Hej piger.
Jeg har oprettet en ny bruger så ingen herinde kan kende mig, da ikke mange ved alt det der er sket...
Jeg har et problem, som for mig er meget meget stort..
Jeg starter ved begyndelsen..
Jeg mødte min kæreste for snart 2 år siden, da vi mødte hinanden, var alt godt, indtil jeg hørte fra en ven, som arbejdede samme sted som min kæreste, at min kæreste i starten af vores forhold havde en anden kæreste, som han boede sammen med.. :/
Han havde dog da jeg fik det af vide forladt hende, og var flyttet..
Tiden gik, og vi havde det rigtigt godt sammen, vi flyttede sammen, og jeg blev gravid..
Alting virkede som om at det var lykke og glade dage..
Men min kæreste gik hen og mistede sit arbejde (af en grund som jeg ikke kan skrive om her)
Vi gik så begge hjemme..
MIn kæreste mistede næsten alle sine venner da han mistede sit job.. Han var dog begyndt at skrive med en gammel ven igen, og begyndte at se ham..
På samme tid begyndte jeg at blive meget mistroist over for ham, da han ofte sad på nettet sent om aftenen, efter at jeg var gået i seng, havde mange opkald som han tog i et andet rum, (han sagde at det var hans ven som havde brug for at snakke(fair nok))
Jeg begyndte at mistænke utroskab mere og mere, men igen, var højgravid og tænkte jeg jeg nok bare var mistroist pga det..
Tiden gik og jeg fødte..
Alt var godt i starten, indtil..
Så begyndte han igen at snakke med denne her ven, (de havde ikke snakket ret meget sammen i lang tid) Jeg tænkte bare at han nok havde behov for at se nogle andre end mig og vores barn(da han stadig var arbejdsløs)..
Jeg blev så igen mere og mere mistroist over for ham, da alt for da jeg var gravid begyndte at ske igen..
En aften hvor han skulle hjem til sin ven, fandt jeg hans gamle telefon i bilen, (han havde lige fået ny for 2 uger siden)
Jeg tænkte, nu har jeg chancen for at se om der er noget..
Jeg fik mobilen med ind, satte mit simkort i, og fik den åbnet, sad et par minutter og vidste ikke hvad jeg skulle gøre.. Men tog mod til mig og tjekkede sms'erne, mit værste marridt begyndte at sker, der var sms'er fra en pige.. kærlige sms'er, og jeg kunne se at det var der han var lige nu.. Sad alene hjemme med en sovende baby, hvad fanden skulle jeg gøre, prøvede at undgå at gå i panik, ringede til min bedste veninde og fortalte hende alt.. Jeg kiggede også billederne i gennem, billeder af nøgne piger, ham der kysser en anden pige.. panik.. hvad fanden skulle jeg gøre..
Men veninde safde at jeg skulle tage mit barn op fra sin seng og komme hjem til hende, skulle i hvertfald ikke være alene.. så det gjorder jeg.. hjemme ved hende fik vi tjekkede mobil nummeret.. det var endda en pige jeg kendte.. jeg ringede til min kæretse, mange mange gange.. intet svar.. mere panik.. tog mig sammen og ringede til hende pigen.. intet svar.. ringede så til min lillebror, og fortalte ham hvad der var sket, spurgte om han ville tage med mig derom og konfrontere min kæreste.. inden jeg nåede ud af døren der (min veninde havde sagt hun nok skulle passe mit barn).. ringede hende pigen.. panik.. tog en dyb vejrtrækning og og tog telefonen.. sagde pænt "jeg ved hvad der foregår lad mig snakke med min kæreste"..
efter en del overtalelse tilstod hun og lod mig snakke med ham.. Jeg sagde til ham at vores barn blev passet hos min veninder og at han skulle komme hjem LIGE NU, så vi kunne snakke.. Det skulle han nok
Grædende fik jeg kørt hjem i bilen..
Fik mig en smøg og ventede..
Så kunne jeg se at han kom gående.. vi fik snakket sammen.. hele natten.. og blev enige om at rpøve igen (fandt der ud af at det var en anden pige da jeg var gravid)
VI lavede en aftale om at jeg den næste måned måtte se hvad han lavede på mobilen, indbakke osv, når jeg ville.. i håb om at det skulle få mig til at stole noget mere på ham..
Gjorder det desværre ikke..
Vi er i dag stadig sammen.. 3 måneder efter at jeg fandt ud af det..
Men hver gang han sidder med sin mobil i hånden.. får jeg en forfærdelig følelse i maven..
Prøver virkelig meget på at stole på ham.. men aner ikke hvad jeg skal gøre..
Håber at i dejlige piger har et råd.. KUnne jeg virkelig godt bruge..
stoler stadig ikke på ham.. Men igen, vil hellere ikke at vi skal gå hver til sit uden kamp.. plzz hjælp mig piger.. HVordan kommer jeg til at kunne stole på ham igen?
Nogle råd?
Undskyld at det blev så langt..
Kram frkhemmelig