Close
Log Ind Opret Bruger

yes den var der

  • 16 marts 2011, 18:48

    hejsa alle sammen fra nordjylland.

    jeg har i dag taget en g-test og den var positiv, nu skal jeg bare en tur til lægen og have det bekraftet, men er næsten helt sikker på at den er der, det har også taget et godt stykke tid med at blive gravid igen efter den SA i oktober, skulle jeg have født den 23 april i år, men må nu se frem til et november eller december barn, bare det bliver der denne gang.

    er der ikke noget med at hvis man har mistet en gang så kommer man til en tidlig scanning næste gang???

    det håber jeg så jeg kan få et rigtig fint hjerteblink så jeg kan få det fortalt det til familien.

    sidste gang tog det virkelig hårdt på min mormor at jeg havde mistet, så håber den bliver der denne gang.

    babystøv til alle og et stort

    21. marts 2011 kl. 20:23

    med graviditeten – hvor er det skønt for jer

    Man kommer desværre ikke til tidlig scanning fordi man har mistet tidligere, men du har mulighed for at betale for en scanning selv. Jeg blev tidligt scannet hos Bang og Hinge i Aalborg og det var helt fantastisk at se og høre det lille hjerte banke .

    Held og lykke

    Avatar
    hbb
    19. april 2011 kl. 13:45

    Du kan altid spørge din læge om du kan få en tryghedsscanning når du får har haft en SA..

    Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.