"

Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Anbefal en flyverdragt!

16.august 2011 kl. 21:56
Luk
Medlem siden 24-04-2010
16-08-2011 21:56
Luk
Medlem siden 24-04-2010
Godt skrevet
0

Jeg har jo aldrig købt sådan noget før, så kan jer erfarne mødre ikke lige hjælpe 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.august 2011 kl. 22:06
Luk
Medlem siden 24-04-2010
163 startede debatter
717 skrevne indlæg
16-08-2011 22:06
Luk
Medlem siden 24-04-2010
163 startede debatter
717 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg er smaskforelsket i Molos i regnbuefarver - men er den pengene værd? August09 - var det ikke dig der havde Molo dragter til dine unger? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.august 2011 kl. 22:15
Luk
Medlem siden 08-04-2007
958 startede debatter
2802 skrevne indlæg
Sidst online 15-05-2017
16-08-2011 22:15
Luk
Medlem siden 08-04-2007
958 startede debatter
2802 skrevne indlæg
Sidst online 15-05-2017
Godt skrevet
0

har haft en fra minymo, MeToo og celavi alle rigig gode, med fleece indvendig. Alle har kunne holde ham varme Dog blev han en enkel gang våd ved kravebenet i MeToo fleverdragten, det var meget sjappet efter sne og han ville rulle rundt i det sne der var tilbage

Syntes alle tre var gode i forhold til prisen og Julius skal da også bruge dem, så pæner er de

Anmeld
Svar
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
MinTicker.dk Ticker MinTicker.dk Ticker
16.august 2011 kl. 22:18
Luk
Medlem siden 26-05-2009
140 startede debatter
625 skrevne indlæg
Sidst online 04-05-2014
16-08-2011 22:18
Luk
Medlem siden 26-05-2009
140 startede debatter
625 skrevne indlæg
Sidst online 04-05-2014
Godt skrevet
0

På besøg. Jeg havde en Ticket To Heaven til Bertrams første vinter. Den var SÅÅ god. Men da han ikke kunne gå der endnu, var det begrænset hvor meget vi fik den brugt.

Har sat min til salg, så hvis du er interesseret kan du skrive til [email protected]. Det er en 86, den er lime grøn med pels kant

Anmeld
Svar
Photobucket
Godt skrevet
0
Photobucket

Slettet bruger

17.august 2011 kl. 00:00
Slettet bruger
17-08-2011 00:00
Godt skrevet
0

Tror det bliver lidt begrænset, hvor længe de kommer til at opholde sig i en flyverdragt i år.

Jeg synes IdaTs tøj er rigtig godt. Har haft deres regntøj mange gange (spørger du til i en anden tråd) og vinterjakke så er sikker på flyverdragten også er god.

Da den store var samme alder havde hun en dragt fra Katvig, også udmærket.

Har i et andet indlæg linket til en flyverdragt fra Twins. Billig (250) og rigtig god. Ikke de vilde detaljer eller spændende mønstre, men god og solid flyverdragt.

Til min den store har jeg købt Småfolk til vinteren, ved af gode grunde ikke, hvordan den er.

Til det behov en 1 årig har tror jeg de fleste flyverdragte kan være med.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.august 2011 kl. 00:43
Luk
Medlem siden 13-09-2008
158 startede debatter
1855 skrevne indlæg
17-08-2011 00:43
Luk
Medlem siden 13-09-2008
158 startede debatter
1855 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

- men denne er virkelig super i al slags vejr til sådan en sidde-/kravle-/moslenisse!

Ta´ evt. forbi din lokale Kvickly og mærk på den

Anmeld
Svar
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers LilySlim Weight loss tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Fourth Birthday tickers LilySlim Weight loss tickers
17.august 2011 kl. 07:56
Luk
Medlem siden 15-02-2007
153 startede debatter
1046 skrevne indlæg
Sidst online 11-10-2012
17-08-2011 07:56
Luk
Medlem siden 15-02-2007
153 startede debatter
1046 skrevne indlæg
Sidst online 11-10-2012
Godt skrevet
0

fra kvickly har jeg købt til den store i år, den eAtb linker til. ellers har jeg haft name-it de andre åå og de har været super. tror Anna kommer i en låne drgat fra en veninde i år, ellers bliver det bilkas. og så bruger vi pengene på lækre sko til dem begge :-) og måske en ekstra dagt til den store, hmmm han er vel en dreng!

Heidi

Anmeld
Svar
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie Second Birthday tickers
17.august 2011 kl. 08:06
Luk
Medlem siden 27-04-2006
113 startede debatter
427 skrevne indlæg
Sidst online 08-12-2012
17-08-2011 08:06
Luk
Medlem siden 27-04-2006
113 startede debatter
427 skrevne indlæg
Sidst online 08-12-2012
Godt skrevet
0

Hej - vi undersøgte rigtig meget omkring flyverdragter da vores to drenge skulle have deres første og vi fandt ud af, at Reima Tec havde flest positive sider 1. De kan modstå et vandtryk på 10000bar (hvilket er meget) og vores drenge har aldrig været våde under dragten på trods af at de har siddet i sne og regn og leget. 2. Den har lynlås hele vejen ned,  hvilket gør den meget nemmere at få på. 3. Den har et dejlig blødt stof indvendigt. 4. Den er fyldt med tydelige reflekser. 5. Den må tørretrumbles, hvilket er rigtig godt så man kan vaske og tørre til den næste dag hvis den er helt beskidt - og så er den ikke krybet af tørretrumbling.

Jeg kunne blive ved - den koster selvfølgelig også - tror de i år lægger ml. 899 - 1099 kr - men hvis du synes det er for meget så er der altid muligheden at købe brugt - de fleste er faktisk pæne brugte da det er ordentlig kvalitet - vi køber gerne en reserve dragt brugt på DBA, så vi altid har to :-)

Held og lykke med købe af flyverdragt

Besn

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.august 2011 kl. 09:15
Luk
Medlem siden 12-11-2009
730 startede debatter
6357 skrevne indlæg
17-08-2011 09:15
Luk
Medlem siden 12-11-2009
730 startede debatter
6357 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

jeg har lige købt en i bilka - mener det er tinsulate - de har dem til 200 og 300kr. Tror den er helt fin - den er meget tynd da det er lavet på noget ny tknologi... Står der :-)

Har ikke lyst til at bruge formuer på overtøj lige nu - igen - de kan jo ikke passe det næste år alligevel og nu de stadig er så små så tror jeg ikke de får det brugt helt så meget som ellers.

Jeg har købt regntøjet i bilka også - det står til 150 uden fleece og vidst nok 200 med fleece. Ikke just spændende men sikkert brugbart :-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
17.august 2011 kl. 12:07
Luk
Medlem siden 07-09-2010
8 startede debatter
101 skrevne indlæg
Sidst online 01-12-2012
17-08-2011 12:07
Luk
Medlem siden 07-09-2010
8 startede debatter
101 skrevne indlæg
Sidst online 01-12-2012
Godt skrevet
0

Flyverdragter til helt små børn, der lige har lært at gå skal være lette, men samtidigt meget varme, da de små ikke bevæger sig særligt hurtigt i støvler og flyverdragt den første vinter. Ticket to heaven har altid holdt mine børn varme, tætte og lune, da de var små, og de kan jo købes billigt brugt på www.dba.dk. Jeg er faldet over denne side om flyverdragter, der giver gode råd på www.flyverdragt-udsalg.blogspot.com.

Molo er flot i designet, men også nogle helt utroligt høje priser. Jeg ved godt, at jeres babyer slet ikke er så store endnu, men jeg har set dette års dragter fra 116 cm og op til kr. 2000,- !! Det er simpelthen en vild pris, når man har flere børn og de også skal have støvler, futsko og andet vintertøj...

Anmeld
Svar
http://www.billige-sko.info
Godt skrevet
0
http://www.billige-sko.info
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Nyeste videoer om børn

Højt humør på fødeafdelingen: Første brandert i 10 måneder
Magisk! Første fødsel i ”Velkommen til verden”
7-årig lider af sjælden sygdom: Fod større end en fodbold
En 7-årig dreng i Indien lider af en meget sjælden sygdom. Hans højre ben bliver ved med at vokse og blive tungere.
Ung mor uenig med lægerne: Rygning er ikke så skadeligt under graviditeten
Princess Natascha Ellen skal have begge sine børn til ørelægen, da de har døjet meget med væske i ørerne. Lægerne mener, at dette kan skyldes rygning under graviditeten, men det er den unge mor ikke helt enig i. Se De unge mødre tirsdag kl. 20:00 på Kanal 4 eller stream nu på Dplay.dk
Videoen der går lige i hjertet – døve får hørelsen igen
I en gribende og livsbekræftende reportageserie følger man otte døve danskeres utrolige og bevægende vej ud af stilheden, og ind i en verden hvor de kan høre igen. De følges før, under og efter en operation, som forandrer deres liv og giver dem hørelsen tilbage. Men vejen til at leve med hørelse er benhård.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• Camilla Skyum - 08-11-2018

At være mor med angst – del 2
  • MommyBear - 06-11-2018

Det der med at være gravid
  • Mortilminimøf - 05-11-2018

Gør-det-selv med (på trods af) børn
  • Listen To Your ... - 30-10-2018

Forældredeterminisme

Nyeste artikler

Milliarder af bakterier, til dit barn hver dag fra foster til skolestart

Under din graviditet og amning er du i en slags ernæringsmæssig symbiose med dit barn, og derfor er der ekstra gode grunde til at holde din tarmflora i topform.   Læs mere

To fødsler to dejlige drenge

Jeg var nu gået næsten 2 uger over tid. Det var fredag og vi var i godt humør, dog en smule utålmodige efter hånden. Vi skulle et smut på sygehuset til et tjek, om alt var som det skulle være, med vores kommende lille dreng. Læs mere

Spørg Jordemoderen - Berit fra Gravid.dk

Styrketræning eller Zumba? Jordemoder Berit svarer i denne uge på spørgsmål omkring træning og graviditet. Læs mere

Kan Xylocain skade mit foster? Spørg Jordemoderen - Berit fra gravid.dk

I denne tid er et besøg hos øre/næse/halslægen næsten obligatorisk, men hvordan er det lige med medicin og graviditet? Jordemoder Berit fra Gravid.dk svarer på spørgsmål fra jer læsere. Læs mere

Derfor bør dit barn ikke græde sig i søvn. Inspiration til putterutinen

Forskning har vist, at babyer og børn ikke har godt af Cry It Out søvntræningsmetoder, og at babyer kan få neurologiske mén af disse metoder. Hvis du er blevet søvntrænet ved Cry it out metoder, har du fx let til stress og angst i dit ungdoms- og voksenliv. Læs mere

Svanemærkede produkter sætter spark i sexlivet

Mange kvinder oplever problemer med, at deres slimhinder kan virke tørre under graviditeten. Man kan have nok så meget lyst til sex, men det er som om kroppen arbejder imod en. Læs mere

Nyeste blogindlæg

• Camilla Skyum - 08-11-2018

At være mor med angst – del 2
  • MommyBear - 06-11-2018

Det der med at være gravid
  • Mortilminimøf - 05-11-2018

Gør-det-selv med (på trods af) børn
  • Listen To Your ... - 30-10-2018

Forældredeterminisme

Nyeste artikler

Under din graviditet og amning er du i en slags ernæringsmæssig symbiose med dit barn, og derfor er der ekstra gode grunde til at holde din tarmflora i topform.   Læs mere

Jeg var nu gået næsten 2 uger over tid. Det var fredag og vi var i godt humør, dog en smule utålmodige efter hånden. Vi skulle et smut på sygehuset til et tjek, om alt var som det skulle være, med vores kommende lille dreng. Læs mere

Styrketræning eller Zumba? Jordemoder Berit svarer i denne uge på spørgsmål omkring træning og graviditet. Læs mere

I denne tid er et besøg hos øre/næse/halslægen næsten obligatorisk, men hvordan er det lige med medicin og graviditet? Jordemoder Berit fra Gravid.dk svarer på spørgsmål fra jer læsere. Læs mere

Forskning har vist, at babyer og børn ikke har godt af Cry It Out søvntræningsmetoder, og at babyer kan få neurologiske mén af disse metoder. Hvis du er blevet søvntrænet ved Cry it out metoder, har du fx let til stress og angst i dit ungdoms- og voksenliv. Læs mere

Mange kvinder oplever problemer med, at deres slimhinder kan virke tørre under graviditeten. Man kan have nok så meget lyst til sex, men det er som om kroppen arbejder imod en. Læs mere