Close
Log Ind Opret Bruger

Min-Mave debat og artikler om fertilitet, graviditet og børn Fora Forældregrupper 2011 Hvem har erfaring med babyjogger city elite m søskendesæde?

Hvem har erfaring med babyjogger city elite m søskendesæde?

  • 14 marts 2011, 15:48

    Kunne godt tænke mig at høre om nogen kender noget til den konstellation! 

    Jeg kender en der har selve vognen og er rigtig glad for den.. men jeg gad godt vide om søskendesædet man kan sætte på fungerer godt?!

    Jeg har brug for en vogn hvor lille Rasmine kan ligge ned i, og hvor min dreng på to kan sidde i når jeg henter ham i vuggestuen – og det kan den jo i teorien opfylde. Men fungerer det mon i praksis?

    Vores Emmaljunga barnevogn kan jo ikke tåle et søskendesæde, og det med ståbræt er afprøvet. Han vil ikke blive stående, og vi skal gå langs en stor traffikeret vej på vej hjem – så det tør jeg slet ikke alene. Og en almindelig tvillingevogn gider jeg næsten ikke – den er stor og skrummelagtig – jo, hvis jeg havde to små tvillinger som skulle bruge den læææænge gad jeg nok godt. Men virkeligheden er jo nok den at om et halvt til et helt år kan han godt gå den lange tur hjem selv. Men lige nu er den anden smart..

    Langt indlæg… nogen der har erfaring?!

    Louise

  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.