Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Hvornår fortæller I det til andre? :)

16.september 2017 kl. 10:47
Luk
Medlem siden 16-04-2007
16-09-2017 10:47
Luk
Medlem siden 16-04-2007
Godt skrevet
0

Hmm hvornår fortæller I familien, kommende bedsteforældre, søskende, arbejde mm, den glædelige nyhed? ??

Er pt 8+1 (uge 9), og hold nu ferie det er svært at holde hemmeligt ????. Vi har overvejet at bestille tid til tidlig scanning, og hvis alt ser ud som det skal, så fortælle det til nærmeste venner og familie derefter - hvad gjorde I? ??

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
16.september 2017 kl. 14:05
Luk
Medlem siden 08-09-2017
1 startede debatter
33 skrevne indlæg
16-09-2017 14:05
Luk
Medlem siden 08-09-2017
1 startede debatter
33 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Med første barn fortalte vi det weekenden op til, vi skulle til NF om mandagen, fordi det passede med vi var hjemme på besøg. Ved andet og tredje barn fortalte vi det først efter NF. Denne gang venter vi nok også til efter NF. Jeg er 7+5 idag og synes også ventetiden er forfærdelig. Omvendt har jeg ikke lyst til at involvere andre før det rigtig tager fart med graviditetens synlighed, og før vi har set der er en levende baby derinde.
Jeg synes også, der er noget speceilt over, at det kun er mig og min kæreste der ved det endnu - vores lille hemmelighed!
Men uhh, hvor har jeg også haft lyst til at fortælle det flere gange...

Anmeld
Svar
 Pregnancy Ticker
Godt skrevet
0
 Pregnancy Ticker
16.september 2017 kl. 22:01
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
16-09-2017 22:01
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vi venter nr. 2 og vil først fortælle noget til nogen efter en forhåbentlig veloverstået NF. 

Jeg har dog fortalt min to næreste veninder det, idet vi deler alt, og hvis det går galt, vil de følge mig hele vejen. Og så ved min chef det da jeg i perioder arbejder med skimmelsvamp, så der vil jeg fremadrettet trække mig, hvilket chefen selvfølgelig skal have årsagen på.

jeg er i uge 8+3 idag og tiden går sååååå langsomt!! Vil bare gerne have NF overstået snart.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Når amningen driller

Har du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere

ANNONCE

Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinik

Laserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere