(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(0)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

Hvad mener i ?
Favorit Del
06-02-2012 21:57:26

Medlem siden:
17-08-2010

Sidst online:
18-05-2012

Hvad mener i ?

Jeg vil lige høre jeres mening om denne situration... det handler om min mand og min datter... 

Jeg vil starte med at sige at min mand arbejder rigtigt meget, han arbejder fra 05-14 mandag - fredag, og har oven i det 1 times kørsel hver dag, der ud over har han en virksomhed som også tager hans tid og kræfter 2 gange om ugen plus nogle weekender...  så ja han arbejder en del og har altid gjort det....

Men jeg syntes at det er vildt synd for min datter at hun ikke har en rigtigt god kontakt til ham, når han har fri fra arbejde er han træt og ligger somregl på sofaen og sover eller stener til fjernsynet, når min datter så snakker til ham reagere han ikke, han opdager det ganske enkelt ikke.... sådan er det hver eneste dag, jeg syntes ikke han bruger ret meget kvalitets tid med hende, i hverfald ikke i forhold til andre fædre jeg kender, når der skal laves aftens mad og rydes op bag efter gør jeg det ALTID, hvor jeg samtidig skal være der for vores datter, så jeg tager hender gerne med i madlavningen hvis hun ikke vil se tegnefilm.... 

er det bare mig der er for hys over at han ikke bruger kvalitets tid med sin datter og i det hele taget bare svare hende når hun snakker til ham ? feks da hun skulle i seng sad hun ved siden af min i en sofa og min mand i en anden, jeg sagde at hun skulle i seng og skulle sige godnat til far, det gjorde hun 5 gange+ og han opdagede det ikke,jeg sagde det 2-3 gange og han reagerede stadig ikke, så lagde jeg hende iseng igen igen uden at hun siger godnat til sin far, bagefter skældte jeg igen igen ud over at han er der for lidt for hende, er det meget normalt eller har jeg bare en sten af an mand at være ??  syntes at det er dybt frustrende  det er heller ikke ligefrem fordi vi har kvaltits tid sammen, og sex ??? hvad er det for noget??? han er træt siger han, men fair nok, så falder han ofte i søvn på sofaen og så kan jeg ikke vække ham før næste morgen......   jeg ved at hans arbejde betyder al for ham,  og jeg vil aldrig kunne få ham til at skære ned på arbejde.... overvejer en gang i mellem om det er bedre for vores datter at vi rent faktisk går fra hinanden....  men vi har det jo godt sammen ud over ..... hvad mener i om situratuionen ?

Lilypie Third Birthday tickers - Daisypath Anniversary tickers
07-02-2012 09:37:09

Medlem siden:
24-10-2008

Sidst online:
20-05-2012

Fødselsdato:
07-11-1983

Jeg synes dine frustrationer er helt fair!

Her havde min kæreste heller ikke meget overskud og "tid" sammen med vores søn og jeg sagde til ham at jeg følte jeg hellere ville stå som alenemor og vide jeg skulle klare det selv end at være to og regne med hjælp og stadig stå alene og det fik hans øjne op og siden da har han været der for vores søn. Nogle dage kan han stadig sidde i sofaen og være svær at komme i kontakt med men så puffer jeg til ham og siger så svar dog når A snakker til dig og han svare derefter... Synes det er synd for din datter at hun ikke har muligheden for at snakke med hendes far og værst er da at han ikke engang kan tage sig sammen til at sige godnat! Jeg ville tage en alvorlig snak med ham og håbe på han dog ville forstå at man er 2 om at lave et barn og 2 om at have et barn

07-02-2012 11:35:39

Medlem siden:
17-11-2011

Sidst online:
22-05-2012

kan udemærket forstå dig...min ældste børns far var/er også karriere menneske og han arbejdede også konstant og var træt, sur og stresset når han endeligt var hjemme. Vi endte hos en parterapeut for det er jo ikke kun børnene men også mig der blev forsømt. Synes jeg følte mig enormt svigtet af ham. Psykologen sagde til ham at hvis han ikke tog sig gevaldigt sammen havde han ingen forhold til sine børn og når de var voksne var det for sent for ham. Det ændre livet for ham og børnene men vores forhold blev aldrig reddet og vi blev skilt. Børnene har dog siden haft meget mere far end de nogensinde ville have haft i det forhold hvor "jeg tog over hvor han ikke tog ansvar" . Da vi blev skilt blev han tvunget til at være sammen med dem

Starter IUI-H behandling på OUH Maj/Juni 2012 :-)) Håber Håber Håber <3
07-02-2012 16:29:54

Medlem siden:
29-12-2011

Sidst online:
22-05-2012

Nej tak.

Altså nu er det jo ikke kun jeres datter, det går ud over, men bestemt også dig. Gider du sådan en fraværende mand i dit liv? 

Jeg ville sætte mig ned og tage en snak med ham. Det lyder ikke holdbart i længden med sådan et forhold, hvor han ikke er til at komme i kontakt med.

Jeg håber, at I alle finder en løsning.

MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
09-02-2012 01:00:48

Medlem siden:
17-08-2010

Sidst online:
18-05-2012

Fødselsdato:
22-05-1984

tak skal i ha.. jeg har flere  gange prøvet at snakke med ham om det, men det har ikke gjort nogen forskel, han siger at han ikke gør det bevist....  men på den anden side, så bliver han også mopset når jeg konfrontere, for de det jo " sjovt nok " er det samme hver eneste gang.... 

idet at han arbejder meget, det vidste jeg da jeg lærte ham at kende, men havde nok forventet at det vil blive mindre efter vi fik vores datter, det vil bestemt være synd at sige, snarre tvært imod......  Idet at han har hans egen firma, og snakker med vores nabo omk noget maskin halløj, så spurgte vores nabo ham så, jammen, var det ikke fordi at du ville være mere sammen med din hustru og datter at du stoppede som montør ? joo ... svarede ham, jammen hvorfor arbejder du så så meget? jeg tror ikke på at du i virkeligheden at du har vil/ har lyst til at være hjemme hos dem... ( ikke ordret, men i den stil måske hårdere sagt ind skrevet... )  han sagde selvføldig promte at det havde ikke noget med det at gøre.... Men helt ærligt, så kunne jeg se at det gjorde stærkt indtryk på ham, det gjorde ham virkelig ked af det... og det tror jeg også på et eller andet sted.. han kan nok bare ikke finde ud af at privotere hvad han gerne vil for sig selv, og kommer til at lægge os i anden række, for arbejde kommer altid først, jeg kan også godt se at hvis hans virksomhed skal løbe rundt, så skal der også ydes.... 

Jeg vil indrømme at jeg godter mig hver eneste gang at vores datter afviser ham, og kræver mig, i starten syntes jeg at det var synd for ham, og hende også, men nu er der en lille  i mig som knider sig i hænderne hver eneste gang, for så er mor den bedste, for så føler jeg at jeg får min belønning for min " enlig" mor rolle.....  og må også indrømme at rollen som enlig mor langt fra skrammer mig, kan oven  i købet se store fordele idet.. men hvis det nu var tilfældet, tror jeg desvære ikke at min datter så sin far ret meget..... ikke hveranden weekend  langt mindre..... for han vil ikke kunne passe hende 1 døgn selv uden nogen form for hjælp... han passer hende aldrig, han har passet hende 2 gange da hun var under 6 mdr. i under 1 time, hvor hun sov da jeg kørte fra hende, hvor hun f.eks vågner, hvor han så ringer 5-8 gange på 30-45 min for at spørger om alverdens unødvendig ting, som skal jeg tage hende op. o.lig.....   og igen da hun var helt spæd, igen da vi lagde på syghuset 1 uge efter hun blev født, så vi ham heller ikke vildt meget, vi har været indlagt 2 gange siden, der har han heller ikke været forbi, ( den ene gang kunne han ikke komme hjem fra arbejdet som  montør ) men sidste gang, nåede han det bare ikke....   så man de fleste ting siger  jo ja, han gider os ikke, men igen på den anden side, så er han bare røv pyldret ! ofte kaster forældrene lidt rundt med deres børn, siger til mødrene at de er for pyldret osv, Hjemme hos os  er han SUPER PYLDRET, mere end ligeligt for os begge to, og det siger mig også han han heller ikke er lige glad.... måske skal han bare miste interesssen for virksomheden... måske skal han bare ha kniven for struben af mig, omk at vi flytter... det skal i hvertfald snart til at ske store ting...  plus at jeg er gået 3-4 dage over mens, så måske skal vi så ha en mere, tog en test i tirsdags, men den var negativ, men det kan jo ha været for tideligt.... sku... bare man kunne få ham til at forstå.....  

Lilypie Third Birthday tickers
-
Daisypath Anniversary tickers
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Miss_A

18:05

• Uploadet af:
    Miss_A

15:09

• Uploadet af:
    Miss_A

15:08