tak skal i ha.. jeg har flere gange prøvet at snakke med ham om det, men det har ikke gjort nogen forskel, han siger at han ikke gør det bevist.... men på den anden side, så bliver han også mopset når jeg konfrontere, for de det jo " sjovt nok " er det samme hver eneste gang....
idet at han arbejder meget, det vidste jeg da jeg lærte ham at kende, men havde nok forventet at det vil blive mindre efter vi fik vores datter, det vil bestemt være synd at sige, snarre tvært imod...... Idet at han har hans egen firma, og snakker med vores nabo omk noget maskin halløj, så spurgte vores nabo ham så, jammen, var det ikke fordi at du ville være mere sammen med din hustru og datter at du stoppede som montør ? joo ... svarede ham, jammen hvorfor arbejder du så så meget? jeg tror ikke på at du i virkeligheden at du har vil/ har lyst til at være hjemme hos dem... ( ikke ordret, men i den stil måske hårdere sagt ind skrevet... ) han sagde selvføldig promte at det havde ikke noget med det at gøre.... Men helt ærligt, så kunne jeg se at det gjorde stærkt indtryk på ham, det gjorde ham virkelig ked af det... og det tror jeg også på et eller andet sted.. han kan nok bare ikke finde ud af at privotere hvad han gerne vil for sig selv, og kommer til at lægge os i anden række, for arbejde kommer altid først, jeg kan også godt se at hvis hans virksomhed skal løbe rundt, så skal der også ydes....
Jeg vil indrømme at jeg godter mig hver eneste gang at vores datter afviser ham, og kræver mig, i starten syntes jeg at det var synd for ham, og hende også, men nu er der en lille
i mig som knider sig i hænderne hver eneste gang, for så er mor den bedste, for så føler jeg at jeg får min belønning for min " enlig" mor rolle..... og må også indrømme at rollen som enlig mor langt fra skrammer mig, kan oven i købet se store fordele idet.. men hvis det nu var tilfældet, tror jeg desvære ikke at min datter så sin far ret meget..... ikke hveranden weekend langt mindre..... for han vil ikke kunne passe hende 1 døgn selv uden nogen form for hjælp... han passer hende aldrig, han har passet hende 2 gange da hun var under 6 mdr. i under 1 time, hvor hun sov da jeg kørte fra hende, hvor hun f.eks vågner, hvor han så ringer 5-8 gange på 30-45 min for at spørger om alverdens unødvendig ting, som skal jeg tage hende op. o.lig.....
og igen da hun var helt spæd, igen da vi lagde på syghuset 1 uge efter hun blev født, så vi ham heller ikke vildt meget, vi har været indlagt 2 gange siden, der har han heller ikke været forbi, ( den ene gang kunne han ikke komme hjem fra arbejdet som montør ) men sidste gang, nåede han det bare ikke.... så man de fleste ting siger jo ja, han gider os ikke, men igen på den anden side, så er han bare røv pyldret ! ofte kaster forældrene lidt rundt med deres børn, siger til mødrene at de er for pyldret osv, Hjemme hos os er han SUPER PYLDRET, mere end ligeligt for os begge to, og det siger mig også han han heller ikke er lige glad.... måske skal han bare miste interesssen for virksomheden... måske skal han bare ha kniven for struben af mig, omk at vi flytter... det skal i hvertfald snart til at ske store ting... plus at jeg er gået 3-4 dage over mens, så måske skal vi så ha en mere, tog en test i tirsdags, men den var negativ, men det kan jo ha været for tideligt.... sku... bare man kunne få ham til at forstå.....
En moderator har fjernet dette indlæg.