træt og ugidelig ..sulten/kvalme, kvalme/sulten
Godt skrevet
0
|
Jeg er nu 6+3 og er kanon træt næsten konstant og er ugidelig... Vil bare ligge på sofaen og ikke lave en dyt. Er fuldt med dårlig samvittighed over for arbejde og familie. Orker kun mig selv og sofaen.. syntes det er mega pinligt... Er der andre der har det sådan??? Ja og så er jeg sulten når jeg ikke har kvalme og kvalme når jeg ikke er sulten!!! ![]()
Svar
![]() |
18-08-2017 09:54
|
Godt skrevet
0
|
maibrithvalentin skrev : Jeg er 6+6 idag og har det på samme måde! Føler sådan en dårlig samvittighed overfor min søn og mand. Her har jeg konstant kvalme og kan næsten ikke spise. Sidst gik det først over i uge 16.. Der er altså længe til. ![]()
Svar
![]() |
19-08-2017 09:33
|
Godt skrevet
0
|
Jeg kan sagtens følge dig. Jeg føler mig også meget energiforladt, tager en eftermiddagslur hver dag og føler mig bare træt dagen lang. Er slet ikke vant til at have det sådan og bliver lidt sur på mig selv over alt det jeg gerne vil lave men bare slet ikke får lavet :( starter hver eneste morgen med at kaste op x( og har så on/Off kvalme resten af dagen .. min søde mand er heldigvis meget forstående, men det hjælper ikke rigtig på min egen samvittighed .. :-/ lad os håbe det snart bliver bedre for os og trøste os med at noget fantastisk er i vente ❤️ ![]()
Svar
![]() |
19-08-2017 10:27
|
Godt skrevet
0
|
Det er meget normalt at have det på den måde - både i første men også i sidste trimester. Jeg er 32+5 i dag og gider ikk andet end at slappe af på sofaen med et tæppe. I skrivende stund er det kun 3 timer siden jeg er stået op men er allerede så træt at hvis jeg sidder ned så er jeg bange for at falde i søvn. En ting er sikkert, når min datter om ca 1 timer sover til middag, ja så gør mor også..
![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Tak for tilbagemeldingerne😊, kan bare ikke huske jeg var så træt med mine sidste to graviditeter.. men dejligt at høre at jeg ikke er alene om at være træt og ugidelig😉 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Har det på præcis samme måde. Jeg er 7+1 og er træt og udkørt konstant, kan slet ikk overskue at ta på job om morgenen.. Min kvalme er dog værre, den tvinger mig i knæ konstant og jeg bruger al energi på at holde maden i mig.. 😕 håber virkelig snart det aftager, for det går udover alt og alle ligenu.. Er træt af at være træt og kvalmende.. ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
Når amningen drillerHar du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere |
|
Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinikLaserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere |
|
5G - Farligt eller ok?5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere |
|
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
Når amningen drillerHar du brug for hjælp til amningen eller gode råd, så kan du ringe eller skrive til Forældre og Fødsels Ammerådgivning. Det er gratis, uforpligtende og anonymt. Læs mere |
|
Få laser- eller rynkebehandling hos kosmetisk klinikLaserbehandlinger og rynkebehandlinger har vundet større og større indpas i Danmark de seneste par år. Derfor vil du også hurtigt opdage, at der er mange forskellige kosmetiske klinikker at vælge imellem, hvis du søger en kosmetisk behandling. Læs mere |
|
5G - Farligt eller ok?5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere |
|
COVID-19: Graviditet og fødselVi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere |
|
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |