Medlem siden:
06-05-2011
Sidst online:
22-05-2012
hvis han virkelig vil se sin søn, så må han bide i det sure æble og kontakte statsamtet.
Det lyder for mig mest til at han helst vi i kontakt med dig og ikke jeres søn.
jeg er for at alle fædre må se deres børn, men kan forældrene ikke opfører sig ordenligt over for hinanden må udvekslingen af barnet foregå på neutral jord og gøre at kun af af forældrene har barnet af gangen.
du må bare forklare ham at du ønsker at der bliver lagt faste rammer for barnet skyld af statsamtet og at du ikke ønsker at han skal være en del af dit liv, og at han ikke er velkommen i dit hjem.
Hvis han bare har barnet selv, uden du er tilstede, så vil han måske også bruge sin energi på at lege med barnet og ikke svine dig til.
En moderator har fjernet dette indlæg.
-Carpe Nortem-

Medlem siden:
15-12-2011
Sidst online:
22-05-2012
Fødselsdato:
03-01-1985
Du skal aldeles ikke bide i det sure æble og finde dig i hans opførsel. Som du selv siger i starten, er der rigtig meget man kan finde sig i når det alene drejer sig om en selv, men så snart der er en bebs inde i billedet er situationen en hel anden.
Hvis din/jeres søn allerede fra helt lille lærer, at det er OK at kalde mor for dum, så får du rigtig store problemer senere hen, taler desværre af erfaring.
Og hvis ego pappi, som han jo tydeligvis er, vil ha' noget som helst med sønnike at gøre, må han, som Fay siger, kontakte statsamtet. Men igen, hvis jeg var i dine sko, ville jeg ikke lade det være op til ham, hans opførsel overfor dig foran jeres fælles søn har gjort, at han har mistet alke former for goodwill og du burde selv starte en sag hos statsamtet!
Men øv, hvor føler jeg bare med dig, det kan SLET ikke være en rar situation at sidde i, for du ønsker jo tydeligvis at din søn skal kende sin far.. Fatter ikke hvorfor nogle personer ikke bare kan tage sig sammen og blive "voksne"..
Håber du finder en løsning der virker hos alle parter.
KRAM herfra!
En moderator har fjernet dette indlæg.