Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

-

Slettet bruger

22.oktober 2020 kl. 18:33
Slettet bruger
22-10-2020 18:33
Godt skrevet
61

slettet

Anmeld
Svar
Godt skrevet
61

Slettet bruger

22.oktober 2020 kl. 21:32
Slettet bruger
22-10-2020 21:32
Godt skrevet
0
TNBC skrev :

Om han kan li din søn eller ej, er da ligemeget... Du må jo lære din søn at sige nej, det har jeg ikke lyst til. Lære ham at sige,når tingene går over hans grænser. 

Det lyder som om du har set dig lidt sur på familien, og det går jo så udover din søn, som har mistet sin ven, fordi du ikke kan li hans mor og dømmer hans ven.. 

Og hvad med at tage på tur med drengene? lave noget med dem?  i stedet for at frarøve din søn noget... 

du har helt ret, jeg har set mig sur på dem. jeg er bare i tvivl om det er helt berettiget. Der er en årsag til jeg ikke kan lide hans mor, men jeg vil helst ikke uddybe for meget af hensyn til at hun måske kunne være herinde og genkende det. jeg syntes hun en dag forsøgte at få min søn til at føle sig udenfor og jeg har været rasende over det, da jeg ikke synes jeg har mistolket noget. jeg har bare lidt svært ved at tilgive og komme videre. Én ting er hvad hendes søn gjorde, men hun er voksen og burde ikke opføre sig som hun gjorde.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.oktober 2020 kl. 21:32
Luk
Medlem siden 18-08-2019
7 startede debatter
31 skrevne indlæg
22-10-2020 21:32
Luk
Medlem siden 18-08-2019
7 startede debatter
31 skrevne indlæg
Godt skrevet
2

Hvis drengene ikke går på samme skole og ikke har en anden relation end at have gået i børnehave sammen, ser jeg ikke nogen grund til at skabe en relation igen. Du er utryk ved situationen (forståeligt nok - og det har tydeligvis påvirket din dreng meget, siden han har talt om det så længe), og hvis du ovenikøbet ikke har en god relation til moren, så tænker jeg bare lidt hvorfor :-)?

havde de gået i skole sammen eller boede på samme vej, synes jeg at det er en helt anden sag :-)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
2

Slettet bruger

22.oktober 2020 kl. 21:35
Slettet bruger
22-10-2020 21:35
Godt skrevet
0
soontobeM skrev :

Hvis drengene ikke går på samme skole og ikke har en anden relation end at have gået i børnehave sammen, ser jeg ikke nogen grund til at skabe en relation igen. Du er utryk ved situationen (forståeligt nok - og det har tydeligvis påvirket din dreng meget, siden han har talt om det så længe), og hvis du ovenikøbet ikke har en god relation til moren, så tænker jeg bare lidt hvorfor :-)?

havde de gået i skole sammen eller boede på samme vej, synes jeg at det er en helt anden sag :-)

Præcis, men min søn nævner ham bare rigtig rigtig tit synes jeg. Én gang om ugen. og når vi støder ind i hinanden, så er det den helt store hjertevarme gensynsglæde fra dem begge. Føler mig bare så ond, når jeg ser på det og han spørger til ham.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

22.oktober 2020 kl. 21:36
Slettet bruger
22-10-2020 21:36
Godt skrevet
0
soontobeM skrev :

Desuden kan jeg se de klikker som ingen andre gør. Så det gør det rigtig svært.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0

Slettet bruger

22.oktober 2020 kl. 21:44
Slettet bruger
22-10-2020 21:44
Godt skrevet
0
soontobeM skrev :

Altså jeg tror ikke han er så påvirket af det, ellers ville han heller ikke kunne lide ham så meget. Jeg har lært ham at den slags med at få ting op i numsen er en skidt ting og så tror jeg han er forvirret over hvorfor hans ven gjorde det, når nu det er forkert at gøre. For ligesom at få svar på det, fordi han ikke forstår det og ikke ved om hans ven så er en han burde lege med. Jeg har prøvet at forklare at det er normalt at være nysgerrig, det er rigtig svært at forstå hvorfor det så er forkert og man skal acceptere det alligevel bagefter. Så jeg siger jo det er okay, men ikke okay. Derfor har han bragt det på bane er mit indtryk, fordi han simpelthen ikke forstår sammenhængen i det.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.oktober 2020 kl. 22:05
Luk
Medlem siden 22-10-2019
16 startede debatter
660 skrevne indlæg
22-10-2020 22:05
Luk
Medlem siden 22-10-2019
16 startede debatter
660 skrevne indlæg
Godt skrevet
13

Måske klikker de fordi din søn også er homoseksuel? Det er en JOKE. 
altså jeg skal lige forstå det rigtigt, du vil ikke have de skal ses forside er bange for at drengen vil eksperimentere med din søn fremadrettet? Beg synes du skal lære din søn at have mange forskellige slags venner og mennesker i sit liv. Derudover skal i som forældre jo lære jeres barn at sætte grænser. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
13
22.oktober 2020 kl. 22:43
Luk
Medlem siden 22-07-2020
105 skrevne indlæg
22-10-2020 22:43
Luk
Medlem siden 22-07-2020
105 skrevne indlæg
Godt skrevet
8

Har du overvejet at tale med folk, i stedet for at tro ting. 

Du siger at du SYNES hun prøvede at holde din søn ude.. Men du VED det Ikke... Hvorfor f... Gjorde du ikke noget?

Og hvor er det voksne i dig, at du går og raser over en kvinde, uden at snakke med hende omkring din oplevelse, og ødelægge et forhold mellem to drenge.

Og om du kan li loren eller ej, burde ikke påvirke drengene, du be ik være venner med moren. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
8
22.oktober 2020 kl. 23:03
Luk
Medlem siden 15-09-2019
9 startede debatter
841 skrevne indlæg
22-10-2020 23:03
Luk
Medlem siden 15-09-2019
9 startede debatter
841 skrevne indlæg
Godt skrevet
7

Skal det nu være normalt at stikke legetøj op i numsen på hinanden?!? Det lyder sadistisk i mine ører, og da især når den man gør det på siger nej! Jeg er ikke ekspert på området, men jeg synes ikke det lyder normalt. Din dreng har været udsat for et overgreb, så jeg kan sagtens forstå du ikke har lyst til at genskabe relationen.

Forstår ikke hvorfor flere skriver, at I skal lære jeres barn at sætte grænser. Det har han jo tydeligvis gjort ifølge det du fortæller. Problemet er da vist snarere, at det ikke respekteres!

Har din søn decideret sagt, at han gerne vil lege med ham igen? Jeg tænker at hvis han ikke har, så er savnet til ham vel ikke så stort igen? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
7
22.oktober 2020 kl. 23:27
Luk
Medlem siden 04-04-2015
16 startede debatter
334 skrevne indlæg
22-10-2020 23:27
Luk
Medlem siden 04-04-2015
16 startede debatter
334 skrevne indlæg
Godt skrevet
21

Jeg har arbejdet i flere børnehaver over mange år, imellem mine uddannelser. ens for alle børnehaverne var at især drengene (i hvert fald hvad jeg oplevede, sjældent pigerne) var meget anal fikseret, i en periode, især under toiletbesøg. 

vi snakker, vise hinandens røvhuller, prikke med finger i hinandens røvhuller eller prøve at putte ting ind i hinandens røvhuller... selvfølgelig får de ikke lov til det hvis der er en voksen der ude, men store børn går ofte selv på wc. de syntes det er skide spændene, men kun i en kort periode.

man skal som voksen passe på med at presse voksen seksualitet ned over børnene, børn har også en seksualitet, selv om voksne ikke kan lide at tale om det eller acceptere det, men det skal ikke sammenlignes med hvordan voksne opfatter seksualitet.

Desuden er børn også bare meget krops interessser og det må da være logik at hvis der kan komme en stor lort ud, jammen kan der så også komme en stor ting ind? 

Så træk vejret, lad drengene lege sammen, det virker til at din søn er rigtig god til at sætte grænser overfor sin ven.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
21
23.oktober 2020 kl. 03:25
Luk
Medlem siden 26-03-2014
16 startede debatter
304 skrevne indlæg
23-10-2020 03:25
Luk
Medlem siden 26-03-2014
16 startede debatter
304 skrevne indlæg
Godt skrevet
14

Jeg synes ikke de skal ses til legeaftaler igen. Helt ærligt så synes jeg det er synd for den anden dreng. Du snakker om homoseksualitet om et barn på 3.5 år. Og er bange for om han udsætter dit barn for homoseksualitet senere i livet. Øhhh... først og fremmest er det så forkert at pådutte SMÅ børn voksen seksualitet! Og så synes jeg bare ikke du behøver inviterer den dreng ind i jeres liv. Du er sur på familien og jeg er ikke sikker på drengen fortjener at skulle ses på om et homoseksuelt barn der måske vil imtroducere dit barn for holoseksualitet senere i livet. Det lyder helt vanvittigt de tanker du har gjort dig. Så lad du dem være så den dreng ikke ender med at kunne mærke hvordan du dømmer ham. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
14
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere