Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Børnesikring af hjemmet...

19.juli 2010 kl. 07:52
Luk
Medlem siden 24-06-2008
Sidst online 20-02-2014
19-07-2010 07:52
Luk
Medlem siden 24-06-2008
Sidst online 20-02-2014
Godt skrevet
0

Vi har her i weekenden børnesikret hjemmet.. Eller startet på det ihvertfald..

Vi har bla købt sådan nogle hjørne-beskyttere til sofaordet fra babysam.. Men de fungerer bare af H.T..

Hvis vi strejfer hjørnet med benet når vi går forbi (hvilket sker ofte) så ryger de af, og vi har allerede sat dem på igen, op til flere gange.. Syntes at 50kr for 4stk er lidt dyrt, når det slet ikke fungerer...

Hvad har I af børnesikring hjemme? Og hvor har I købt henne?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.juli 2010 kl. 08:13
Luk
Medlem siden 08-02-2009
279 startede debatter
2834 skrevne indlæg
Sidst online 22-02-2014
19-07-2010 08:13
Luk
Medlem siden 08-02-2009
279 startede debatter
2834 skrevne indlæg
Sidst online 22-02-2014
Godt skrevet
0

Vi er ikke begyndt på det sådan rent praktisk men i teorien har vi sikret hele hjemmet *LOL*. 

Vi skal have de dimser man sætter i stikkontakter for de sidder alle ved fodpanelet og dem er hun allerede interesseret i. Vi skal også have sådan nogle dimser i Ikea som gør at hun ikke kan åbne skufferne. Vi har en skuffe under tv'et som hun har fået fingrene i klemme i 2 gange. Vi skal oghave have gitter til trappen ovenpå og til kældertrappen. Rengøringsmidlerne er sæt på øverste hylde. De skarpe knive skal også lige flyttes op. Så skal vi have gitter omkring brændeovnen og brændekurven. Brændekurven er allerede et hit at lege med. De vitaminer vi plejer at have stående på bordet skal op på øverste hylde. 

Det er vist det jeg har tænkt på indtil videre.  

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
19.juli 2010 kl. 08:25
Luk
Medlem siden 31-01-2009
182 startede debatter
1697 skrevne indlæg
Sidst online 19-01-2016
19-07-2010 08:25
Luk
Medlem siden 31-01-2009
182 startede debatter
1697 skrevne indlæg
Sidst online 19-01-2016
Godt skrevet
0

Tag en tur i Ikea, der kan du få en masse brønesikring til hjemmet... Det er billigere end i babysam og fungerer i hvert fald ligeså godt

Anmeld
Svar
Lilypie Second Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Second Birthday tickers
19.juli 2010 kl. 09:46
Luk
Medlem siden 10-06-2009
52 startede debatter
440 skrevne indlæg
Sidst online 06-06-2012
19-07-2010 09:46
Luk
Medlem siden 10-06-2009
52 startede debatter
440 skrevne indlæg
Sidst online 06-06-2012
Godt skrevet
0

det hænger mig over hovedet, for jeg ved at jeg skal gøre RIGTIG meget hjemme hos mig!!! Burde jo gøre det inden han begynder og kravle... men kan ikke rigtig tage mig sammen.

Tror egetnlig mest det er ledninger der skal sættes fast eller hægtes op og så skal der noget i stikkontakterne for de er også ved fodpanelerne hos mig. Skuffer og skabe i køkkenet, skal han bare lære han ikke må gå i... nægter at sætte børnesikring på. Om ikke andet så må jeg lukke døren derud til når jeg ikke lige selv er der!!

Det med hjørnerne på bordet, tænker jeg lidt er ligemeget, for selve kanterne er også skarpe og man kan jo ikke sikre det hele(det kan godt være jeg ændrer mening når han har fået det første hak i læben eller i hovedet)

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
19.juli 2010 kl. 09:48
Luk
Medlem siden 10-06-2009
52 startede debatter
440 skrevne indlæg
Sidst online 06-06-2012
19-07-2010 09:48
Luk
Medlem siden 10-06-2009
52 startede debatter
440 skrevne indlæg
Sidst online 06-06-2012
Godt skrevet
0

Glemte lige.... jeg har feks. antennestikket som det ikke er muligt at flytte og det sidder helt nede ved gulvet. Det har jeg tænkt mig at snorre ind i gaffatape... det kan han ihvertfald ikke få af. Jeg har nemlig ikke rigtig andre muligheder hvad det angår!!!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.juli 2010 kl. 10:33
Luk
Medlem siden 13-11-2006
189 startede debatter
785 skrevne indlæg
19-07-2010 10:33
Luk
Medlem siden 13-11-2006
189 startede debatter
785 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det skal jo desværre til  Vi havde den ide om at bare ville sikre alle farlige ting og så bare lære vores børn, at de ikke skulle pille ved alle vores ting de kunne nå  Ja vi blev så klogere.. Det kan være en super ide sel,v at ligge sig ned på gulvet og ser hvordan det hele ser ud fra deres synspunkt og her kan man rigtig se alle de ting der skal rykkes og eller sikres. Og så har vi købt alt vores børnesikring i Ikea jeg synes de har et godt og billigt udvalg og så kan jeg altid bruge en tur i Ikea  Det skal så nok lige nævnes at det tog Chelsea små tre dage før hun havde luret hvordan skabsdøre kan åbnes. Den lille bandit sad og studerede at hun ikke længere kunne åbne sit ynglingsskab, men så fandt banditen da ud af, at hvis hun bare pressede sin lille tykke finger ind på dimsen og så hev i døren ja så åbnede den, så man kan ikke 100% sikre med små banditter 

Nina

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.juli 2010 kl. 13:06
Luk
Medlem siden 25-03-2009
817 startede debatter
1830 skrevne indlæg
Sidst online 02-08-2013
19-07-2010 13:06
Luk
Medlem siden 25-03-2009
817 startede debatter
1830 skrevne indlæg
Sidst online 02-08-2013
Godt skrevet
0

Børnesikring???

En ukendt by på Tonga!

Ej, vi har da tænkt på det, men så er det ikke kommet videre. For dårligt egentlig, for hun er jo begyndt at flytte sig. Men indtil videre har nået at stoppe hende, før hun har fået fingre i noget, hun ikke skulle have fingrene i.

Vi køber altså ikke alt muligt! skrammer får de uanset hvad, så om der sidder en dims på bordet eller ej.....

Men måske man skulle til igang med det, her den sidste uge af min barsel

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
19.juli 2010 kl. 13:10
Luk
Medlem siden 08-01-2008
211 startede debatter
898 skrevne indlæg
19-07-2010 13:10
Luk
Medlem siden 08-01-2008
211 startede debatter
898 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Kigger lige ind fra forsiden og kan klart anbefale sikrings udstyr fra Ikea!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.marts 2020 kl. 10:44
Luk
Medlem siden 17-03-2020
17-03-2020 10:44
Luk
Medlem siden 17-03-2020
En moderator har fjernet dette indlæg.
17.marts 2020 kl. 13:00
Luk
Medlem siden 26-04-2016
39 startede debatter
375 skrevne indlæg
17-03-2020 13:00
Luk
Medlem siden 26-04-2016
39 startede debatter
375 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Vi har aldrig børnesikret noget ... hverken skabe, skuffer, hjørner osv. Knive og sakse frit fremme, og endda en værktøjskasse fyldt med ægte værktøj har har vores søn til rådighed. Han er nu knap 3 år og der har aldrig været noget. Selvfølgelig er rengøringsartikler, kemikalier og medicin ikke inden for rækkevidde. 

Kald mig bare vanvittig - men det kan altså lade sig gøre ;)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
17.marts 2020 kl. 13:16
Luk
Medlem siden 15-01-2018
2 startede debatter
425 skrevne indlæg
17-03-2020 13:16
Luk
Medlem siden 15-01-2018
2 startede debatter
425 skrevne indlæg
Godt skrevet
3
Bornholmen skrev :

Vi har aldrig børnesikret noget ... hverken skabe, skuffer, hjørner osv. Knive og sakse frit fremme, og endda en værktøjskasse fyldt med ægte værktøj har har vores søn til rådighed. Han er nu knap 3 år og der har aldrig været noget. Selvfølgelig er rengøringsartikler, kemikalier og medicin ikke inden for rækkevidde. 

Kald mig bare vanvittig - men det kan altså lade sig gøre ;)

Det er et 11 år gammelt indlæg, som en "bruger" forsøger at lave til et reklamelink :-) 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
3
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

ANNONCE

Gaver og forkælelse til den gravide

Forkæl din gravide kone, kæreste, datter, søster eller veninde med en skønne uskadelige produkter der forsøder de næste 9 måneder. Lets celebrate the baby buump!   Læs mere

Bekymringer og angst omkring Corona hos gravide - Få lægens råd her

De seneste måneder har hverdagen for de fleste ændret sig markant. Det gælder også gravide, fødende samt forældre på barsel. For mange gravide giver situationen anledning til bekymring og måske endda angst, og en lang række spørgsmål rejser sig. I denne artikel sætter jeg fokus på det at være gravid i en coronatid og forsøger at svare på nogle af de spørgsmål, der rejser sig. Samtidig vil jeg give dig nogle ideer til, hvad du selv kan gøre for at dæmpe angst og bekymringer og tage dig kærligt af dig selv og dit lille barn i maven. Læs mere

ANNONCE

Har din baby svært ved at falde til ro?

Mange babyer har svært ved at falde til ro, når de møder verden uden for mors trygge mave. Sanserne er pludselig i brug, og lydene og indtrykkene er mange. Derfor har mange børn også svært ved at finde ro og falde i søvn. En slyngevugge er mange forældres redning. Læs mere

ANNONCE

Naturebaby - Når alle skal have råd til 100% økologi

Jeg har længe været på udkig efter en forretning, hvor jeg ved, at uanset hvad jeg putter i kurven, så er sikkerheden og kvaliteten 100% i fokus. Jeg har langt om længe fundet Naturebaby Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

ANNONCE

Gaver og forkælelse til den gravide

Forkæl din gravide kone, kæreste, datter, søster eller veninde med en skønne uskadelige produkter der forsøder de næste 9 måneder. Lets celebrate the baby buump!   Læs mere

Bekymringer og angst omkring Corona hos gravide - Få lægens råd her

De seneste måneder har hverdagen for de fleste ændret sig markant. Det gælder også gravide, fødende samt forældre på barsel. For mange gravide giver situationen anledning til bekymring og måske endda angst, og en lang række spørgsmål rejser sig. I denne artikel sætter jeg fokus på det at være gravid i en coronatid og forsøger at svare på nogle af de spørgsmål, der rejser sig. Samtidig vil jeg give dig nogle ideer til, hvad du selv kan gøre for at dæmpe angst og bekymringer og tage dig kærligt af dig selv og dit lille barn i maven. Læs mere

ANNONCE

Har din baby svært ved at falde til ro?

Mange babyer har svært ved at falde til ro, når de møder verden uden for mors trygge mave. Sanserne er pludselig i brug, og lydene og indtrykkene er mange. Derfor har mange børn også svært ved at finde ro og falde i søvn. En slyngevugge er mange forældres redning. Læs mere

ANNONCE

Naturebaby - Når alle skal have råd til 100% økologi

Jeg har længe været på udkig efter en forretning, hvor jeg ved, at uanset hvad jeg putter i kurven, så er sikkerheden og kvaliteten 100% i fokus. Jeg har langt om længe fundet Naturebaby Læs mere