Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

skilsmisse

03.maj 2019 kl. 20:03
Luk
Medlem siden 23-09-2016
03-05-2019 20:03
Luk
Medlem siden 23-09-2016
Godt skrevet
1

Hej min datter på 21 måneder har ikke set sin far i en måned vi er skilt førhen hentede han kende 1 gang om ugen. Nu han fraværende. 

Hun virker vred på mig og reagere ved at kaste ting og gør mig sur. Hun er irriteret så snart hun træder ind a døren efter vuggestue. Kaster med ting og spytter og slår sig selv. Har talt med vuggestue de siger det med kaste ting nok er fra vuggestuen det har hun altid gjort med ikke i så voldsom grad. Hun er som altid glad i vuggestue. Hun nævner far et par gange om dagen. Er der andre der kan genkende det?

Anmeld
Svar
Hej jeg er lige blevet indstillet til ivf og vil høre nærmere ombring hvor lang tid forløbet tager
Godt skrevet
1
Hej jeg er lige blevet indstillet til ivf og vil høre nærmere ombring hvor lang tid forløbet tager
03.maj 2019 kl. 20:15
Luk
Medlem siden 03-01-2015
28 startede debatter
468 skrevne indlæg
03-05-2019 20:15
Luk
Medlem siden 03-01-2015
28 startede debatter
468 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Tag da fat i far og fortæl ham hvad der sker med hende

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
09.maj 2019 kl. 22:38
Luk
Medlem siden 02-09-2013
5 startede debatter
46 skrevne indlæg
09-05-2019 22:38
Luk
Medlem siden 02-09-2013
5 startede debatter
46 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Mit bud er at hun savner sin far, men pga hendes alder ikke kan rumme de følelser og så bliver hun frustreret 💔 

Anmeld
Svar
Daisypath Anniversary tickers MinTicker.dk Ticker
Godt skrevet
0
Daisypath Anniversary tickers MinTicker.dk Ticker
15.maj 2019 kl. 06:16
Luk
Medlem siden 01-11-2015
4 startede debatter
71 skrevne indlæg
15-05-2019 06:16
Luk
Medlem siden 01-11-2015
4 startede debatter
71 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Sikke en træls situation :-( 

Men det kan altså også have noget med selvstændighedsalderen at gøre. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.maj 2019 kl. 10:45
Luk
Medlem siden 02-06-2017
6 skrevne indlæg
27-05-2019 10:45
Luk
Medlem siden 02-06-2017
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
3

Hvis jeg var dig, ville jeg smække en børnepsykolog på med det samme!

Jeg brugte en stor del af min barndom og folkeskoletid på at bearbejde mit forhold til min far, fordi han svigtede mig som lille. Det var før det blev moderne at bruge psykologer. Jeg var, så langt tilbage jeg kan huske, udadreagerende og havde svært ved at håndtere et nej uanset situationen, og værst af alt havde jeg en konstant følelse af at alle på et tidspunkt meget snart ville vende mig ryggen. Jeg ventede bare på at andre skulle efterlade mig. Jeg savnede min far, men jeg hadede ham også. Mine forældre blev skilt da jeg var ca 3 år.

Jeg lærte at leve uden min far, og det er jeg glad for i dag. Han er der bare et sted, jeg kender ham ikke og gider heller ikke, jeg hader ham ikke mere, men har heller ingen trang til at lære ham at kende. Han ville hverken mig eller mine søskende. Han var den voksne i vores forhold, og det magtede han ikke.

Derfor tror jeg ikke på, at pådutte din datter og eks et forhold hjælper, men der imod, at din datter lære at håndtere situationen som den er, uanset hvordan den så måtte være. Støt hende og vis du er den stærke, og du er der for hende.  Selvom jeg nok gav min mor sved på panden dengang, så var jeg aldrig i tvivl om hvor der var trygt at være, og hun som den eneste jeg ikke troede ville efterlade mig.

Jeg ønsker jer alt det bedste, især for din lille pige. Jeg håber ikke hun skal kæmpe som jeg gjorde. <3

Anmeld
Svar
Godt skrevet
3
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Udvid dine horisonter under barselsorloven

Der er meget at se til på barselsorlov. Derfor er det vigtigt at Mor giver sig selv lov til at slappe af, hvis hun får mulighed. Fx med yoga eller kreativitet. Læs mere

De bedste tidspunkter for samleje i din cyklus

Sådan holder du styr på din ægløsning og bliver i stand til at planlægge hvornår, du skal hive den udkårne farmand med under dynen. Læs mere

Sådan påvirker stress fertiliteten

Det kan være psykisk hårdt når graviditeten udebliver, men kan stress og bekymringer påvirke dine chancer for at blive gravid? Læs mere

Hver fjerde graviditet er en ups’er

En undersøgelse som BT har fået foretaget viser at hver fjerde graviditet er en smutter, For 20 år siden var kun 15 % af graviditeterne ikke-planlagte. Læs mere

9 sjove måder at gætte om det er en dreng eller pige

Så snart de to streger viser sig på graviditetstesten, begynder din tanker nok at kredse om kønnet. Bliver det en dreng eller pige? Prøv disse sjove tests. Læs mere