Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hvem har erfaring med babyjogger city elite m søskendesæde?

14.marts 2011 kl. 15:48
Luk
Medlem siden 05-07-2007
14-03-2011 15:48
Luk
Medlem siden 05-07-2007
Godt skrevet
0

Kunne godt tænke mig at høre om nogen kender noget til den konstellation! 

Jeg kender en der har selve vognen og er rigtig glad for den.. men jeg gad godt vide om søskendesædet man kan sætte på fungerer godt?!

Jeg har brug for en vogn hvor lille Rasmine kan ligge ned i, og hvor min dreng på to kan sidde i når jeg henter ham i vuggestuen - og det kan den jo i teorien opfylde. Men fungerer det mon i praksis?

Vores Emmaljunga barnevogn kan jo ikke tåle et søskendesæde, og det med ståbræt er afprøvet. Han vil ikke blive stående, og vi skal gå langs en stor traffikeret vej på vej hjem - så det tør jeg slet ikke alene. Og en almindelig tvillingevogn gider jeg næsten ikke - den er stor og skrummelagtig - jo, hvis jeg havde to små tvillinger som skulle bruge den læææænge gad jeg nok godt. Men virkeligheden er jo nok den at om et halvt til et helt år kan han godt gå den lange tur hjem selv. Men lige nu er den anden smart..

Langt indlæg... nogen der har erfaring?!

Louise

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie First Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers
14.marts 2011 kl. 23:20
Luk
Medlem siden 21-01-2008
9 startede debatter
31 skrevne indlæg
14-03-2011 23:20
Luk
Medlem siden 21-01-2008
9 startede debatter
31 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har simpelthen lige fået en af min mor - og den er virkelig fantastisk!

Min store datter er snart 2 1/5 år (og meget stor af sin alder), og hun sidder rigtig godt i søskendesædet, og der er stadig plads til at vokse. Hun kan blive tippet, så hun ligger ned, og så kan hun sidde forrest eller bagerst, kigge mod mig eller kigge forud. Man kan meget nemt klikke de forskellige dele af og på. Jeg kører normalt med den lille nede i fronten og min store datter foran mig så vi kan snakke og pjatte. Og skal jeg afsted kun med den ene, sætter jeg liften / klapvognsdelen foran mig, og lader den anden del blive hjemme - så er det bare en lille enkelt barnevogn eller klapvogn: dette er også genialt, fordi man så kan bruge den som enkeltmands-klapvogn, når den mindste bliver stor!

Kan kun anbefale den - men prøv den evt. i en butik, og tag den store med: så kan i prøvesidde den og fornemme, om det ville blive godt - det gjorde vi, fordi jeg lige ville sikre mig at størrelsen var ok til den største...

Held og lykke med at finde den rigtige vogn

Mammarosa

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.marts 2011 kl. 09:26
Luk
Medlem siden 24-06-2008
36 startede debatter
262 skrevne indlæg
Sidst online 17-04-2013
15-03-2011 09:26
Luk
Medlem siden 24-06-2008
36 startede debatter
262 skrevne indlæg
Sidst online 17-04-2013
Godt skrevet
0

har også klapvognen og er vilde med den. Har derfor også overvejet søskendesæde, men vi har en barnevogn, hvor der er mulighed for at sætte sæde på. Så jeg er lidt i tvivl. jeg skal nemlig også gå hjem med vores 2 årige og han gider heller ikke ståbræt mere end 5 min. Hvad koster søskendesæde til City elite?

Molly

Anmeld
Svar
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Second Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
15.marts 2011 kl. 09:52
Luk
Medlem siden 05-07-2007
144 startede debatter
451 skrevne indlæg
15-03-2011 09:52
Luk
Medlem siden 05-07-2007
144 startede debatter
451 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

900...

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.juni 2012 kl. 19:46
Luk
Medlem siden 09-06-2010
1 startede debatter
1 skrevne indlæg
Sidst online 13-06-2012
13-06-2012 19:46
Luk
Medlem siden 09-06-2010
1 startede debatter
1 skrevne indlæg
Sidst online 13-06-2012
Godt skrevet
0
mammarosa skrev:

Jeg har simpelthen lige fået en af min mor - og den er virkelig fantastisk!

Min store datter er snart 2 1/5 år (og meget stor af sin alder), og hun sidder rigtig godt i søskendesædet, og der er stadig plads til at vokse. Hun kan blive tippet, så hun ligger ned, og så kan hun sidde forrest eller bagerst, kigge mod mig eller kigge forud. Man kan meget nemt klikke de forskellige dele af og på. Jeg kører normalt med den lille nede i fronten og min store datter foran mig så vi kan snakke og pjatte. Og skal jeg afsted kun med den ene, sætter jeg liften / klapvognsdelen foran mig, og lader den anden del blive hjemme - så er det bare en lille enkelt barnevogn eller klapvogn: dette er også genialt, fordi man så kan bruge den som enkeltmands-klapvogn, når den mindste bliver stor!

Kan kun anbefale den - men prøv den evt. i en butik, og tag den store med: så kan i prøvesidde den og fornemme, om det ville blive godt - det gjorde vi, fordi jeg lige ville sikre mig at størrelsen var ok til den største...

Held og lykke med at finde den rigtige vogn

Mammarosa

Hej

Nu er det godt nok lidt længe siden du har skrevet dette indlæg, men jeg forsøger alligevel.

Du skriver din store datter er lidt stor af sin alder, men kan hun stadig passe sskendesædet? Jeg har læst mig til, at det er til maks 15 kg nemlig.... Og er det rigtig forstået, at ryglænet på selve søskendesædet kan lægges ned? Og kan det både vendes forud og bagud (altså front mod og væk fra dig), og endelig - ved du hvor din mor købte det?

Håber du læser det Mammarosa ;)

Hilsen

Stine

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
26.juni 2019 kl. 20:42
Luk
Medlem siden 26-06-2019
2 skrevne indlæg
26-06-2019 20:42
Luk
Medlem siden 26-06-2019
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej de damer ☺️

er der en af jer som vil sælge jeres søskendesæde til jeres babyjogger City elite? Jeg har lige fundet ud af at den engang har eksisteret men ikke gør det længere. Den virker utrolig smart!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
26.juni 2019 kl. 22:38
Luk
Medlem siden 05-07-2007
144 startede debatter
451 skrevne indlæg
26-06-2019 22:38
Luk
Medlem siden 05-07-2007
144 startede debatter
451 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Indlægget er fra 2011, og vi solgte for flere år siden... men hvis du kan finde sættet bliver du helt sikkert glad for det! Det er smart. Vi elskede det, da vi havde brug for det. God jagt! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.juni 2019 kl. 11:43
Luk
Medlem siden 26-06-2019
2 skrevne indlæg
27-06-2019 11:43
Luk
Medlem siden 26-06-2019
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jaa jeg ved det godt men tænkte jeg ville tage chancen og se om jer der havde skrevet derinde mpske stadig havde jeres os ville sælge 😄 for det er meget svært at finde.

Mange tak 😄 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

Forebyg skævt kranie med ergonomisk babypude fra Baby Cloud

Baby Cloud har lavet en revolutionerende babypude i et patenteret silikoneskum, der øger både sikkerheden, varmereguleringen og minimerer støvmider med 99% Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Kinesisk kalender - får du en dreng eller pige?

Kineserne gemmer på oldgammel visdom. Læs her hvordan du kan udregne kønnet på dit barn. Læs mere

Quiz: Er din fødsel gået i gang?

Din terminsdato nærmer sig med hastige skridt, og du begynder for alvor at glæde dig til din fødsel er gået i gang. Læs mere

9 absurde fødselkager til den store begivenhed

Man siger, at er en af de smukkeste øjeblikke i livet, er fødslen - men er der mon en grund til at gøre en fødselskage så grafisk? Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

Forebyg skævt kranie med ergonomisk babypude fra Baby Cloud

Baby Cloud har lavet en revolutionerende babypude i et patenteret silikoneskum, der øger både sikkerheden, varmereguleringen og minimerer støvmider med 99% Læs mere

Babysvømning - har du disse bekymringer?

Babysvømmetræner og YouTuber Ann Helene fortæller om babysvømning, og svarer på dine bekymringer. Læs mere

Kinesisk kalender - får du en dreng eller pige?

Kineserne gemmer på oldgammel visdom. Læs her hvordan du kan udregne kønnet på dit barn. Læs mere

Quiz: Er din fødsel gået i gang?

Din terminsdato nærmer sig med hastige skridt, og du begynder for alvor at glæde dig til din fødsel er gået i gang. Læs mere

9 absurde fødselkager til den store begivenhed

Man siger, at er en af de smukkeste øjeblikke i livet, er fødslen - men er der mon en grund til at gøre en fødselskage så grafisk? Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere