Close
Log Ind Opret Bruger

Gonal f

  • 6 maj 2012, 09:33

    Er der nogen der er på gonal f det skal jeg denne her gang da pergotime ik virker på mig men så bliver jeg bekymret over om jeg kan resikere det samme med gonal f kunne virkelig godt tænke mig 2-3 æg denne her gang knuz

    6. maj 2012 kl. 09:39

    Pergotime virker heller ikke på mig,så jeg har fået Gonal-F 150 IE fra CD 7-9,og jeg har haft henholdsvis 2 og 3 æg.

    Hvor meget skal du have,og fra hvornår af?

    6. maj 2012 kl. 09:46

    Det lyder jo godt, jeg ved ik hvor meget eller hvornår jeg fik min mens igår så jeg skal ringe imorgen og så plejer jeg at komme til en scanning på 3 blødningsdag

    Avatar
    Anonym
    6. maj 2012 kl. 09:55

    Hejsa, denne gang skal jeg også have Gonal-F. Skulle dog også have pergotime. Så fra 3-7 cyklus dag 2 pergotime pr dag og her 8-9 cyklus dag Gonal-F 75e. Er også meget spændt på hvormeget æg jeg så producerer. For tænkt hvis man så laver for mange…..

    6. maj 2012 kl. 09:56

    Jeg reagere heller ikke på pergotime men har tvillinger fra Gonal-f behandling i 2009 og er gravid igen også ved hjælp fra Gonal-f… Gonal-f er derfor min bedste ven;) Pergotime og Gonal-f virker på 2 forskellige måde, men det kan du finde oplysninger om op nettet:0)
    Held og lykke!

    6. maj 2012 kl. 10:34

    Det er dejligt vi i det mindste kan følges jeg er spændt på at høre fra dig hvordan det går du er jo lidt længere end mig knuz

    6. maj 2012 kl. 13:54

    Jeg har fået Pergotime på cd 3-7 og Gonal-F på cd 8-10. Pergotime modner flere æg hos mig, men min slimhinde bliver meget tynd af det. Det klarer Gonal-F jo så..

    Jeg har ingen bivirkninger haft overhovedet. Det bliver spændende at høre hvad det gør for dig 🙂

    Avatar
    Anonym
    6. maj 2012 kl. 15:03

    Skulle de sidste gange (IUI-D) tage pergotime 2. og 3. cd. og gonal f 7. og 8. cd.

     

    Men har selv lavet lidt om uden at sige det i Skive – måske var det det, at det skulle lykkes denne gang 😉

     

    Krydser fingre for jer 🙂

    6. maj 2012 kl. 18:53

    Jeg har også både fået pergotime og gonal-f, og gonal-f gør min slimhinde lidt tykkere.

    Men jeg har set en forskel da jeg en måned holdte mig fra sukker, og kun drak vand pluds en vitaminpille og 2x fiskeolie.

    Knus

    Avatar
    Anonym
    6. maj 2012 kl. 21:50

    Ja dejligt at følges ad. Skal scannes på onsdag, evt tirsdag hvis ÆL test er positiv. Er meget spændt på hvor mange æg der er. Sidst kunne jeg klart mærke at der var et stort æg i højre side. Pt kan jeg ikke mærke der er ved at ske noget:-l
    Krydser finger for os begge:-)

    Viser 10 indlæg - 1 til 10 (af 10 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.