harprøvet at spørge om en dato men han siger han helst ikke vil give mig en dato. Fordi han ikkke vil have børn nu er fordi han ikke føler han psykisk er klar.  og at han ikke er sikker på vi kan give et barn alle de goder han gerne vl kunne give sit barn. Nu prøver jeg ny taktik... ikke at nakke særlig meget om børn og når så snakken falder på børn fra han side(hvilket det rimelig ofte gør) lader jeg ham føre ordet.... Lad os håbe det virker

Lilypie Trying to Conceive Event tickersDaisypath Anniversary tickersDaisypath Anniversary tickersLilySlim Weight loss tickers

06-09-2010 23:54:04

Medlem siden:
19-04-2010

Sidst online:
01-01-2011

Fødselsdato:
25-12-1989

kender det godt,.

heii min kæreste var heller ikke helt sikker på det, vi snakkede om det og blev enig om at vi gik lige så langsomt i gang for regnede med at der ville gå noget tid før jeg blev det , men da vi så fandt ud a det,. blev han glad men hade stadig sin tvivl, om han nu kunne klare det.

Jeg 24uger og han glæder sig mere end mig snart ,. 

Der er jo ikke nogen der siger at i skal købe test forat se hvornår det er ''nu'' og ha' sex hverdag,. 

Men i kan jo smid ''pillerne'' og gør det når i har lyst , så er jeg sikker på han ikke føler sig presset til det ,. 

hilsen lisette 

12-09-2010 10:01:04

Medlem siden:
01-09-2010

Sidst online:
05-02-2012

Fødselsdato:
22-09-1985

god ide

tusind tak for jeres svar. Jeg snakkede med ham om det igen i morges. Han er mere og mere imødekmmende overfor det... så hvem ved hvad der sker engang(snart forhåbentligt)

Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!