(?)
|Glemt dit password?Opret gratis profil
(0)
Seneste 30 tråde Seneste 30 indlæg

snyder jeg min søn? (lang)
Favorit Del
06-02-2012 23:18:27

Medlem siden:
18-02-2011

Sidst online:
18-05-2012

snyder jeg min søn? (lang)

Jeg er enlig mor til en dejlig dreng på 7 måneder.

Jeg valgte at være alene allerede i starten af min graviditet da faren til min søn ikke behandlede mig godt ikke fysisk men psykisk terror, og grænserne for hvad man vil byde sig selv er ikke det samme som hvad man vil byde sit barn.

Når men fra min søn var 0-3 måneder var hans far på besøg 5 gange og virkede ikke interesseret i min søn men kun ville ha mig tilbage han bliver flere gange sur over at jeg ikke vil forstå at han gør det aldrig mere (som om man ikke har hørt den før) sidste gang han var på besøg begyndte han uprovokeret først at kalde mig dum flere gange og jeg bed tænderne sammen og lod som ingenting men da han så, med min søn på skødet, begyndte og kalde mig nogle meget grimme ting smed jeg ham ud.

efterfølgene fortsatte han over sms og jeg gav ham den besked at hvis han ville se sin søn måtte det blive igennem statsamtet for jeg ville ikke risikere at havne i sådan en situation igen.

Nu er der så gået 4 måneder og hans far skriver dagligt at han vil se sin søn og at han ikke gider at kontakte statsamtet.

Jeg vil jo ikke nægte dem og se hinanden, men jeg vil heller ikke aflevere min søn til en mand han ikke kender og det er jo tydelig blevet bevist at faren ikke kan styre sit temperment selv når hans søn er tilstede og det vil jeg ikke udsætte ham for.

Hvad skal jeg gøre?? tager meget gerne imod råd, skal jeg virkelig bide i det sure æble og finde mig i at blive svinet til for at min søn kan se sin far. Jeg føler at jeg snyder min søn for en far og samtidig føler jeg at jeg beskytter ham fra en mand der ikke har noget positivt at tilbyde ham.

En fortvivlet mor.

07-02-2012 11:10:32

Medlem siden:
06-05-2011

Sidst online:
22-05-2012

min holdning

hvis han virkelig vil se sin søn, så må han bide i det sure æble og kontakte statsamtet.
Det lyder for mig mest til at han helst vi i kontakt med dig og ikke jeres søn.
jeg er for at alle fædre må se deres børn, men kan forældrene ikke opfører sig ordenligt over for hinanden må udvekslingen af barnet foregå på neutral jord og gøre at kun af af forældrene har barnet af gangen.
du må bare forklare ham at du ønsker at der bliver lagt faste rammer for barnet skyld af statsamtet og at du ikke ønsker at han skal være en del af dit liv, og at han ikke er velkommen i dit hjem.
Hvis han bare har barnet selv, uden du er tilstede, så vil han måske også bruge sin energi på at lege med barnet og ikke svine dig til.

-Carpe Nortem-
Lilypie Kids Birthday tickers
Daisypath Anniversary tickers
07-02-2012 14:47:18

Medlem siden:
15-12-2011

Sidst online:
22-05-2012

Fødselsdato:
03-01-1985

..min holdning..

Du skal aldeles ikke bide i det sure æble og finde dig i hans opførsel. Som du selv siger i starten, er der rigtig meget man kan finde sig i når det alene drejer sig om en selv, men så snart der er en bebs inde i billedet er situationen en hel anden.

Hvis din/jeres søn allerede fra helt lille lærer, at det er OK at kalde mor for dum, så får du rigtig store problemer senere hen, taler desværre af erfaring.

Og hvis ego pappi, som han jo tydeligvis er, vil ha' noget som helst med sønnike at gøre, må han, som Fay siger, kontakte statsamtet. Men igen, hvis jeg var i dine sko, ville jeg ikke lade det være op til ham, hans opførsel overfor dig foran jeres fælles søn har gjort, at han har mistet alke former for goodwill og du burde selv starte en sag hos statsamtet!

Men øv, hvor føler jeg bare med dig, det kan SLET ikke være en rar situation at sidde i, for du ønsker jo tydeligvis at din søn skal kende sin far.. Fatter ikke hvorfor nogle personer ikke bare kan tage sig sammen og blive "voksne"..

Håber du finder en løsning der virker hos alle parter.

KRAM herfra!

MinTicker.dk Ticker
Opret gratis profil! Og få Gratis Babyboks fra Libero Klubben!
  • Uploadet af:
    Miss_A

18:05

• Uploadet af:
    Miss_A

15:09

• Uploadet af:
    Miss_A

15:08