Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Andre lesbiske mødre i Københavns området

27.marts 2015 kl. 09:14
Luk
Medlem siden 25-12-2013
27-03-2015 09:14
Luk
Medlem siden 25-12-2013
Godt skrevet
1

Hej,
Tænkte om det kunne tænkes at der var andre lesbiske gravide/nybagte mødre i Københavns området der kunne have lyst til at mødes til en kop kaffe og lidt babyhygge engang imellem?

Jeg blev selv mor den 31 august 2014 til en lille pige. Jeg har en dejlig mødregruppe og enkelte veninder med babyer. Jeg har dog ingen regnbuefamilier med babyer i min omgangskreds, så jeg tænkte det kunne være fedt at have nogle at mødes med engang imellem, som er i samme situation som en selv. :)

Håber der er nogle der kunne være interesserede.

Mvh Vibeke

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
01.juni 2015 kl. 20:05
Luk
Medlem siden 06-09-2011
4 skrevne indlæg
01-06-2015 20:05
Luk
Medlem siden 06-09-2011
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej eg er gravid for anden gang og har en datter frå 2012 ☺

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.oktober 2015 kl. 15:21
Luk
Medlem siden 19-10-2015
1 skrevne indlæg
19-10-2015 15:21
Luk
Medlem siden 19-10-2015
1 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej :)

vi er en gruppe piger på seks som læser sociologi på 3. semester på Aalborg Universitet. 

Vi er ved at skrive et projekt om regnbuefamiliers hverdagsliv, for at undersøge hvorvidt 
de møder udfordringer eller foredomme i deres hverdag. 

Derfor søger vi efter regnbuefamilier som vil deltage i et interview. Hvis der kunne være interesse i at hjælpe, må i meget meget skrive til denne mail, [email protected], for at få yderligere informationer. 
Der er mulighed for anonymitet. Og da vi allerede har en regnbuefamilie i Kbh, kommer vi til jer og foretager interviewet :) 

Mvh. Charlotte, Sofie, Maja, Annette, Marianne og Simone 

Anmeld
Svar
Regnbuefamilie
Godt skrevet
0
Regnbuefamilie
16.december 2015 kl. 11:06
Luk
Medlem siden 16-12-2015
4 skrevne indlæg
16-12-2015 11:06
Luk
Medlem siden 16-12-2015
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej :) 

jeg og min kæreste er ikke gravide, men første samtale om 6 dager. Vi ønsker også komme i kontakt med andre lesbiske mødre og familier :) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.december 2015 kl. 17:43
Luk
Medlem siden 30-12-2014
1 startede debatter
5 skrevne indlæg
27-12-2015 17:43
Luk
Medlem siden 30-12-2014
1 startede debatter
5 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej,

Vi vil også meget gerne i kontakt med andre lesbiske par og familier :) Vi venter selv barn til juli :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.december 2015 kl. 13:52
Luk
Medlem siden 25-12-2013
2 startede debatter
39 skrevne indlæg
28-12-2015 13:52
Luk
Medlem siden 25-12-2013
2 startede debatter
39 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Spændende med baby og babyopstart. :)

Havde glemt alt om at jeg startede dennne tråd tilbage i marts, da der ikke rigtig var noget aktivitet på den. :)

Min datter er efterhånden blevet 16 måneder og vi har lige været til journalsamtale på Storkklinik om opstart af projek tlillesøster/bror til februar. Er meget spændt. :)

Bor I i København?

Norskpige87: hvor har i været til samtale henne? :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.december 2015 kl. 13:55
Luk
Medlem siden 25-12-2013
2 startede debatter
39 skrevne indlæg
28-12-2015 13:55
Luk
Medlem siden 25-12-2013
2 startede debatter
39 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Kira01: jeg kan se at du tilbage i maj startede en tråd om at blive gravid med din kones æg. Jeg kan huske at min kone og jeg talte om det samme, men har nu valgt at gå den lidt mere "traditionelle" vej. :)

Er det lykkes for jer at blive gravide på den måde? Og var det en lang proces??

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.december 2015 kl. 13:08
Luk
Medlem siden 16-12-2015
4 skrevne indlæg
29-12-2015 13:08
Luk
Medlem siden 16-12-2015
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vi var på Holbæk sygehus 😃 Opstart første syklus 👍🏻 har hatt to ivf forsøg tidligere, men nå øger min medicin endel så håber det nå er vår tur 😃 

Hvor var dere ved første baby? :) 

vi bor i køge :) hvor bor dere andre? :))

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
02.januar 2016 kl. 16:06
Luk
Medlem siden 16-12-2015
4 skrevne indlæg
02-01-2016 16:06
Luk
Medlem siden 16-12-2015
4 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Har dere haft inseminasjon eller ivf? 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
05.januar 2016 kl. 19:31
Luk
Medlem siden 25-12-2013
2 startede debatter
39 skrevne indlæg
05-01-2016 19:31
Luk
Medlem siden 25-12-2013
2 startede debatter
39 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ved vores første barn var vi i behandlingen gennem det offentlige. Så vi var på Rigshospitalet og startede ud med IUI i min egen cyklus og det gik heldigvis hurtigt. Blev gravid 2. gang. :)

Her ved 2. barn kan vi jo ikke længere få det betalt gennem sygesikringen, så vi har bestilt tid på Stork klinik. Det er godt nok noget helt andet. :)

Vi bor i København. Nærmere bestemt Ørestad Syd. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Listen To Your ... - 15-11-2019

Det som ikke skete - del 2
  • Faderstuen - 13-11-2019

Den farlige sammenligning
  • Listen To Your ... - 13-11-2019

Det som ikke skete - del 1
  • Faderstuen - 06-11-2019

Kære børn

Nyeste artikler

ANNONCE

9 gode bøger, vi lytter til, når vi går tur med barnevognen... Psst! Der er også en lille julegave

At have bookmate på sin telefon er lidt ligesom at have et bibliotek på sin telefon, hvor de populære bøger aldrig er udlånt. Vi guider dig til hvad du skal låne. Læs mere

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

ANNONCE

Prisvindende Gotland flyverdragt fra Reima holder din baby varm og tør

Vinteren lurer lige om hjørnet og flere førstegangs forældre kan godt blive i tvivl om, hvordan man klæder sin baby på i de kolde måneder. Specielt når børnene begynder i institution er det rart at vide, at ens dyrebareste ikke bliver kold, når det er tid til at være på legepladsen eller er på tur i skoven. Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Jura når kærester går fra hinanden

Ved du, hvad der gælder rent juridisk, når I går fra hinanden? Hvis ikke kan du blive lidt klogere her, på hvordan I deler boet. Læs mere

Nyeste blogindlæg

• Listen To Your ... - 15-11-2019

Det som ikke skete - del 2
  • Faderstuen - 13-11-2019

Den farlige sammenligning
  • Listen To Your ... - 13-11-2019

Det som ikke skete - del 1
  • Faderstuen - 06-11-2019

Kære børn

Nyeste artikler

ANNONCE

9 gode bøger, vi lytter til, når vi går tur med barnevognen... Psst! Der er også en lille julegave

At have bookmate på sin telefon er lidt ligesom at have et bibliotek på sin telefon, hvor de populære bøger aldrig er udlånt. Vi guider dig til hvad du skal låne. Læs mere

ANNONCE

Nilens Jord forvandler mig fra barslende til professionel mor

I denne måned er jeg startet på mit drømmejob, som daglig leder på Min-Mave (jubiii!). Derfor har jeg brug for lidt ekstra til lige at pifte mig selv lidt op. Læs mere

ANNONCE

7 tips, der gør dig til en lækker mor, uden unødig kemi

Det er faktisk videnskabeligt bevist, at hvis du plejer dig selv, så får du det også bedre og får mere overskud til at overkomme dagens forhindringer. Så få jordemoderens guide til hvordan du gør det uden unødig kemi. Læs mere

ANNONCE

Prisvindende Gotland flyverdragt fra Reima holder din baby varm og tør

Vinteren lurer lige om hjørnet og flere førstegangs forældre kan godt blive i tvivl om, hvordan man klæder sin baby på i de kolde måneder. Specielt når børnene begynder i institution er det rart at vide, at ens dyrebareste ikke bliver kold, når det er tid til at være på legepladsen eller er på tur i skoven. Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Jura når kærester går fra hinanden

Ved du, hvad der gælder rent juridisk, når I går fra hinanden? Hvis ikke kan du blive lidt klogere her, på hvordan I deler boet. Læs mere