Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

TS ... Lilleliv.kbh ?

28.august 2017 kl. 08:49
Luk
Medlem siden 12-08-2017
28-08-2017 08:49
Luk
Medlem siden 12-08-2017
Godt skrevet
0

andre der har været til tidlig scanning hos lilleliv i KBH? 

:)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.august 2017 kl. 09:22
Luk
Medlem siden 18-07-2013
27 startede debatter
1024 skrevne indlæg
28-08-2017 09:22
Luk
Medlem siden 18-07-2013
27 startede debatter
1024 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jeg har. Vil ikke anbefale det. Det er ikke jordemødre som scanner, så du får ikke særlig kyndig hjælp/vejledning/forklaring, hvis noget afviger fra det forventede. Jeg vil istedet anbefale cyclus scanningsklinik på Østerbro. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1

Slettet bruger

28.august 2017 kl. 09:27
Slettet bruger
28-08-2017 09:27
Godt skrevet
0

Enig hold dig fra dem. Ultralydsklinikken for gravide er også super dygtige. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.august 2017 kl. 09:28
Luk
Medlem siden 17-07-2017
4 startede debatter
79 skrevne indlæg
28-08-2017 09:28
Luk
Medlem siden 17-07-2017
4 startede debatter
79 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Jeg ved ikke hvordan Lilleliv er, men jeg har fået ts hos Jordemoderhuset på Stenosgade. De er super søde og dygtige. Der er det jordemødre som scanner dig 😊

Jeg har også prøvet Ultralydklinikken på Ny Østergade, og vil sige hun også er dygtig, men jeg brød mig ikke meget om at være der. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2
28.august 2017 kl. 09:42
Luk
Medlem siden 31-07-2015
221 startede debatter
2970 skrevne indlæg
28-08-2017 09:42
Luk
Medlem siden 31-07-2015
221 startede debatter
2970 skrevne indlæg
Godt skrevet
1
cookiecan skrev :

Jeg ved ikke hvordan Lilleliv er, men jeg har fået ts hos Jordemoderhuset på Stenosgade. De er super søde og dygtige. Der er det jordemødre som scanner dig 😊

Jeg har også prøvet Ultralydklinikken på Ny Østergade, og vil sige hun også er dygtig, men jeg brød mig ikke meget om at være der. 

Enig!

Anmeld
Svar
Pb start dec 14. Kvinde 33 ok, mand 27, let nedsat sædkvalitet. 1 iui april '16 = negativ Slut april: Pause pga cyster 2. Iui 30. Maj 16, fingers crossed! Negativ 3. Iui juni, negativ... Juli: cyster, pause! påbegynder IVF på Hillerød/Riget Sep/okt da vi kom til samtale før pga afbud, YEAH! 1. Ivf: deltager i projekt, 4 follikler klar, kun 1 æg ud, ikke befrugtet :( Næste ivf først dec/jan, prøver iui i mellemtiden 4. Iui nov, negativ! 5. Iui: ins. 1. Dec 1 follikel der var ved at briste og 10 mio svømmere, negativ. Opstart lang beh. 6/1-17, 3 uger suprefact, herefter menopur 225ie sat op til 300 til sidst, 8 follikler ved æu, 7 æg ud, 3 befrugtet, 1 pænt 4-cellet op på 2. dagen, 2 fragmenterede dyrkes videre, er nu RUGER!! Positiv test 20/2 3+4!!!! BP 4+4 hcg1000!! MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
1
Pb start dec 14. Kvinde 33 ok, mand 27, let nedsat sædkvalitet. 1 iui april '16 = negativ Slut april: Pause pga cyster 2. Iui 30. Maj 16, fingers crossed! Negativ 3. Iui juni, negativ... Juli: cyster, pause! påbegynder IVF på Hillerød/Riget Sep/okt da vi kom til samtale før pga afbud, YEAH! 1. Ivf: deltager i projekt, 4 follikler klar, kun 1 æg ud, ikke befrugtet :( Næste ivf først dec/jan, prøver iui i mellemtiden 4. Iui nov, negativ! 5. Iui: ins. 1. Dec 1 follikel der var ved at briste og 10 mio svømmere, negativ. Opstart lang beh. 6/1-17, 3 uger suprefact, herefter menopur 225ie sat op til 300 til sidst, 8 follikler ved æu, 7 æg ud, 3 befrugtet, 1 pænt 4-cellet op på 2. dagen, 2 fragmenterede dyrkes videre, er nu RUGER!! Positiv test 20/2 3+4!!!! BP 4+4 hcg1000!! MinTicker.dk Ticker
28.august 2017 kl. 10:09
Luk
Medlem siden 12-08-2017
4 startede debatter
21 skrevne indlæg
28-08-2017 10:09
Luk
Medlem siden 12-08-2017
4 startede debatter
21 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Okay - tak for svar. 

Jeg har nemlig været derinde igår og havde nemlig en meget mærkelig oplevelse. Så er glad for at høre det ikke bare er et engangs tilfælde... 

scanningen gjorde overhovedet ikke mig tryg - tværtimod. Og jeg skal nu til lægen for at få tjekket HCG tal og alt muligt fordi personen der scannede mig påstod at jeg kun var 4 uger henne, trods det så vil betyde at jeg har testet positivt inden Jeg overhovedet havde ægløsning.. giver ingen mening og min egen læge har sagt at man skal holde sig fra dem. 

Nu håber jeg på alt godt med HCG måling og må tage den derfra....

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.august 2017 kl. 10:20
Luk
Medlem siden 23-08-2017
4 startede debatter
12 skrevne indlæg
Sidst online 28-08-2017
28-08-2017 10:20
Luk
Medlem siden 23-08-2017
4 startede debatter
12 skrevne indlæg
Sidst online 28-08-2017
Godt skrevet
0

Jeg var også derinde i går søndag. Det også en rigtig dårlig oplevelse.

Hende der scannede mig sagde at der var 3 sække, noget i 2 af dem. Jeg blev jo helt vildt glad. Men hun kunne ikke finde hjerteblink på dem og havde ellers målt dem til 11. Så hun hentede en anden.

Da hun kom viste det sig at den første havde scannet på 3 follikler og overhovedet ikke der hvor der sad noget !!! Det er altså vanvittigt. Så er man ikke særlig god til sit arbejde når man tager fejl af den slags. Det er godt nok ringe.

Hun målte mig desuden til knap 5 og jeg er gravid med blastocyst, så jeg ved hvor jeg er og det er 6+5 i dag. Det gjorde mig rigtig rigtig utryg. Den her tråd har hjulpet mig meget nu her, at andre har haft dårlige oplevelser.

Jeg tudede i går i en time efter den scanning fordi jeg  var så nervøs.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.august 2017 kl. 10:26
Luk
Medlem siden 12-08-2017
4 startede debatter
21 skrevne indlæg
28-08-2017 10:26
Luk
Medlem siden 12-08-2017
4 startede debatter
21 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Puha. Sikke en oplevelse du har haft! Kan godt forstå du har været ked af det - undskyld mig? Men hende der scannede dig? Bar hun tørklæde?? 

Kun for at høre om det er den samme vi har været udsat for. 

Jeg er så også helt uforstående overfor hvorfor der ikke kom en anden og tjekkede op på mig, eftersom jeg var meget imod hendes skøn... 

det virker som om der bare skal penge i maskinen og fuck om man gør gravide/ikke gravide skide hamrende nervøse og kede af det. 

Hvad skal du så stille op nu?? Skal du også til lægen eller? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.august 2017 kl. 10:35
Luk
Medlem siden 19-03-2008
1 startede debatter
5 skrevne indlæg
28-08-2017 10:35
Luk
Medlem siden 19-03-2008
1 startede debatter
5 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej :-)

jeg havde desværre også en dårlig oplevelse i Lilleliv. (Meget kold jordemoder)

jeg var til scanning i uge 8+5. Fosteret var ikke aldersvarende og blev derfor henvist til blodprøve.

hcg tallet steg men ikke som forventet.

derfor ny skanning 1 uge efter på gynækologisk klinik i Hvidovre, som også er en del af lilleliv. Her skulle jeg ind til en gynækolog og undersøges og skannes.

jeg endte hos en elev, og gik rigtig utryg derfra.

havde en MA 5 dage før NF. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
28.august 2017 kl. 10:40
Luk
Medlem siden 23-08-2017
4 startede debatter
12 skrevne indlæg
Sidst online 28-08-2017
28-08-2017 10:40
Luk
Medlem siden 23-08-2017
4 startede debatter
12 skrevne indlæg
Sidst online 28-08-2017
Godt skrevet
1
chiliwilly skrev :

Puha. Sikke en oplevelse du har haft! Kan godt forstå du har været ked af det - undskyld mig? Men hende der scannede dig? Bar hun tørklæde?? 

Kun for at høre om det er den samme vi har været udsat for. 

Jeg er så også helt uforstående overfor hvorfor der ikke kom en anden og tjekkede op på mig, eftersom jeg var meget imod hendes skøn... 

det virker som om der bare skal penge i maskinen og fuck om man gør gravide/ikke gravide skide hamrende nervøse og kede af det. 

Hvad skal du så stille op nu?? Skal du også til lægen eller? 

Jep, det var den samme. Det var da imponerende så ringe hun er. Jeg overvejede faktisk at sende en klage, Men det gør jeg da helt sikkert nu når du også have en dårlig oplevelse. Jo flere jo mere hold er der jo i det. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
28.august 2017 kl. 10:56
Luk
Medlem siden 12-08-2017
4 startede debatter
21 skrevne indlæg
28-08-2017 10:56
Luk
Medlem siden 12-08-2017
4 startede debatter
21 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det kan vist hurtigt konstateres at man ikke skal sætte sine ben der! 

Ked af at høre om dit forløb. :( 

håber alt godt for dig fremover! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Kom ud og oplev verdenen med den lille ny

Der er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Kom ud og oplev verdenen med den lille ny

Der er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere