Medlem siden:
19-07-2011
Sidst online:
22-05-2012
Heej Moar88
Vi mistede også vores den første, i starten sep 11, pga. manglende udvikling.. Vi fik at vide der skulle gå min. 2 mens. inden vi måtte prøve igen.. Men der skete en svupser eller to, og i sidst i okt. 11 var jeg ved lægen fordi vi ikke kunne forstå jeg ikke havde fået mens, og der blev jeg testet positiv...
Det var nok ikke det "smarteste" i verden, men blyppen er sund og rask, så nu glæder vi os blot :)
Folinsyre skader i princippet ikke, så du kan i princippet starte nu.. Min læge sagde at jeg skulle begynde at tage det igen, så snart vi ville prøve igen :)
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
29-11-2011
Sidst online:
06-02-2012
jeg havde en MA lige inden nytår.. jeg har fået afvide af min læge at det faktisk er ligemeget hvornår vi prøver igen, og at vi bare skal gå igang igen når vi er klar til det :)
Medlem siden:
31-05-2010
Sidst online:
10-04-2012
Fødselsdato:
09-10-1988
Taak for jeres svar. :)
Jeg var så uheldig at vågne op i morges hvor ens trusser og seng var indsmurt i blød.
Røg så hurtig på holbæk sygehus og fik nogen piller. Hvor det viste sig at der var lidt graviditetsvæv tilbage som så var grunden til at jeg blødte så meget i nat. Scanningen vidste så at alt var normalt nu. Skal dog tage pillerne i 5 dage, pga smerterne .
Så baby projekt starter først om 5 dage, hvis en krop er klar der .