Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Glæder mig til fødslen!!

23.juni 2010 kl. 08:45
Luk
Medlem siden 01-01-0001
Sidst online 01-01-0001
23-06-2010 08:45
Luk
Medlem siden 01-01-0001
Sidst online 01-01-0001
Godt skrevet
0

Nogen synes nok jeg er skør! men jeg glæder mig så meget!!

Da jeg ventede Mickey glædet jeg mig også til at skulle føde ham. Ved ikke hvorfor jeg gjorde det, mange synes jo det virker skræmmende, men det var det bare slet ikke for mig. nu da jeg jo så engang før har født en fantastisk unge ved den mest fantastiske fødsel så glæder jeg mig bare endnu mere!! sidder her hjemme og hjulbler helt og tænker at de næste 7-8 uger gerne må går super stærkt! det er jeg så også ret sikker på at de kommer til, hehe for tiden til nu er gået stærkt så mon ikke os den fortsætter med at gøre det.. :)

jeg glæder mig til at vide at nu er fødslen igang så nu går der ikke længe før min lille bebs er hos mig og sin far og storebror.. :) glæder mig til at se ham og føle ham og glæder mig til at lære ham at kende, glæder mig til at amme ham... åååh, hvad jeg dog ikke glæder mig til!!!

Vi har planlagt at bytte værelse med Mickey sådan at de to små får vores og vi tager det der skal være deres. jeg har helt lyst til selv at gå i gang med de store omrokeringer så det bliver gjort med det samme.. :) men puha der er nogle virkelig tunge møbler i mellem som jeg ikke kan rykke på og Morten kan heller ikke alene der skal hjælp til, så det må vente.. :)

endnu en glædes tråd fra mig.. :D jeg har det altså godt fortiden.. :D

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.juni 2010 kl. 08:50
Luk
Medlem siden 25-05-2007
36 startede debatter
484 skrevne indlæg
Sidst online 15-07-2013
23-06-2010 08:50
Luk
Medlem siden 25-05-2007
36 startede debatter
484 skrevne indlæg
Sidst online 15-07-2013
Godt skrevet
0

blander mig lige, og håber det er okay

Glæder mig også for vildt nu - eller må hellere sige idag. Andre dage har jeg det lidt sådan - at UHA - det må nu godt vente lidt alligevel. Min krop begynder lige så stille at huske og nogle dage er jeg lidt nervøs og andre kan det hele bare komme an.

Men glæder mig bestemt til at holde mit guldbarn, se ind i de store nye øjne, der for første gang skal opleve verden, lære ham/hende at kende, pusle, hygge, lege, se udviklingen igen osv.

Dejligt med alle disse små forventninger til det forestående.

SIkke en masse planer du har gang i, skynd jer at få fremskaffet den hjælp i skal bruge for at flytte de møbler, så du kan komme videre i projektet. Det er noget af det mest hyggelige, når man kan gå og forberede alle ting, samtidig med man nærmest ikke kan vente til den lille kommer ud.

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers
Godt skrevet
0
23.juni 2010 kl. 09:44
Luk
Medlem siden 01-09-2009
67 startede debatter
364 skrevne indlæg
23-06-2010 09:44
Luk
Medlem siden 01-09-2009
67 startede debatter
364 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej

Selvom jeg er første gangs fødende (og sikkert ikke aner en disse om hvad det er jeg har rodet mig selv ind i mht. både fødsel samt det at gå fra at være 2 til 3), så glæder jeg mig også mere og mere til fødslen. Jeg er i dag 30+ og har derfor kun 10 uger til termin. Jeg glæder mig bare så meget til det øjeblik hvor junior kommer op på maven, glæder mig til at se det bette liv, som har haft 1 værelses lejlighed i min mave i ca. 9 måneder, glæder mig til at lære ham at kende, og ja i det hele taget til at bare at blive en familie - er sikker på at min kæreste bliver verdens bedste far

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.juni 2010 kl. 10:17
Luk
Medlem siden 27-12-2009
21 startede debatter
263 skrevne indlæg
Sidst online 06-04-2014
23-06-2010 10:17
Luk
Medlem siden 27-12-2009
21 startede debatter
263 skrevne indlæg
Sidst online 06-04-2014
Godt skrevet
0

Jeg glæder mig også!

Jeg havde en god og fin fødsel første gang i september 2007, så det har bestemt ikke afskrækket mig! Utroligt at jeg kan sige sådan, for veerne gjorde ganske forfærdeligt ondt og jeg var ved at lægge mig selv i graven flere gange undervejsMen alligevel synes jeg det var et helt fantastisk forløb, når jeg kigger tilbage på det! En virkelig dejlig dag, ja den var helt hyggelig ind i mellem! Så det glæder jeg mig til at opleve igen. Jeg satser så på at føde hjemme denne gang, så det håber jeg kun gør oplevelsen endnu større

Anmeld
Svar
Mor til to skønne septemberpiger fra 2007 og 2010
Godt skrevet
0
Mor til to skønne septemberpiger fra 2007 og 2010
23.juni 2010 kl. 12:14
Luk
Medlem siden 13-07-2007
165 startede debatter
437 skrevne indlæg
Sidst online 07-03-2011
23-06-2010 12:14
Luk
Medlem siden 13-07-2007
165 startede debatter
437 skrevne indlæg
Sidst online 07-03-2011
Godt skrevet
0

Jeg kan bare heller ikke vente til fødslen går igang. Synes det er det mest fantastiske og største en menneske kan præstere!!!

Bare den måde ens krop arbejder på osv... Smerterne er en kæmpe udfordring, men dem kan man kun tage som de kommer. Jeg har aldrig været mere stolt af mig selv, end efter jeg havde født min datter.

Håber alt går ligeså godt denne gang

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.juni 2010 kl. 13:00
Luk
Medlem siden 02-12-2009
368 startede debatter
1345 skrevne indlæg
Sidst online 08-04-2011
23-06-2010 13:00
Luk
Medlem siden 02-12-2009
368 startede debatter
1345 skrevne indlæg
Sidst online 08-04-2011
Godt skrevet
0

her skal ugerne også bare gå hurtigt, glæder mig seriøst til fødslen, og bare det at veerne kommer ser jeg så meget frem til. men tror det kommer til at gå som sidste gang (ikke negativt ment) ville bare nu skulle fødslen komme og da de begyndendeveer startede tænkte jeg åh kan det ikke vente, ikke lyst til det skal gøre ondt. lyder som et dejligt projekt i vil igang med. blievr da så vildt dejligt at få lavet fællesværelse

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

ANNONCE

3 ting, der er ideelle at lave som gravid

At blive gravid er en stor omvæltning i sin ellers helt normale hverdag. Fra øjeblikket hvor du står med en positiv graviditetstest i hånden, er du ikke længere alene, og det vil komme til at være sådan langt ud i fremtiden. Læs mere

ANNONCE

3 ting du ikke vidste om efterfødselstræning

Træning kan gøre dig glad og gøre dig til den mor, du gerne vil være. Styrketræning og motion bruges som behandling af fødselsdepression. Læs mere

Gratis mini-kursus til dig, som vil opnå et varigt vægttab under barsel

På Maria Diors mini-kursus lærer du helt konkret, hvordan du skaber de bedste og korrekte rammer for dig selv, hvordan du undgår yoyo-vægten og de ekstra irriterende kilo, som sætter generer dig i hverdagen. Dette kursus handler om, at give dig de helt korrekte redskaber til, at du kan gøre dit bedste for at opnå et varigt vægttab under barsel når du lige har født, men måske ikke har så meget overskud. Læs mere

ANNONCE

Klinik for de ufrivillig barnløse - Freya Fertility

Her skal I møde klinikkens ejer og stifter, Tina Snebang-Storgaard, der åbnede klinikken tidligere på året. Tina har et langt CV indenfor gynækologi og obstetrik og har været ansat på både private klinikker og i det offentlige. Det der driver Tina er ønsket om at give ufrivillige barnløse den største og mest unikke gave i verden, nemlig at blive forældre Læs mere