Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
hejsa
Vil du ikke have barnet eller er det bare det med at skulle være alene med 2? Jeg har været alene med 2 og havde det helt fint med det, faktisk var det nemmere end at blive skuffet hele tiden af deres far. Jeg nåede dog kun at være alene i 7mdr så mødte jeg prinsen som jeg i dag venter vores nr 2 barn, mit 4 med. Selvfølgelig er det ikke det fedeste at være alene og det er da også super hård, så spørgsmålet er vel om du ønsker barnet..
Mvh Christina
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
..
Jeg ved det bare ikke, for det køre rundt i hovedet på mig.... syntes bare abort er så lang væk fra noget jeg ville gøre....
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
hej igen
Så ville jeg nok beholde det:-) Måske ændre han mening, hvem ved.. Uanset hvad så skal du gøre hvad der er bedst for dig. Bare husk at det med at være alene mor ikke er ens betydende med at alle dører er lukket for dig...
Mvh Christina
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
...
Nej det ved jeg også godt... har en dreng på 6 og har nydt at være alene med ham, mere end når der var en kæreste... men tanken om at stå med en baby der kraver alt fra mig helt alene og samtidig stadig være der for min store dreng(som jeg elsker mere en noget andet og ikke vil skuffe) HVORDAN gør jeg det
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
hejsa
Tja da jeg blev alene havde jeg en på 1½ og en på 3 og selvfølgelig var det da hårdt, men man finder hurtig ud af ting der gør alt nemmere. Fx sørgede jeg for at give den ældste masser af opmærksomhed, lod hende være med til bleskift, bad mv. heldigvis er din søn jo 6 år og det er en fin alder. Min ældste er også 6 år, min mellemste 4 og vores yngste 19 mdr. Min datter på 6 er rigtig god til at hjælpe til , det er min søn på 4 nu også, men da jeg altid har været alene med dem( deres far var aldrig hjemme) så er de jo opdraget til at hjælpe til, rydde af bordet efter maden osv...
Jeg er sikker på at det nok skal gå . Har du forældre og venner der evt kan hjælpe dig hvis det brænder på ?
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
...
har ikke den største familie og mine venner har jo selv travlt. Ville ønske der var et nemt valg...
Der er også det i det at jeg er selvstændig med nystartet frisør(alene)
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
...
har ikke den største familie og mine venner har jo selv travlt. Ville ønske der var et nemt valg...
Der er også det i det at jeg er selvstændig med nystartet frisør(alene)
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
hmm ja
Puha ja så kan jeg godt se dit dilemma. Det med at du er selvstændig er jo faktisk et stort problem. Er du medlem af en a-kasse? Har du ansat nogen? Men men nu skal du ikke glemme at dit barn rent faktisk har en far og han og hans familie bør hjælpe dig. Har du talt med ham omkring det med at beholde barnet?? Hvor står han i forhold til det osv.
Jeg håber virkelig at du finder en løsning du selv kan leve med.
Mvh Christina
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
...
han har ikke tid til at hjælpe. Det er kun mig. men jeg har dog ret til barsel dog kun 2/3 dele af dagpengesatsen,,, men så må dt jo gå.
Jeg kan jo søge boligsikring og friplads til sønnen
Medlem siden:
26-06-2005
Sidst online:
09-12-2010
...
og tak for hjælpen/råd forresten