Close
Log Ind Opret Bruger

Blødning 5+2

  • 7 januar 2020, 15:13

    Hej allesammen

    Da jeg vågnede i morges (5+2) var det med let ubehag a la menstruationssmerter og blødning i menstruationsstyrke med klumper i blodet. Jeg er gravid efter fertilitetsbehandling (IUI) og tager Crinone én gang om dagen. 
    Jeg har kontaktet klinikken som gerne vil se mig til en blodprøve i morgen tidlig. 
    Min første tanke var at det uundgåeligt var en spontan abort, men klinikken sagde at der stadig er en chance for et levedygtigt foster. Ikke at chancen er stor, men den er der. 
    Nu er jeg gået i Google-mode og kan se at en spontan abort ofte følges af stærke smerter og tiltagende blødning første dag og varende flere dage. 
    Min blødning er aftaget i løbet af dagen og mine smerter har kun været lette. 
    Jeg er naturligvis stadig utroligt bekymret, men er der en chance? Er der nogen af jer der har prøvet at bløde kraftigt og kortvarigt tidligt i graviditeten uden at det var en spontan abort?

    7. januar 2020 kl. 16:04

    Jeg ved ikke om jeg ville kalde det kraftigt, men jeg havde af flere omgange ture hvor det løb ned i toilettet, for så i nogle dage bare at være brun pletblødning. Lægerne fandt ikke ud af hvad årsagen til blødningerne der stod på  i 17 dage var, men gravid var jeg fortsat og resultatet deraf fylder 2 år i næste måned????

    Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.