(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

Nogle med erfaringer ang. projekt baby?
Favorit Del
31-01-2012 20:12:40

Medlem siden:
27-01-2012

Sidst online:
21-05-2012

Nogle med erfaringer ang. projekt baby?

Hej.

Jeg har lige et par spørgsmål, som jeg håber jeg kan få svar på.

Min kæreste og jeg er nu gået i gang med projekt baby, og vi glæder os rigtig meget til det hele. Jeg er 24 år, han 30 år. Jeg stoppede med p-piller marts 2011, og vi har første gang haft sex uden beskyttelse januar 2012. Nu er det bare sådan, at min mens er lidt uregelmæssig (28/42/33/32/30/38/29/40/29), men kan næsten altid mærke min æl, og se det på mit udflåd. Er jeg så stadig fornuftig fertil, trods uregelmæssig mens? 
Denne måned syntes jeg at jeg mærkede min æl, og havde "det rigtige" udflåd, så vi havde selvfølgelig rigelig med sex dagene deromkring. Men siden min æl, har jeg haft en mærkelig fornemmelse i mit underliv (nivende, jagende og trækkende mens. lign. smerter, i nu 9 dage) De sidste par dage har det føltes som om noget er blevet "skudt" ud af mit underliv, og måtte så hurtigt gå på toilettet, da mine trusser var helt våde. Og overraskelses var begge gange en klat gelelign. noget. Hmm.. Er det en mulig graviditet, eller en 2. ægløsning? Eller hvad sker der med mig? Har aldrig prøvet det før..

Min kæreste kom til verdenen ved hjælp fra hormonbeh., betyder det så at han har dårligere sædkvalitet? Eller er det en skrøne?

Er lidt forvirret, men tænkte i andre måtte vide bedre:)

Hilsner fra mig.

MinTicker.dk Ticker
01-02-2012 13:43:08

Medlem siden:
23-08-2009

Sidst online:
18-05-2012

Fødselsdato:
24-03-1984

Prøver at svare...

Er du fertil, selvom din mens er uregelmæssig. Sikkert, men der er jo ingen garantier. SÅ uregelmæssig synes jeg dog ikke den er. Og hvis du er lidt i tvivl om, hvornår du har ægløsning kan I jo enten sørge for at have sex hver anden dag hele perioden eller prøve ægløsningstests. Jeg har arbejdet en del med fertilitet i mit studie, og jeg er aldrig stødt på en undersøgelse, der skulle vurdere fertilitetsbehandledes børns egen fertilitet. Jeg tror simpelthen ikke, sådan noget er undersøgt endnu... Men rigtig meget held og lykke med det hele! Det lykkes for langt de fleste, så klø bare på!
Photobucket
01-02-2012 17:42:02

Medlem siden:
27-01-2012

Sidst online:
21-05-2012

Fødselsdato:
28-01-1988

Tak for svar.

mettek06 skrev:

Er du fertil, selvom din mens er uregelmæssig. Sikkert, men der er jo ingen garantier. SÅ uregelmæssig synes jeg dog ikke den er. Og hvis du er lidt i tvivl om, hvornår du har ægløsning kan I jo enten sørge for at have sex hver anden dag hele perioden eller prøve ægløsningstests. Jeg har arbejdet en del med fertilitet i mit studie, og jeg er aldrig stødt på en undersøgelse, der skulle vurdere fertilitetsbehandledes børns egen fertilitet. Jeg tror simpelthen ikke, sådan noget er undersøgt endnu... Men rigtig meget held og lykke med det hele! Det lykkes for langt de fleste, så klø bare på!

Okay, vi må bare prøve os frem.. Nu har vi jo heller ikke været i gang så længe, så min tålmodighed er heldigvis ikke forsvundet endnu:)

Må jeg spørge, om du har hørt noget lign. om det der sker med mit underliv lige nu? Det er stadig det samme.. Hmm, syntes det hele er lidt mærkeligt.

På forhånd tak:)

MinTicker.dk Ticker
02-02-2012 07:51:13

Medlem siden:
23-08-2009

Sidst online:
18-05-2012

Fødselsdato:
24-03-1984

Nej, desværre...

Det har jeg aldrig hørt om.... Men jeg er heller ikke hverken læge, sygeplejeske eller noget ;-)
Photobucket
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Miss_A

18:05

• Uploadet af:
    Miss_A

15:09

• Uploadet af:
    Miss_A

15:08