Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

1. IVF

25.maj 2019 kl. 18:49
Luk
Medlem siden 10-08-2018
25-05-2019 18:49
Luk
Medlem siden 10-08-2018
Godt skrevet
0

Hej de damer 😊

Min kæreste og jeg har haft 5 iui-h forsøg hvoraf 1 resulterede i bio. Ellers har vi ikke været i nærheden af at opnå graviditet. Vi er 27 og 28 år og tilsyneladende sunde og raske begge to. Jeg har fået menstruation i dag og starter på fsh (Rekovelle) i morgen, så dette bliver første ivf-forsøg. Vi er helt vildt spændte og håber bare så inderligt, at det snart er vores tur til at opnå en blivende graviditet der medfører en sund og rask baby. 

Er der mon andre herinde, som netop er startet/ skal til at starte i behandling?

Eller er der nogen som tidligere har fået barn via ivf trods gentagne mislykkede iui, som har lyst til at fortælle deres historie?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
25.maj 2019 kl. 19:05
Luk
Medlem siden 14-08-2018
4 startede debatter
124 skrevne indlæg
25-05-2019 19:05
Luk
Medlem siden 14-08-2018
4 startede debatter
124 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Min mand og jeg var ca lige så gamle som jer da vi opgav de mange iui-forsøg og begyndte på ICSI i stedet for. Det fungerede så først 3. gang, og nu er jeg i 16. uge 😊 Det skal nok lade sig gøre til sidst, men ventetiden er den værste! Alt held og lykke til jer!! 

Anmeld
Svar
K 30, M 30, 3 år ved privat fertilitetsklinik med mange inseminationer og 2 ICSI-forsøg på privatklinik. Påbegyndt 3. ICSI-forsøg på offentligt hospital. BP 6. marts = POSITIV!
Godt skrevet
1
K 30, M 30, 3 år ved privat fertilitetsklinik med mange inseminationer og 2 ICSI-forsøg på privatklinik. Påbegyndt 3. ICSI-forsøg på offentligt hospital. BP 6. marts = POSITIV!
26.maj 2019 kl. 06:45
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
26-05-2019 06:45
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
Godt skrevet
1
SSolem skrev :

Min mand og jeg var ca lige så gamle som jer da vi opgav de mange iui-forsøg og begyndte på ICSI i stedet for. Det fungerede så først 3. gang, og nu er jeg i 16. uge 😊 Det skal nok lade sig gøre til sidst, men ventetiden er den værste! Alt held og lykke til jer!! 

Hej SSolem 😊

Tusind tak fordi du tog dig tid til at svare. Det er så rart at høre, når det er sket for andre, der også har haft mange forsøg. Og hvor er det fantastisk for jer at det lykkedes - stort tillykke med den lille i maven 😊

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
26.maj 2019 kl. 10:11
Luk
Medlem siden 06-07-2015
12 startede debatter
426 skrevne indlæg
26-05-2019 10:11
Luk
Medlem siden 06-07-2015
12 startede debatter
426 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Hej..

altså jeg har haft 3 iui forsøg uden resultat. 

Blev gravid første icsi forsøg , har en dejlig dreng. Nu er jeg gravid igen ved 2 icsi forsøg. Den første blev desværre en bio. Så var bekymret om at vi første gang var heldige. Men heldigvis lykkes det hurtig andet gang også. Pøj pøj 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
26.maj 2019 kl. 10:41
Luk
Medlem siden 10-05-2012
45 startede debatter
483 skrevne indlæg
26-05-2019 10:41
Luk
Medlem siden 10-05-2012
45 startede debatter
483 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er 31, alene om det og fejler ikke noget. Er i gang med 1. IVF/ICSI forsøg med donor efter ialt 8 IUI forsøg uden det mindste tegn på graviditet. 

Jeg skal have taget blodprøve på onsdag for at se om det lykkedes. Hvis ikke hvad jeg så velsignet at få 4 befrugtede æg på frys. 

Anmeld
Svar
31 år og sygeplejerske. Projekt baby start 2013 via IUI-D nu IVF/ICSI-D 8 IUI-D, 2 ICI-D og 1 IVF/ICSI-D 29/5: HCG = 111 = GRAVID! ??
Godt skrevet
0
31 år og sygeplejerske. Projekt baby start 2013 via IUI-D nu IVF/ICSI-D 8 IUI-D, 2 ICI-D og 1 IVF/ICSI-D 29/5: HCG = 111 = GRAVID! ??
27.maj 2019 kl. 20:41
Luk
Medlem siden 15-01-2018
13 startede debatter
47 skrevne indlæg
Sidst online 16-08-2018
27-05-2019 20:41
Luk
Medlem siden 15-01-2018
13 startede debatter
47 skrevne indlæg
Sidst online 16-08-2018
Godt skrevet
0
ønskerbabysnart skrev :

Hej de damer 😊

Min kæreste og jeg har haft 5 iui-h forsøg hvoraf 1 resulterede i bio. Ellers har vi ikke været i nærheden af at opnå graviditet. Vi er 27 og 28 år og tilsyneladende sunde og raske begge to. Jeg har fået menstruation i dag og starter på fsh (Rekovelle) i morgen, så dette bliver første ivf-forsøg. Vi er helt vildt spændte og håber bare så inderligt, at det snart er vores tur til at opnå en blivende graviditet der medfører en sund og rask baby. 

Er der mon andre herinde, som netop er startet/ skal til at starte i behandling?

Eller er der nogen som tidligere har fået barn via ivf trods gentagne mislykkede iui, som har lyst til at fortælle deres historie?

Min mand og jeg har forsøgt i 1,5 år og jeg har fået min menstruation idag og har derfor kontaktet klinikken efter aftale... planen er at jeg skal starte hormonbehandling og skal til første ivf forløb... jeg er mega spændt og nervøs... og også lidt skræmt... vil meget gerne ha en at følges med i forløbet... 

held og lykke med behandlingen.. 🤞 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
31.maj 2019 kl. 07:33
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
31-05-2019 07:33
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hejsa 😊

Dejligt at du vil følges - og spændende med første Ivf. Har I prøvet insemination først? Er der fundet en årsag til jeres barnløshed? Og er du i kort eller lang behandling?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
31.maj 2019 kl. 07:36
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
31-05-2019 07:36
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
wishmeluck skrev :
ønskerbabysnart skrev :

Hej de damer 😊

Min mand og jeg har forsøgt i 1,5 år og jeg har fået min menstruation idag og har derfor kontaktet klinikken efter aftale... planen er at jeg skal starte hormonbehandling og skal til første ivf forløb... jeg er mega spændt og nervøs... og også lidt skræmt... vil meget gerne ha en at følges med i forløbet... 

held og lykke med behandlingen.. 🤞 

Hejsa 😊

Dejligt at du vil følges - og spændende med første Ivf. Har I prøvet insemination først? Er der fundet en årsag til jeres barnløshed? Og er du i kort eller lang behandling?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
01.juni 2019 kl. 15:30
Luk
Medlem siden 10-05-2012
45 startede debatter
483 skrevne indlæg
01-06-2019 15:30
Luk
Medlem siden 10-05-2012
45 startede debatter
483 skrevne indlæg
Godt skrevet
3
SoloMor1987 skrev :

Jeg er 31, alene om det og fejler ikke noget. Er i gang med 1. IVF/ICSI forsøg med donor efter ialt 8 IUI forsøg uden det mindste tegn på graviditet. 

Jeg skal have taget blodprøve på onsdag for at se om det lykkedes. Hvis ikke hvad jeg så velsignet at få 4 befrugtede æg på frys. 

Gravid i første forsøg med en lille IVF spire !!!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
3
07.juni 2019 kl. 17:44
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
07-06-2019 17:44
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
Godt skrevet
1
SoloMor1987 skrev :
SoloMor1987 skrev :

Gravid i første forsøg med en lille IVF spire !!!

Ej hvor fantastisk for dig solomor! Kæmpe stort tillykke med graviditeten 😄🎉🇩🇰

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
07.juni 2019 kl. 17:48
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
07-06-2019 17:48
Luk
Medlem siden 10-08-2018
8 startede debatter
57 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har lige fået taget æg ud i dag for første gang. 13 styks, så vi håber virkelig, at der bliver nogle fine blastocyster på 5. dagen 😄🤞🏻🍀 Ægudtagningen var slet ikke så slem som forventet. Nu er jeg bare aå spændt på onsdag, hvor vi får svar på, om der er en blastocyst klar til oplægning 🙏🏻

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere