(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil

overkøber ...
Favorit Del
04-02-2012 17:52:59

Medlem siden:
18-08-2011

Sidst online:
22-05-2012

overkøber ...

er jeg den  eneste  der ikk kan  lade være  at  komme alle  muligeting  kan  ikke helt  overskue  hvad der skal  bruges og  hvad der ikke skal ? :D

hvad køber i  ?

MinTicker.dk Ticker
04-02-2012 17:57:32

Medlem siden:
01-03-2005

Sidst online:
22-05-2012

er ikke helt med, hvad er det for ting? til baby?

Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers
04-02-2012 19:40:07

Medlem siden:
18-08-2011

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
07-10-1985

ja  ups   ja  til baby  inden  man  føder :D

MinTicker.dk Ticker
04-02-2012 19:44:42

Medlem siden:
01-03-2005

Sidst online:
22-05-2012

der findes en liste herinde, men du kan også søge på google :-)

05-02-2012 00:36:56

Medlem siden:
17-08-2010

Sidst online:
18-05-2012

Fødselsdato:
22-05-1984

Trammeseng - sengerand -  2x dyne pude - sengetøj -  Auto stol - barnevogn - pusle takse - bleer - engags vaskeklude - stof bleer - diverse tøj, body stocking, strømper bluser, bukser/ sparkedragte - nattøj - overtøj - ( baby alarm,  er der nogen som ikke kan leve foruden, vi har ikke nogen så det er ikke en must. ) 

( man kan finde de meste af det brugt i en rigtigt god kvalitet til en fornuftig pris ) 

ellers vil jeg forslå at du også får købt dig følgende hurtigst muligt derefter

sutteflaske - mme -  sut -  kiggebar legetøj - termometer - arp kam -  zinksalve - vanseline - baby shampoo  

når babs bliver større, kan du så købe 

skrå stol - kravlegård -  legetøj - aktivitets tæppe - barnevogns sele - høj stol - gå vogn ( gå stol, er der nogen som er glad for, personligt har vi aldrig haft en ) 

Der er rigtigt mange ting, som JEG ikke mener er en nødvendighed, men heldigvis er vi alle sammen forskellige.... 

Lilypie Third Birthday tickers
-
Daisypath Anniversary tickers
05-02-2012 09:12:38

Medlem siden:
01-03-2005

Sidst online:
22-05-2012

vil lige tilføje at en kam er nødvendig helt fra fødslen. Du reder forsigtigt, men samtidig "kradser" du lidt med kammen i hårbunden, på den måde stimulerer du blodcirkulationen i hovedbunden og forebygger at barnet får arp.

Hvis du vil amme, så behøver du altså ikke have travlt med at anskaffe sutteflaske og modermælks erstatning... jeg har aldrig brugt det... kun da de begyndte på grød og jeg prøvede at blande det i for at undgå de skulle have jerndråberne.

Et aktivitets tæppe med legetøj der hænger ned kan de faktisk have glæde af fra de er 3-4 uger gamle. Ellers kan du også hænge en snor over kravlegården eller tremmesengen med noget farvestrålende legetøj, det virker  ligeså godt. Mine unger var rigtig glade for en musikuro.'

Ja undskyld er ikke helt enig med ovenstående svar :-) Men det er nok forskellig erfaring :-)

Personligt var jeg mest glad for sparkedragter uden fødder da de i starten ligger meget med benene oppe under sig som de har lagt inde i maven. Fødderne kommer så ofte ud af foden i dragten og så blev mine unger hys fordi de ikke kunne bevæge sig så godt. Så strømper og dragter uden fødder er super, de kan sagtens bruges hele døgnet :-)

De anbefaler ikke at man bruger sæbe til helt små børn, de bliver ikke beskidte på samme måde som når de skal have grød og mos. Sæbe udtørrer huden.

Stofbleer er uundværlige vil jeg påstå :-)
Jeg havde kun en babydyne, ingen pude, de må ikke ligge på pude før de kan vende sig selv fra ryg til mave og fra mave til ryg for hvis de kommer om på maven og får hovedet ned i puden kan de ikke trække vejret... Jeg har bare lagt pudebetrækket i hovedenden og foldet det under madrassen så det lå bedre fast.

Noget af det jeg har skrevet understøtter Birgit også her:

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/ting-du-kan-faa-brug-for-efter-foedslen.htm

:-)

Held og lykke med det hele :-)

Da jeg var gravid fik jeg begge gange en blespand i babysams babypakke, bare så du ikke anskaffer dig en og så bagefter opdager at du får en gratis i en pakke ;-)

13-02-2012 00:47:01

Medlem siden:
17-06-2011

Sidst online:
17-05-2012

Fødselsdato:
10-09-1979
Sæbe har jeg oz fået af vide er et no-go, men gerne lidt olie i vandet når de bader:) Og heller ik pude.
MinTicker.dk Ticker
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Miss_A

18:05

• Uploadet af:
    Miss_A

15:09

• Uploadet af:
    Miss_A

15:08