Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

anbefal weekendseng/rejseseng alle mm

Slettet bruger

05.juli 2011 kl. 08:57
Slettet bruger
05-07-2011 08:57
Godt skrevet
0

Hvad kan i anbefale, min gamle står i et eller andet sommerhus, så nu må vi have en ny, tænker at jeg nogen gange savnede at der var lynlås for enden, til når bebs er blevet lidt større og selv kan kravle ud. Og er der nogen tilbud der er ved at gå efter nu, har set at der er tilbud i babysam og kærebørn nogen der har dem og er de gode?

og ps er der noget med at de ikke må sove i barnevognskassen hvis den står på gulvet pga. hældning eller?

Catrine

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
05.juli 2011 kl. 09:25
Luk
Medlem siden 21-06-2010
129 startede debatter
430 skrevne indlæg
Sidst online 29-05-2013
05-07-2011 09:25
Luk
Medlem siden 21-06-2010
129 startede debatter
430 skrevne indlæg
Sidst online 29-05-2013
Godt skrevet
0

De har en peterplys i jysk, hvor der er lynlås i enden, den er jeg rigtig rigtig glad for :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
05.juli 2011 kl. 09:27
Luk
Medlem siden 24-07-2010
107 startede debatter
375 skrevne indlæg
Sidst online 18-02-2014
05-07-2011 09:27
Luk
Medlem siden 24-07-2010
107 startede debatter
375 skrevne indlæg
Sidst online 18-02-2014
Godt skrevet
0

har været så "heldige" at have været igennem ca 5 weekendsenge... Det kan absolut ikke anbefales (fra mig i hvert fald) at købe en billig, hvis du ikke gider bikse med den hver gang den skal slåes sammen. Min Veninde har en babydan der er helt genial.. Super nem at slå sammen og slå op. Den har hjul på så man kan køre den (som en rejsetaske). Vi ville købe den i ønskebørn, men de havde ikke flere hjemme, så vi endte med en brio som vi også er ret så glade for. Absolut ingen problemer ved op og nedtagning, og den kan tage flere kg end de fleste.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
05.juli 2011 kl. 11:13
Luk
Medlem siden 13-07-2010
545 startede debatter
2277 skrevne indlæg
05-07-2011 11:13
Luk
Medlem siden 13-07-2010
545 startede debatter
2277 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vi har den billige fra babysam. Den var sat ned fra 350 til 200 kr, så den købte vi. Den har desværre ikke lynlås i enden, men det er der ikke noget og gøre ved. Den løsning mu vi finde på når vi kommer så langt. evt må han så sove på en madras.
Vores er rigtig nem at slå op og ned :-)

Min sivgerinde har den fra brio og der er lynlås men den er så også PISSE dyr. 

Anmeld
Svar
Lilypie Fourth Birthday tickers MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
Lilypie Fourth Birthday tickers MinTicker.dk Ticker
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

Forebyg skævt kranie med ergonomisk babypude fra Baby Cloud

Baby Cloud har lavet en revolutionerende babypude i et patenteret silikoneskum, der øger både sikkerheden, varmereguleringen og minimerer støvmider med 99% Læs mere

Kinesisk kalender - får du en dreng eller pige?

Kineserne gemmer på oldgammel visdom. Læs her hvordan du kan udregne kønnet på dit barn. Læs mere

Quiz: Er din fødsel gået i gang?

Din terminsdato nærmer sig med hastige skridt, og du begynder for alvor at glæde dig til din fødsel er gået i gang. Læs mere

9 absurde fødselkager til den store begivenhed

Man siger, at er en af de smukkeste øjeblikke i livet, er fødslen - men er der mon en grund til at gøre en fødselskage så grafisk? Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Derfor sprækker dine brystvorter og de bedste tips til at overleve

Sprukne og ømme brystvorter kan ramme alle mødre, og være med til at gøre amningen smertefuld. Her er et par syndere, som kan forårsage sprukne brystvorter, og tips til at overleve. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

Forebyg skævt kranie med ergonomisk babypude fra Baby Cloud

Baby Cloud har lavet en revolutionerende babypude i et patenteret silikoneskum, der øger både sikkerheden, varmereguleringen og minimerer støvmider med 99% Læs mere

Kinesisk kalender - får du en dreng eller pige?

Kineserne gemmer på oldgammel visdom. Læs her hvordan du kan udregne kønnet på dit barn. Læs mere

Quiz: Er din fødsel gået i gang?

Din terminsdato nærmer sig med hastige skridt, og du begynder for alvor at glæde dig til din fødsel er gået i gang. Læs mere

9 absurde fødselkager til den store begivenhed

Man siger, at er en af de smukkeste øjeblikke i livet, er fødslen - men er der mon en grund til at gøre en fødselskage så grafisk? Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Derfor sprækker dine brystvorter og de bedste tips til at overleve

Sprukne og ømme brystvorter kan ramme alle mødre, og være med til at gøre amningen smertefuld. Her er et par syndere, som kan forårsage sprukne brystvorter, og tips til at overleve. Læs mere