(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

penge under barsel
Favorit Del
21-10-2011 11:44:18

Medlem siden:
21-10-2011

Sidst online:
22-10-2011

penge under barsel

Hej. :) jeg afslutter min to årige HF til juni næste år, og jeg skal føde i maj. Jeg kan derfor begynde at bruge SU-klip fra tre måneder før jeg skal føde. og med mixklip kan jeg bruge to klip om måneden+ min normale su for at få så meget som muligt inden jeg stopper på min uddannelse. de 12 klip jeg havde til gode kan jeg så få brugt 8 af dem, og jeg giver derefter de sidste 4 til min kæreste som også er på su og går på universitetet. Men hvad for en indkomst kan jeg så få i det år jeg skal være på barsel? skal jeg melde mig ind på den uddannelse det oprindeligt var meningen jeg skulle begynde på, så jeg måske kan få su under barsel? eller skal jeg søge dagpenge (der står man er dagpengeberettiget hvis man nettop har afsluttet en uddannelse på mere end 18 måneder, gælder det så også med den to årige HF?) Jeg har også et job ved siden af hvor jeg tjener et par tusinde om måneden ca.

Hvad kan bedst betale sig for os at gøre?

håber der er nogen der ved lidt mere om det end jeg. - og ret mig endelig hvis der er noget jeg har misforstået.

med venlig hilsen Cindie.

23-10-2011 12:35:43

Medlem siden:
23-08-2009

Sidst online:
18-05-2012

Fødselsdato:
24-03-1984
Hej med dig.

Jeg tror desværre ikke du kan få dagpenge, da jeg er ret sikker på, at man mener en erhvervs- eller videregående uddannelse. Måske kan det give lidt, at du har et fritidsjob, men jeg er ikke sikker. Jeg vil tro, at du skal søge om kontanthjælp. Men prøv at spørg på kommunen. Når du er færdig med din uddannelse er det dem, der skal hjælpe dig - ligegyldigt om det er dagpenge eller kontanthjælp...

Hilsen Mette.
Photobucket
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Miss_A

18:05

• Uploadet af:
    Miss_A

15:09

• Uploadet af:
    Miss_A

15:08