Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

IdaT flyverdragt - jeg synes den er DUM

15.januar 2010 kl. 09:31
Luk
Medlem siden 02-04-2008
Sidst online 08-05-2013
15-01-2010 09:31
Luk
Medlem siden 02-04-2008
Sidst online 08-05-2013
Godt skrevet
0

Ih altså, nu har jeg fået min (dejligt billige) IdaT flyverdragt ind ad døren og synes umiddelbart den ser rigtig fin ud - indtil jeg skal give drengen den på!

Er det bare mig som synes lynlåsen er AAAAAAALT for kort? Den kan jo kun lynes ned til navlen, og hvordan sørensen skal man så få proppet lillemandens ben i den??

Jeg endte med at sætte ham på den, vinkle hans ben ned i, og så løfte ham op, ryste ryste ham ned i, så lægge ham ned, og så lyne den...hmmmm

Og tror I så ikke skidtet er for stort?? (havde tænkt at der jo skulle være ok plads til tøj mm, så valgte en str. 80, som han indtil videre bruge i body'er, men jeg kunne næsten ikke se ham da han havde den på) Nå, men så håber vi da bare han vokser ind i den i løbet af ja, de næste par uger!
Hvor længe bruger de overhovedet sådan nogen i institutionen? Han starter jo i slutningen af marts, så måske vi kan være heldige der?

Ellers må jeg jo gemme den til næste vinter og sælge den videre... ÆV! ikke de bedste penge givet ud indtil videre. Men så har jeg lært det til næste gang jeg skal købe en til sådan en lille størrelse - husk at se hvordan lynlåsen sidder...

Anmeld
Svar
Lilypie
Godt skrevet
0
Lilypie
15.januar 2010 kl. 18:04
Luk
Medlem siden 23-01-2008
52 startede debatter
610 skrevne indlæg
Sidst online 18-12-2016
15-01-2010 18:04
Luk
Medlem siden 23-01-2008
52 startede debatter
610 skrevne indlæg
Sidst online 18-12-2016
Godt skrevet
0

Jeg lavede samme fejl, da jeg købte flyverdragt. Fandt en billig en i Tøj & Sko, men lynlåsen gik også kun ned til navlen. Jeg kunne knap nok give ham den på uden at give ham shaken-baby-syndrome. Så jeg fik pengene tilbage for den. Kan du ikke det eller har du fjernet mærket?

Nu har han en fra H&M, som har lynlås ned til knæet og det går lige, men helt nemt er det heller ikke. Jeg er bare for nærig til at købe en dyrere med to lynlåse, da han ikke skal bruge den så meget i år alligevel.

Anmeld
Svar
Lilypie 1st Birthday Ticker
Godt skrevet
0
Lilypie 1st Birthday Ticker
15.januar 2010 kl. 19:06
Luk
Medlem siden 17-10-2006
427 startede debatter
4303 skrevne indlæg
Sidst online 14-09-2012
15-01-2010 19:06
Luk
Medlem siden 17-10-2006
427 startede debatter
4303 skrevne indlæg
Sidst online 14-09-2012
Godt skrevet
0

Jeg købte også en billig flyverdragt  fra H&M til min ældstes første vinter... også pga. nærighed og så fordi jeg ikke kunne se t hun havde behov for en dyr slidstærk én, da de små sjældent er ude særlig lang tid ad gangen. Hun sov i voksi og havde ikke behov for en at sove i.

Jeg var vældig glad for min Mikk-Line til hende vinter nr. 2 - også en med lynlås helt ned i benene.

I år den tredie vinter hr vi købt IdaT og den er vi også super glade for - men hun er også god til selv at tage den på :o)

Da der blev spurgt til IdaT tænkte jeg slet ikke på at lynlåsen ikke går hele vejen ned, fordi vi ikke selv er stødt på problemet...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.januar 2010 kl. 22:02
Luk
Medlem siden 04-09-2008
128 startede debatter
1376 skrevne indlæg
Sidst online 22-06-2012
15-01-2010 22:02
Luk
Medlem siden 04-09-2008
128 startede debatter
1376 skrevne indlæg
Sidst online 22-06-2012
Godt skrevet
0

Det er altså møg træls - også selvom du har fået den på bud. Man glæder sig jo til at se elsklingen i den.

Men hold op, hvor er man blevet klogere på babytøj! Jeg havde købt og fået så meget fint tøj til Amanda, inden jeg fik hende. Og hold op, så meget jeg slet ikke har brugt at forskellige årsager. Totalt upraktisk tøj, og man tænker virkelig, at de dersens tøjproducenter da ikke ved en døjt - de har da vist ikke babyer selv - eller også er det mange år siden. Hvorfor laver de fx heldragter UDEN knapper i benene???? Og lange kjoler til babyer???  Nå, sidespring....

Jeg laver stadig nogle fejlkøb til hende, men kun når jeg handler på nettet, hvor man ikke lige kan se detaljerne - eller glemmer at se efter det hele.

Pointen var: Rigtig træls når man laver fejlkøb!

MizzXXX

Anmeld
Svar
Lilypie Third Birthday tickersLilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Third Birthday tickersLilypie First Birthday tickers
15.januar 2010 kl. 22:25
Luk
Medlem siden 21-01-2007
270 startede debatter
2218 skrevne indlæg
15-01-2010 22:25
Luk
Medlem siden 21-01-2007
270 startede debatter
2218 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

f... irriterende.. men øhm den var jo SÅ fantastisk billig, så hvad med du sætter den til salg allerede nu og du kan da sikkert endda sælge den til mere end du gav for den 

Pernille, der også har købt str. 80 som de SVØMMER i og kun med lynlås til skridtet

Anmeld
Svar
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Mortilminimøf - 04-12-2018

5 gode graviditetsgadgets
  • EndeligNogensMo... - 28-11-2018

Mig-tid.
  • Mamatheresa - 27-11-2018

Livet som mor
  • EndeligNogensMo... - 26-11-2018

Som tiden flyver!

Nyeste artikler

Vidste du, at juletræslys forurener dit hjem?

Undersøgelser fra DTU viser, at stearinlys forurener din lejlighed med rigtig mange nanopartikler. Faktisk så meget, at din stue bliver lige så forurenet, som en stue i Beijing. Læs mere

Få inspiration til julegaveønsker til baby

Det klan være rigtig svært at finde på gode julegaveønsker til sin baby. Derfor har vi har spurgt Min-Maves brugere om, hvad deres babyer ønsker sig til jul. Læs mere

Fra Roskilde, til Hvidovre og tilbage igen

Da beslutningen er taget, falder jeg fuldstændig fra hinanden. Jeg står bare ved siden af fødelejet, med lattergassen i hånden, og græder mig igennem alle veerne. Jeg kan ikke mere. Min mand står og holder mig, prøver at tale til mig, kramme mig, kysse mig. Det holder mig på benene, men jeg er helt ødelagt. Læs mere

Børnepenge - udbetaling og satser for 2019

Satser for børnepenge ændrer sig år for år, i takt med inflationen i samfundet. Derfor kan det betale sig, at holde øje med, hvor meget dine børnepenge takster ændrer sig. Læs mere

Er det normalt ikke at have kvalme? Spørg Jordemoderen - Berit fra gravid.dk

Skal man være bekymret, hvis man slet ikke oplever kvalme i løbet af graviditeten? Læs mere

Nyeste blogindlæg

• Mortilminimøf - 04-12-2018

5 gode graviditetsgadgets
  • EndeligNogensMo... - 28-11-2018

Mig-tid.
  • Mamatheresa - 27-11-2018

Livet som mor
  • EndeligNogensMo... - 26-11-2018

Som tiden flyver!

Nyeste artikler

Vidste du, at juletræslys forurener dit hjem?

Undersøgelser fra DTU viser, at stearinlys forurener din lejlighed med rigtig mange nanopartikler. Faktisk så meget, at din stue bliver lige så forurenet, som en stue i Beijing. Læs mere

Få inspiration til julegaveønsker til baby

Det klan være rigtig svært at finde på gode julegaveønsker til sin baby. Derfor har vi har spurgt Min-Maves brugere om, hvad deres babyer ønsker sig til jul. Læs mere

Fra Roskilde, til Hvidovre og tilbage igen

Da beslutningen er taget, falder jeg fuldstændig fra hinanden. Jeg står bare ved siden af fødelejet, med lattergassen i hånden, og græder mig igennem alle veerne. Jeg kan ikke mere. Min mand står og holder mig, prøver at tale til mig, kramme mig, kysse mig. Det holder mig på benene, men jeg er helt ødelagt. Læs mere

Børnepenge - udbetaling og satser for 2019

Satser for børnepenge ændrer sig år for år, i takt med inflationen i samfundet. Derfor kan det betale sig, at holde øje med, hvor meget dine børnepenge takster ændrer sig. Læs mere

Er det normalt ikke at have kvalme? Spørg Jordemoderen - Berit fra gravid.dk

Skal man være bekymret, hvis man slet ikke oplever kvalme i løbet af graviditeten? Læs mere