Login
Opret bruger

Madpakke sandwich

10-07-2008 11:18:59

Medlem siden:
Ukendt

Sidst online:
Ukendt

Synes godt om:
+ Besvar tråd

Madpakke sandwich

Hej piger.

Jeg skal starte på skole her d. 4. august for at tage sidste del af min uddannelse (yahoo)

Dette betyder desværre også at jeg skal tilbage til madpakken øv øv.. Kantinen laver dårlig usund mad til dyre penge så det er helt udelukket!

Er der nogen her der har nogle gode idéer til nogle sandwich der er okay hurtige at lave og som ikke koster en bondegår i ingredienser?

Jeg er meget kræsen mht. pålæg så kylling og kalkun er aktuelt :)

Så kan kæresten også få en lidt mere lækker madpakke med når jeg nu skal smøre til os begge to, he he

12-07-2008 21:16:22

Medlem siden:
05-05-2006

Sidst online:
01-07-2012

Synes godt om:
+ Besvar

Hej

Lyder lækkert m sandwich.

Kylling / bacon er altid lækkert. Du kan putte karrydressing i, så det bliver lidt a la clubsandwich. Ellers prop salat, tomat og andre grøntsager i.

Du kan også lave wraps med guacamole, kød og grønt. Både med mexikanske pandekager, men også fladbrød - de har nogle gode i Lidl, som smager fantastisk!

Derudover kan man lave pasta eller bulgursalater i alle mulige afskygninger. Både med og uden kød.

Hvis du er til fisk, er det jo også en mulighed at fylde i en sandwich. Især laks og rejer synes jeg er lækkert.

Desuden er der jo klassikerne pita og pizza. Pita er nemt at fylde, men lidt uinteressante i længden synes jeg - men gode til en afveksling.

Slutteligt er der jo også muligheden at tage rester fra aftensmaden med. Du har nok ikke mulighed for opvarmning, men et par frikadeller og lidt kartoffelsalat er altid lækkert :-)

På arla.dk kan du finde mange gode ideer til madpakken.

God fornøjelse.

Mette

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers