Seaband.. fantastisk!
Godt skrevet
0
|
Jeg havde lykkelig glemt, hvor forfærdeligt det er at have graviditetskvalme.Så i et desperat håb om, at noget da for pokker må hjælpe, købte jeg meget skeptisk et par seabands på apoteket. Læs: Jeg troede ikke på virkningen. Men hold da op. 1 times tid efter de er monteret, er kvalmen forsvundet i sådan en grad at jeg ligefrem har kunnet spise. Nu har jeg så lige et spørgsmål om de her fantastiske tingester.. Kan man gå for meget med dem? Vænner kroppen sig til det, så de mister deres virkning? Og så laver de jo altså nogle halvdybe mærker ned i håndleddet, hvor kuglen sidder. Sker der noget ved det? ![]()
Svar
![]() |
10-07-2009 22:56
|
Godt skrevet
0
|
Hej hej Jeg så lige din overskrift - er på besøg fra januargruppen. Jeg har også mine armbånd på hele tiden. Jeg har spurgt min læge om det er ok og han siger at det er helt ufarligt. Jeg synes også at de hjælper meget. Jeg får akupunktur hos lægen en gang imellem og det også kan anbefales, hvis du har mulighed for det bedste hilsner Mallis ![]()
Svar
![]() |
10-07-2009 23:00
|
Godt skrevet
0
|
akupunktur for bækkenløsningen sidste gang, og det hjalp også helt vildt meget, men jeg har ikke fået det for kvalmen, men tak for tippet. Og tak for dit andet svar. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
... og de er bare fantastiske. Vil ikke sige kvalmen forsvinder helt, men de tager da bestemt toppen af det så man kan holde det nogenlunde ud.... Så vidt jeg ved så er det jo også en form for akupunktur de der kugler i armbåndet laver med det tryk det ligger på senerne i håndleddet. Jeg er flittig bruger og er bare superglad for mine.... Dejlig opfindelse ![]()
Svar
![]() |
11-07-2009 11:34
|
Godt skrevet
0
|
Hvordan klarer i andre at passe jeres arbejde? Jeg har den sidste uges tid kastet op pg haft en konstant kvalme. Måtte blive hjemme fra arbejde igår, fordi jeg slet ikke kunne gå fra toilettet!! Det holder jo ikke i længden... Har jo endnu ikke fortalt at jeg er gravid... ![]()
Svar
![]() |
11-07-2009 11:36
|
Godt skrevet
0
|
Hvordan klarer i andre at passe jeres arbejde? Jeg har den sidste uges tid kastet op pg haft en konstant kvalme. Måtte blive hjemme fra arbejde igår, fordi jeg slet ikke kunne gå fra toilettet!! Det holder jo ikke i længden... Har jo endnu ikke fortalt at jeg er gravid... ![]()
Svar
![]() |
11-07-2009 11:57
|
Godt skrevet
0
|
Efter at have læst jeres indlæg her til formiddag, brugte jeg næsten 1 time på at gøre mig selv klar og min søn (tager lang tid med kvalme når man intet kan) og jeg ilede ned og købte de dumme armbånd, som jeg havde set før, men tænkt....jaja den er go med dig! Men men men ind til andet er bevist, måtte jeg jo ned og købe dem, eftersom jeg har kvalme 24/7 og intet kan pga det. Hmmm har dem på nu, sys det hjælper en smule, men fjerne det nu ikke helt, men må jo se om det bliver bedre i det længere løb end det har været ind til jeg tog dem på, for det var da ihvertfald ikke til at holde ud. Brækker mig heldigvis (7-9-13) ikke, men har godt nok rendt manrge gange til toilettet idag, i troen om, nu kommer det sgu. hehe øjjjjjj det er surt sys jeg, og skal ellers rigtig ud og hygge med manden i aften, i biffen og ud og spise osv. Hmmmm mon jeg er ved at være syg istedetfor mon. øv øv øv Hehe surt lørdags opstød fra mig......kram ![]()
Svar
![]() |
11-07-2009 13:53
|
Godt skrevet
0
|
Håber da bestemt de kan fåes her i Østrig hvor jeg bor. For nu er den kvalme da godt nok ved at tage overhånd. Har ellers prøvet på og lade som ingen ting, men mand hvor bliver det da bare sværrer og sværrer... Sidder her og venter på at min søster + mand og 2 børn kommer og bor i en uge og jeg er bare slet ikke i værtinde humør. Har endda lige været ude og kaste op... Så på mandag skal jeg vidst på apoteket og forhøre mig - Tinna ![]()
Svar
![]() |
11-07-2009 16:30
|
Godt skrevet
0
|
Soleima skrev: I DK fåes de i Matas, hvis i har det der nede? Går det helt galt, så skriv en pm til mig, så kan du overføre pengene til mig og så sender jeg da gerne en til dig hvis det er. Kram ![]()
Svar
![]() |
11-07-2009 17:02
|
Godt skrevet
0
|
Hej Jeg bruger dem til pige på 6 år mod køresyge. De hjælper hende meget Hilsen Maja ![]()
Svar
![]() |
09-01-2011 13:18
|
Godt skrevet
0
|
"Nu har jeg så lige et spørgsmål om de her fantastiske tingester.. Kan man gå for meget med dem? Vænner kroppen sig til det, så de mister deres virkning? Og så laver de jo altså nogle halvdybe mærker ned i håndleddet, hvor kuglen sidder. Sker der noget ved det? " ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |