Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Ny bh og bukser????

10.september 2017 kl. 21:41
Luk
Medlem siden 08-09-2017
10-09-2017 21:41
Luk
Medlem siden 08-09-2017
Godt skrevet
0

Er jeg den eneste der har bøvl med at brysterne kan være i ens bh'er og at bukserne begynder at stramme lidt om mavsen?

Jer der har købt nye bh'er- har I bare købt nogle større str eller nogle amme bh'er? Har ret store bryster i forvejen,som så er blevet pænt store nu ?? men vil ikke købe for mange eller dyre bh'er for ved jo ikke hvor meget større de bliver ....

Er 9+3

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
10.september 2017 kl. 22:40
Luk
Medlem siden 16-04-2013
9 startede debatter
224 skrevne indlæg
10-09-2017 22:40
Luk
Medlem siden 16-04-2013
9 startede debatter
224 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Mine bryster var også ret hævede i første trimester. De faldt dog til normal str igen i starten af 2., så jeg bare har kunnet bruge mine alm bh'er siden. Er i tredje trimester nu, og de er ikke vokset igen, så regner med at det først sker når mælken løber til.

Er i hvertfald glad for at jeg ikke nåede ud og bruge en masse penge på nye bh'er.

Ventebukser, der købte jeg første par 9+0. Ooooh, hvilken lettelse 😂

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

10.september 2017 kl. 23:33
Slettet bruger
10-09-2017 23:33
Godt skrevet
0

Er lige på besøg ;) 

Med hensyn til bh, så er det meget normalt at brysterne vokser, for derefter st blive normal størrelse igen. Hvis jeg var dig ville jeg se om ikke en sportsbh kan gøre det de næste uger. Hvis ikke, så køb en billig bh til de næste uger. Det er svært at spå fremtidig størrelse. Jeg er i uge 38 nu og den eneste grund til st jeg har fundet amme bh'erne frem fra sidst, er fordi jeg ikke kan holde ud at have bøjle på. Brysterne har samme størrelse som altid.

Bukserne kan også sagtens komme til at passe igen, da man er meget oppustet i starten. En elastik igennem knappehullet og rundt om knappen kan give lidt ekstra livvidde. - jeg skiftede selv til graviditetsbukser omkring uge 12-14 stykker, men selvom jeg ikke længere kunne holde egne bukser ud selv med ekstra elastik, syntes jeg stadig der gik lang tid før graviditetsbukserne sad godt på mig.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2017 kl. 06:38
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
11-09-2017 06:38
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Halløj. Jeg har også termin i april og min bukser gør mig øm på maven. Jeg er simpelthen SÅ oppustet!!

Jeg kan sagtens passe mine bukser om morgenen men op af dagen og specielt aidst på dagen, må jeg i smug åbne dem for de strammer. Jeg er 2. Gangs gravid og i min første graviditet kunne jeg snildt passe mine bukser til hen omkring uge 14 stykker. Det kommer jeg bestemt ikke til denne gang. Har en fridag idag og har besluttet mig for at køre en tur i h&m for at se om jeg kan finde nogle ventebukser som ikke ligner ventebukser, som jeg kan have på.... Vi vil nemlig først afsløre graviditeten efter NF, om alt går vel. 

Men shit det er tidligt at skulle hoppe i ventebukser!!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2017 kl. 07:31
Luk
Medlem siden 06-07-2017
2 skrevne indlæg
Sidst online 03-02-2018
11-09-2017 07:31
Luk
Medlem siden 06-07-2017
2 skrevne indlæg
Sidst online 03-02-2018
Godt skrevet
0

Jeg er en af dem, hvis bryster voksede fra dag 1 - de var faktisk grunden til at jeg tænkte der var noget i gærde og dermed tjekkede om jeg var gravid. Så de har været store i lang tid, og i sidste uge, da jeg var i uge 19 kunne jeg simpelthen ikke holde det ud længere, så jeg købte to ammebh'er en anelse større end det jeg er og hvilken befrielse blush

Mht til buskerne, så er jeg først hoppet i dem i sidste uge også - men op til har jeg gået i leggings og strømpebukser kiss

Lidl har forresten i denne uge tilbud på ammebh'er, ammekjoler og leggings - til nærmest ingen penge 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
11.september 2017 kl. 16:46
Luk
Medlem siden 04-09-2016
25 startede debatter
239 skrevne indlæg
11-09-2017 16:46
Luk
Medlem siden 04-09-2016
25 startede debatter
239 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej,

Mine bryster har ikke vokset sig så store, så kan nemt bruge dem jeg har. 

Min bukser strammer dog meget på maven, i dag har jeg været på arbejde med en åben knap, kunne simplethen ikke holde det ud - ellers er jeg hoppet på graviditetsstrømpe bukser, så dejligt de ikke strammer på maven. Men som en anden nævner er det mest om aftenen at maven bliver ekstra oppustet. 

Anmeld
Svar
Termin 11/12/20
Godt skrevet
0
Termin 11/12/20
12.september 2017 kl. 20:35
Luk
Medlem siden 23-08-2017
6 skrevne indlæg
12-09-2017 20:35
Luk
Medlem siden 23-08-2017
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har købt et par bh'er (to for 130,-) i H&M, for jeg var lidt træt af at have "fire bryster" i min normale bh'er. På samme måde holder jeg pause fra mine normale bukser, og går i stedet rigtig meget i leggins og kjoler/strømpebukser. Jeg er 7 uger henne, og både bryster og mave har været et problem i et par uger! indecision

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.september 2017 kl. 08:10
Luk
Medlem siden 16-12-2012
1 startede debatter
86 skrevne indlæg
13-09-2017 08:10
Luk
Medlem siden 16-12-2012
1 startede debatter
86 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Min barm vokser også allerede fra dag 1. Jeg har alle 3 gange købt amme-bh'er som også har passet fint efterfølgende. Bestiller dem på lace.dk. Der er fri fragt begge veje, så man kan gå og prøve dem lidt derhjemme i fred og ro. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
13.september 2017 kl. 21:05
Luk
Medlem siden 27-08-2017
2 skrevne indlæg
13-09-2017 21:05
Luk
Medlem siden 27-08-2017
2 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Mine bryster føles også kæmpe og er i uge 9+4. De voksede fra start og var grunden til at jeg fandt ud af at jeg var gravid 😍 Jeg har i 3 uger kun gået med sportstoppe, da jeg ikke kunne passe mine normale og  holde andet ud 🙈 Men i dag har jeg købt nogle billige (2 for 149kr) i h&m. Gad ikke bruge en formue og de passer rigtig fint. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.september 2017 kl. 14:02
Luk
Medlem siden 27-07-2017
5 skrevne indlæg
14-09-2017 14:02
Luk
Medlem siden 27-07-2017
5 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har købt nogle strømpebukser her til en start, jeg tænker det er et godt sted at starte. Men sikke en befrielse! Mine bukser sprækkede sidste uge (10+0 ca), så kunne de ikke mere! 😅

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Find den bedste dåbsgave hos Little Happy

Når barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Find den bedste dåbsgave hos Little Happy

Når barnedåben nærmer sig, kan det være svært at finde ud af hvad man skal give den lille i dåbsgave. Hos Littlehappy finder du et bredt udvalg af passende gaver Læs mere

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere