Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

kom nu ud!!!

21.april 2018 kl. 14:02
Luk
Medlem siden 07-03-2015
21-04-2018 14:02
Luk
Medlem siden 07-03-2015
Godt skrevet
0

Åh, er jeg den eneste som bare venter og venter og venter på baby skal komme ud? 

Der må da være lidt flere udover mig som har nået termin og som bare venter. 

Både igår og idag har jeg haft lidt uregelmæssige veer som går i sig selv igen når jeg sover. Min slimprop røg for et par dage siden, sammen med min tålmodighed. Og jeg kan mærke at baby vist står helt nede i bækkenet nu. Det føles som om hele underlivet er fikseret fast og det kan mærkes i både haleben, symfyse og nederste del af maven. Og min mave er bare så øm, det brænder og svier i den flere gange om dagen, hvis jeg får rørt mig for meget til siderne eller går for stærkt. Utroligt den ikke er flækket endnu!! Og baby tumler læs derinde uden at tage hensyn til den trange plads, av av av.....

Jeg er såååååå utålmodig, gider ikke mere, vil bare have den fødsel overstået, så vi kan komme ud på den anden side og jeg kan få baby i armene..... Kom nu!!!!

Hvad med jer andre april mødre?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 19:02
Luk
Medlem siden 09-06-2016
35 startede debatter
357 skrevne indlæg
21-04-2018 19:02
Luk
Medlem siden 09-06-2016
35 startede debatter
357 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hejsa. 

Jeg er godt nok kommende maj mor og har først termin om Ca 5 uger, men fik lige så ondt af dig da jeg læste dit indlæg. Jeg kan så godt huske følelsen tfra mine tidligere fødsel og ja selvom der er 5 uger til termin, så er jeg rigtig rigtig træt, besværet og gider bare ikk mere.

Håber du snart går i gang og får en dejligt fødsel 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 19:07
Luk
Medlem siden 04-10-2017
16 startede debatter
87 skrevne indlæg
21-04-2018 19:07
Luk
Medlem siden 04-10-2017
16 startede debatter
87 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Du er ikke den eneste !!!!!!! indecision

Venter også og har de værste plukveer der gør ondt, jag og ubehag, træt, utålmodig og giiiiiiider ikke vente mere crying 

En baby der går amok i maven, intet plads, aw aw! 

Tror ikke min slimprop er gået, ingen blødning...

Nogle gange er plukveerne så voldsomme at jeg tror det måske er starten på veer.... men nej enlightened

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 19:13
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
21-04-2018 19:13
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
mami3 skrev :

Hejsa. 

Jeg er godt nok kommende maj mor og har først termin om Ca 5 uger, men fik lige så ondt af dig da jeg læste dit indlæg. Jeg kan så godt huske følelsen tfra mine tidligere fødsel og ja selvom der er 5 uger til termin, så er jeg rigtig rigtig træt, besværet og gider bare ikk mere.

Håber du snart går i gang og får en dejligt fødsel 

Årh du er sød, tak for svaret. Et eller andet sted hjælper det også med lidt forståelse fra ligesindede..... Man føler sig så alene i sin store gravidbobble, selvom alle omkring een prøver at være forstående.... 

Åh jeg forstår godt du også er utålmodig, det har jeg været siden uge 34 tror jegkiss

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 19:17
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
21-04-2018 19:17
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Fuldstændig samme billede her

Uden at ønske det for andre, så er det alligevel lidt rart at vide at jeg dog ikke er sen eneste samt at disse trælse symptomer er helt normale...... 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 20:02
Luk
Medlem siden 16-03-2012
23 startede debatter
361 skrevne indlæg
21-04-2018 20:02
Luk
Medlem siden 16-03-2012
23 startede debatter
361 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har også termin her i april, og er efterhånden ved at gå ud af mit gode skind for at få lov til at få baby ud... Jeg har haft tonsvis af plukkeveer i månedsvis, og baby har stået fast med hovedet i bækkenet siden uge 36. Jeg er andengangs og har en tumling på 23 måneder i forvejen, og synes at det er fysisk hårdt med sådan en vildbasse når man er så højgravid. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 20:24
Luk
Medlem siden 08-02-2017
7 startede debatter
68 skrevne indlæg
21-04-2018 20:24
Luk
Medlem siden 08-02-2017
7 startede debatter
68 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Samme her. Slimprop er gået i stykker siden torsdag og i dag har stået på slim, tegnblødning og så kraftige plukkeveer at jeg har været ved at tisse i bukserne flere gange. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
21.april 2018 kl. 21:19
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
21-04-2018 21:19
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Vores datter er knap 2,5 og en god stor basse på knap 16 kg. Men stadig så lille at hun skal løftes på puslebordet og har brug for moar indimellem. Av av av med plukveer det giver! 

Og så har hun lige fået en plast traktor mes anhænger som hun ikke helt selv kan få til at køre endnu, og jeg kan simpelthen ikke holde til at bukke mig ned og skubbe hende. Er så træt af hele tiden at sige "det kan mor ikke idag, hun har lidt ondt i maven".....

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.april 2018 kl. 04:00
Luk
Medlem siden 06-09-2012
41 startede debatter
199 skrevne indlæg
22-04-2018 04:00
Luk
Medlem siden 06-09-2012
41 startede debatter
199 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Du er ikke alene. Selv om jeg "først" har termin om en uge er jeg total i samme båd. 

Har haft flere dage hvor der har været regelmæssig veer og har været klar til at skulle afsted på fødegangen og så er det gået i sig selv. Har så forfærdeligt ondt! Både i min mave, det hjælper heller ikke på det når en 4 kg baby sparker løs. Men har også vildt ondt oppe i skeden. Synes weekenden er hård når den store er hjemme og vil lege. Håber for jeg alle at fødslen snart går i gang. Pøj pøj

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.april 2018 kl. 13:58
Luk
Medlem siden 04-10-2017
16 startede debatter
87 skrevne indlæg
24-04-2018 13:58
Luk
Medlem siden 04-10-2017
16 startede debatter
87 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Okey... der sker ikke en dyt hos mig!!! 

Noget nyt hos jer?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
24.april 2018 kl. 14:07
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
24-04-2018 14:07
Luk
Medlem siden 07-03-2015
25 startede debatter
901 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ja lidt nyt herfra. Jeg var til jordemoder imorges, som gerne ville forsøge en Hindeløsning på mig.

Det kunne så ikke lade sig gøre da jeg var fuldstændig helt og aldeles tillukket, som en østers og snøret sammen med fiskesnøre

Så jeg er SÅ slukøret nu, har ellers termin idag, men med den melding fra jordemoderen, er der vist ingen fødsel til mig lige foreløbig 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere