og..
Der skal lige siges at, i min første graviditet testede jeg negativ de første 6 dage, også hos lægen...
Favorit
Hejsa de skønne damer
Jeg håber i kan hjælpe mig.
Min mens. er udeblevet, er ikke helt sikker på hvor mange dage ca. 2-3 dage.. Jeg har taget test men er negativ..
MEEEEENNNN...
JEG FØLER MIG GRAVID?????
har morgen kvalme, svimmel, smerter i underlivet, og er megeeet træt.. (i min første graviditet har jeg ikke haft det sådan)
Det er ikke planlagt ved ikke hvad jeg skal gøre?? (jeg har ikke brugt p-piller i 3 år nu, har beskyttet på andre måder??)
Kan jeg virkelig være gravid?? Hvis ikke jeg er det, hvorfor har jeg det sådan som jeg har??
Jeg havde det overhovedet ikke i mine tanker end til mine veninder spurgte mig om jeg var gravid.. :s
Med venlig hilsen
Den forvirrede :S
Der skal lige siges at, i min første graviditet testede jeg negativ de første 6 dage, også hos lægen...
Der er ingen her der kan sige at du er gravid jo.. Eller at du ikke er.. Personligt tænker jeg at du burde kunne teste nu.. Men du må nok vente og se tiden an.. Prøv en test igen.
Personligt testede jeg først en uge efter udebleven mens, men jeg var egentlig klar over det da min mens så godt som aldrig kommer for sent, desuden havde jeg en ustyrlig salttrang og jeg hader normalt salt..
Men jeg har veninder der har brugt både 3 og 4 tests, og indholdet er hcg er jo ikke så højt hvis du kun er 2-3 dage over tiden.. Så giv det 2-3 dage og prøv igen.. Og ellers prøv at ringe til lægen, de kan jo tage en blodprøve hvis det er...???
Hvis du bliver ved med at være i tvivl, selvom du tager flere test - så tag til lægen, og få taget en test der og evt en snak med lægen..
15:36 i Forældre - August 2012
15:33 i Forældre - August 2012
15:33 i Forældre - August 2012
15:32 i Forældre - November 2012
15:32 i Reagensglasbehandling (IVF/ICSI)
00:48 i MM PLUS+ Spar penge og støt Min-Mave
Besvaret af Jean Vennestrøm (Træning, sport og motion)
20/5
20/5
20/5
16/5
16/5
13/5
13/5
12/5
3/5
22:26 i Et godt tilbud - plads til alle former for reklamer
23:22 i Købes - diverse
13:43 i Legetøj
00:48 i MM PLUS+ Spar penge og støt Min-Mave