Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

spontan abort

16.oktober 2020 kl. 11:24
Luk
Medlem siden 02-09-2020
16-10-2020 11:24
Luk
Medlem siden 02-09-2020
Godt skrevet
1

Har lige mistet 6+4.

Det er bare så mega hårdt, selvom det er tidligt.

Øv!! Det værste er, at jeg slet ikke kan overskue at skulle igang med projektet igen.

Skulle bare lige af med det.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
16.oktober 2020 kl. 17:01
Luk
Medlem siden 08-03-2019
3 startede debatter
42 skrevne indlæg
16-10-2020 17:01
Luk
Medlem siden 08-03-2019
3 startede debatter
42 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det er mega hårdt 😔❤️ 
tanker til dig og held og lykke med pb igen 🤞🏼

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.oktober 2020 kl. 20:24
Luk
Medlem siden 29-04-2010
44 startede debatter
456 skrevne indlæg
16-10-2020 20:24
Luk
Medlem siden 29-04-2010
44 startede debatter
456 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Puh det er så hårdt. Jeg har prøvet en SA for mange, mange år siden- to faktisk. Den ene slog rigtig hårdt. Men her for nylig fik jeg desværre en missed abortion, hvor kroppen ikke selv udstødte det syge "barn", så jeg skulle have en medicinsk abort og bløder endnu. Jeg var helt nede, og psyken kørte op og ned. Manden er/var helt klar på at gå igang med det samme, men jeg var så ked og forvirret, og anede ikke hvad jeg ville. Jeg følte lidt for at vente, men beluttede forleden dag at jeg er OK med at begynde med det samme, når jeg ikke bløder. Jeg føler det ikke 100 %, men han ønsker det sådan (selv om han gerne venter for min skyld), men jeg ved, at jeg nok skal blive glad for at stå med en positiv test igen. Men for søren det er ikke nemt at gå igennem sådan en abort. Jeg føler med dig! 

Anmeld
Svar
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Trying to Conceive Event tickers
16.oktober 2020 kl. 22:11
Luk
Medlem siden 27-01-2014
57 startede debatter
1019 skrevne indlæg
16-10-2020 22:11
Luk
Medlem siden 27-01-2014
57 startede debatter
1019 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

❤️❤️ 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.oktober 2020 kl. 23:20
Luk
Medlem siden 29-11-2018
2 startede debatter
131 skrevne indlæg
16-10-2020 23:20
Luk
Medlem siden 29-11-2018
2 startede debatter
131 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg får helt ondt i maven - jeg havde mange! Og det er så virkeligt hårdt! Stort kram her fra! 

Husk at disse spontane abort meget nemt kan være manden "skyld" altså pga. DNA skader på sæden - google evt. DFI (DNA fragmentation index). 

Som jeg har skrevet om før hjælpe Punalpin min mand! Og jeg kan ikke anbefale det nok.... 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.oktober 2020 kl. 21:13
Luk
Medlem siden 18-08-2020
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
17-10-2020 21:13
Luk
Medlem siden 18-08-2020
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Du er ikke alene!!

Det samme er lige sket for mig, 7+0. Det er sindsyg hårdt, selvom man ikke har vidst det ret længe. Jeg var en af dem der testede positiv tidligt, så jeg har allerede kendt til min graviditet i 4 uger. og så endda hjerteblink sidste fredag, men i dag intet hjerteblink og en masse blødninger. 

Jeg er lige gået i gang med medicinsk abort. Så forventer også der går nogle måneder før man rigtigt kan komme i gang i igen, men kan heller ikke overskue det, men på den anden side vil man jo bare så gerne være gravid igen!

Tak, jeg havde også brug for at komme ud med det!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.oktober 2020 kl. 19:59
Luk
Medlem siden 27-07-2015
4 startede debatter
18 skrevne indlæg
21-10-2020 19:59
Luk
Medlem siden 27-07-2015
4 startede debatter
18 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har mistet idag 7+5 efter vi hørte hjertelyd i mandags. 
desværre voksede det ikke som det skulle og derfor fik vi endnu en scanning idag, som desværre var som frygtet. 
det er hårdt og det er træls.

tillad dig selv at være ked af det og gør det som DU har lyst til i din sorg. Jeg har købt bland selv slik og imorgen går jeg en tur også kører jeg på arbejde. 
jeg går fortsat rundt med "fosteret" så jeg afventer videre forløb på fredag. 

tanker til dig, op på hesten igen, der venter også en baby til Jer derude 💕

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.oktober 2020 kl. 20:06
Luk
Medlem siden 18-08-2020
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
21-10-2020 20:06
Luk
Medlem siden 18-08-2020
1 startede debatter
3 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tjek evt. gruppen på Facebook - spontan abort og mistet barn/børn. det er et rigtig godt forum hvor alle er i samme båd. 💔❤️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
26.oktober 2020 kl. 00:18
Luk
Medlem siden 24-09-2009
79 startede debatter
408 skrevne indlæg
26-10-2020 00:18
Luk
Medlem siden 24-09-2009
79 startede debatter
408 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Puha, jeg føler med dig. Kender desværre selv følelsen, da jeg får nogle år siden havde 2 SA'er, efter hver SA fik jeg en datter, så jeg har altså 2 sunde og raske piger nu på 7 og 10 år. 
Min kæreste og jeg ønsker os en 3'er og jeg blev gravid i første cyklus. Desværre fandt jeg ud af i sidste uge, hvor jeg burde være 10+3, at fosteret var gået til i uge 6+3 (havde set hjerteblink 6+2), så har her i weekenden været igennem en medicinsk abort. Jeg synes det er så uretfærdigt at jeg skal opleve dette så mange gange. Ingen burde skulle igennem en ufrivillig abort overhovedet. 
Nu håber jeg bare at min krop er tilbage i cyklus og at jeg snart får ægløsning. Vil bare være gravid igen med det samme 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere