Medlem siden:
07-10-2010
Sidst online:
08-04-2012
Fødselsdato:
08-07-1989
Her er der nogle svar som jeg håber du kan bruge.
Jeg ammede kun mine de første to uger og det var hver for sig .. Efter det kunne jeg ikke mere .. Det fungerede ikke for mig.. Men det gør det for nogen, bare ikke for os ..
De har så fået modermælkserstatning til de var 10 mdr. Det var nemmere for os ..
Og ja vores sov sammen i samme seng til de var omkring 5 mdr.. Det kommer self an på hvor store dine bliver.. men vores ku ikke være i den samme da de rundede 5 mdr.
Vi valgte en alm dobbelt barnevogn fra basson. Den brugte vi kun når vi gik tur .. Efter 6 mdr købte vi en klapvogn vi brugte når vi sku ud .. Den er nemmere at ha med i bilen.. :)
Men ellers så er skråstole eller sækkepuder et must .. man kan ikke give tvillinger mad på samme tid uden stole/puder.. Det var i hvert fald must have for os.. Og at give dem mad på samme tid var meget vigtigt for os .. for så faldt de nemlig også i søvn på samme tid og så havde man et par timers ro ..
Håber du kan bruge det.,
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
13-01-2009
Sidst online:
19-04-2012
Fødselsdato:
22-10-1987
Hej hej :)
Jeg prøvede at amme mine to piger, men jeg kunne ikke og pigerne kunne ikke sutte (de er født 35+5) - så efter en uge med sonde og amme prøvning, så gik vi over til erstatning og det gik meget bedre så :) På sygehuset ville de gerne have, at jeg skulle amme begge på en gang, men det bestemmer man jo selv i sidste ende... da jeg kom hjem fra sygehuset efter de 10 dage, da prøvede jeg selv med lidt amning inden flasken, men jeg havde ikke rigtig noget mælk, men min ene pige kunne godt finde ud af det på dette tidspunkt, så tror godt man kan amme efter sonde+flaske...
Ellers sov de sammen med os i vores seng indtil de blev 3 mdr, så kom de i hver deres tremmeseng i samme værelse og det gik super godt fra starten... Vi købte en Odder twin og brugte den indtil de var 15 mdr. og så købte vi en klapvogn fra Hartan i Tyskland (minder meget om Emmaljunga, men halvpris). Vi var glade for Odder vognen, da den er meget nem og klappe sammen og fylder ikke så meget...
ellers har vi været rigtig glade for sækkestole, som pigerne har ligget i, når jeg har givet dem flaske og senere brugt til at hygge i :)
En moderator har fjernet dette indlæg.