Medlem siden:
28-05-2011
Sidst online:
16-04-2012
Jeg fik det samme i starten af min graviditet... Og det er tit og ofte bare hormonerne der flipper lidt ud :( Det var mega irriterende og jeg syntes også bare konstant at jeg følte mig som et "bumsefjæs" selvom det egentlig bare var små talgknuppper.. og min hud fedtede til konstant!
Det der hjalp for mig, var Matas Ansigsvask, som jeg vaskede ansigtet med morgen og aften (og i badet).. Der gik kun ca 14 dage fra jeg startede med den, til alle knupperne gik væk..
Jeg ved jo så ikke om det vil virke for dig også, men det er da et forsøg værd :)
En moderator har fjernet dette indlæg.
Medlem siden:
15-01-2012
Sidst online:
21-05-2012
Fødselsdato:
09-01-1993
Synes måske bare, at det måske er lidt tidligt at kroppen reagere, det er min første graviditet og er kun 8 uger henne. Men det går vel stærkt?
Ja, man føler sig altså lidt.... øv :) det underlige er, at det kun er i panden, at huden føles HELT tør, kun i panden.. Men det kunne godt være, at jeg skulle prøve det du siger, alt er værd at prøve! :)
Mange tak for svar!
Medlem siden:
15-01-2012
Sidst online:
21-05-2012
Hej,
For mig har det været den omvendte verden.. Jeg har altid haft mange ansigtsbumser, og har de seneste år fået hudslibninger hos en kosmetolog for at holde det nede og få udlignet arene lidt.. Men efter jeg er blevet gravid har jeg nærmest ingen bumser haft.. Vi snakker måske 3 bumser og går ind i uge 18 idag...
Så det må virkelig gerne fortsætte..
Men hensyn til at kroppen reagere hurtigt så er det jo her i starten at hormonerne bygger sig op, og du kan jo være en af dem der måske producerer meget hormon...??? Måske det går den anden vej når du kommer længere hen i graviditeten..??? Hvis jeg var meget angrebet af bumser i perioder, drak jeg meget vand med agurkeskiver i, og efter jeg havde vasket min ansigt kørte jeg lige en eller 2 agurkeskiver rundt i ansigtet det hjalp mig, men det er jo ikke til at sige, ellers prøv at tage til en kosmetolog, de ved så meget 
Medlem siden:
15-01-2012
Sidst online:
21-05-2012
Fødselsdato:
09-01-1993
Ej, hvor er du heldig! :) hehe.
Ja, jeg er jo ikke så langt henne, så det kan godt være at det er nu at hormonerne går helt amok! :)
- Kunne være, at jeg skulle prøve at køre nogle agurkeskiver rundt i hovedet :D det er et forsøg hver!
Medlem siden:
15-01-2012
Sidst online:
21-05-2012
Godmorgen,
Jep jeg er heldig, hører oven i købet ting som, hvor er din hud pæn, det er jeg jo slet ikke vant til... Det er så fordi de ikke kan se hvor angrebet mine arme er af tør hud i graviditeten... De hormoner lever deres eget liv og forstyrrer vores 
Det med agurke skiverne var noget jeg hørte i et Ole Henriksen interview, years and years ago.. Vi snakker for 10 år siden eller sådan noget og glemte alt om det.. Og så for et par år siden læste jeg om hudbehandlinger med agurk i anden sammenhæng og huskede det.. Håber det hjælper dig, en temmelig billig måde at få bugt med sine hudproblemer hvis det kan hjælpe