Login
Opret bruger

Tabe kilo

25-10-2011 21:33:26

Medlem siden:
25-10-2011

Sidst online:
12-12-2011

Synes godt om:
+ Besvar tråd

Tabe kilo

HejJeg har vejet 19 kilo mindre end jeg gør nu, og jeg er meget påvirket af min øgede vægt.Og nu skal der bare gøres noget ved det.
Jeg har besvær med knæene, og kunne godt tænke mig at gå i almindelige butikker og handle, jeg vil gerne kunne leve i mange år og se børnebørnene vokse opOg så vil jeg gerne føle mig lidt lækker.
Er der nogle som har gode erfaringer med vægttab. Jeg syntes jeg har prøvet alverdens YoYo kure uden held. Jeg er bare så træt af at være overvægtig og vil en gang for alle gøre noget ved det.
02-11-2011 01:18:16

Medlem siden:
04-09-2010

Sidst online:
13-09-2012

Synes godt om:
+ Besvar

Det kommer an på..

Hvilke metoder og kure bruger du?

Der må jo være noget der går helt forkert, siden du kun tager på.

Jeg har erfaringer med proteinkure og Atkins -livsstil.

Jeg er i 7. måned nu, så er ret tyk, men for nogle år siden tabte jeg mig 48 kilo med de metoder..

02-11-2011 08:23:09

Medlem siden:
24-04-2011

Sidst online:
27-01-2014

Synes godt om:
+ Besvar

Det det virker for dig...

Er ikke nødendigvis det der virker for andre!

For mig har det at tælle kalorier og trænet hver dag været vejen frem. Havde prøvet det før, uden success, men pludseligt i foråret var det det der virkede for mig. Det simple regnestykke med at kalorier ind skal være lig med eller mindre end kalorier brugt, er altså ret fint for mig. Hvis ikke jeg taber mig, har jeg spist det forkerte og for meget. SImpelt! Ingen undskyldninger!

Men det sværeste er at finde ud af hvad der vil virke for dig. Men ligegyldigt hvad, så er deciderede kure ikke smarte. Det er omlægning af kost og vaner der vil gøre det + holde det i længden. (Og ja, det er en kliche, men det er sgu sådan det har virket for mig.)'

Så prøv dig frem, research lidt om hvad du tror du vil kunne gøre i hverdagen og prøv. Og tag en dag af gangen. Hvis du synder en dag, så glem det og fortsæt næste dag, som om intet er sket.

25-11-2011 12:23:26

Medlem siden:
25-10-2011

Sidst online:
12-12-2011

Synes godt om:
+ Besvar

Løsning

Tak for jeres mulige svar. Jeg er faktisk selv startet på en proteinkur.

Jeg udfyldte en formular på nettet og blev ringet op af en wellness vejleder. 

Det er helt fantastisk. Jeg har fået så meget energi og overskud i min hverdag. Al ting er bare blevet meget nemmere. Jeg har allerede tabt 4,7 kilo og 28 centimeter!

Min trang til søde sager er også minsket gevaldigt! Og ved i hvad det bedste er, jeg sparer penge... Det er altså dejligt her nu hvor det bliver jul..

Iihhh jeg er så glad! Det er et skønt forum at være i. Tak

God jul !

02-01-2012 01:42:03

Medlem siden:
05-07-2009

Sidst online:
12-01-2012

Fødselsdato:
11-11-1983

Synes godt om:
+ Besvar

Proteinkur

Hej

Hvad går den proteinkur ud på ???? Drikker du også proteinpulver???

Godt nytår!

18-01-2012 15:06:41

Medlem siden:
07-12-2010

Sidst online:
21-12-2012

Fødselsdato:
26-10-1978

Synes godt om:
+ Besvar

Ja

Sussie31 skrev:

Hvilke metoder og kure bruger du?

Der må jo være noget der går helt forkert, siden du kun tager på.

Jeg har erfaringer med proteinkure og Atkins -livsstil.

Jeg er i 7. måned nu, så er ret tyk, men for nogle år siden tabte jeg mig 48 kilo med de metoder..

Jeg har også prøvet atkins, og tabte mig næsten 45 kg på 4,5 mdr. Proteinkure virker for de fleste...

En smuk rejse igennem Virginia Woolfs Have
Når man læser bogen om Virginia Woolfs Have, svømmer man væk i fortællingerne og de smukke billeder, imens minderne om ens egen barndomshave vækkes.Læs mere
Gwyneth Paltrow har udgivet super sund kogebog
Supersunde, smækre Gwyneth Paltrow har lavet en smuk kogebog fyldt med opskrifter, der er målrettet familier med sundhedshensyn.Læs mere
  • Uploadet af:
    bivil10

09:39

• Uploadet af:
    bivil10

09:38

• Uploadet af:
    Anonym

23:09