Åh nej... ;)
Hvor er det synd for dig, det er rigtig rigtig hårdt at have kvalme hele tiden..
Jeg købte de der sea-band akupressur armbånd de hjalp mig en del i dagstimerne - hjælper også på køresyge så måske de kan tage lidt af svimmelheden også.. Om aftenen var jeg rigtig dårlig lige meget hvad..
Se om du ikke kan finde et eller andet du kan holde i dig.. Ind imellem hjalp et par slurke is kold cola mig lidt, hvis jeg drak lidt lige før jeg spiste nogle kiks eller noget, men ikke hver gang, og klementiner spiste jeg 7-8 af om dagen fra uge 6-10.. Og ellers kiks, grovkiks, mariekiks, tuc kiks, hvidt brød (som jeg ellers IKKE er fan af, men det kan hjælpe lidt) og Rynkeby saftevand hjalp mig faktisk også.. Spis mindre måltider og flere gange om dagen.. Jeg havde kvalme fra uge 6 til og med uge 15 - tror jeg åd 10 gange om dagen, tog også meget på i starten, men nu er det begyndt at udligne sig lidt så det tager jeg mig så meget af, nu er jeg 19+3... 
Og husk der er ikke 2 graviditeter der er ens, men du er nødt til at passe på dig selv og prøve dig frem..
Held og lykke.. - og prøv at gå ind i den terminsgruppe der passer til din termin, der er garanteret andre der er i samme båd som dig lige nu...

Favorit
Del
Anmeld
Facebook
Twitter