Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

børnebidrag

02.januar 2019 kl. 23:49
Luk
Medlem siden 23-09-2016
02-01-2019 23:49
Luk
Medlem siden 23-09-2016
Godt skrevet
0

hej nogen som ved hvad ca behandlingstid er på børne bidrag som man søger gennem statsforvaltning 

Anmeld
Svar
Hej jeg er lige blevet indstillet til ivf og vil høre nærmere ombring hvor lang tid forløbet tager
Godt skrevet
0
Hej jeg er lige blevet indstillet til ivf og vil høre nærmere ombring hvor lang tid forløbet tager
03.januar 2019 kl. 00:16
Luk
Medlem siden 03-04-2012
11 startede debatter
189 skrevne indlæg
03-01-2019 00:16
Luk
Medlem siden 03-04-2012
11 startede debatter
189 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det var ganske vist i 2014, men da jeg søgte i sin tid tog det 5-6 måneder :(

Anmeld
Svar
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Fourth Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
03.januar 2019 kl. 00:27
Luk
Medlem siden 23-09-2016
44 startede debatter
96 skrevne indlæg
03-01-2019 00:27
Luk
Medlem siden 23-09-2016
44 startede debatter
96 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Det bare løgn. Få man så pengene med tilbage Virkende kraft eller hvordan 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.januar 2019 kl. 00:33
Luk
Medlem siden 05-01-2018
10 startede debatter
1034 skrevne indlæg
03-01-2019 00:33
Luk
Medlem siden 05-01-2018
10 startede debatter
1034 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Altså Udbetaling Danmark kan jo lægge ud for faren? Synes du skal ringe til dem,ved ikke hvordan man søger om det

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
03.januar 2019 kl. 14:02
Luk
Medlem siden 18-03-2010
120 startede debatter
10237 skrevne indlæg
03-01-2019 14:02
Luk
Medlem siden 18-03-2010
120 startede debatter
10237 skrevne indlæg
Moderator
Godt skrevet
1

Behandlingstiden i både statsforvaltningen og udbetaling Danmark,kan godt rende op i 5-6 måneder begge steder,men du får med tilbagevirkende kraft.

Husk UD kun kan udbetale bidraget,hvis far ikke betaler frivilligt.

Anmeld
Svar
Andy1998/Monique2010/Noah2013/Athene 2015 <3 Cyklus:51/33/BIO/36/30/P-pille pause/41/34/BIO/37/24/30/23/Gravid.
Godt skrevet
1
Andy1998/Monique2010/Noah2013/Athene 2015 <3 Cyklus:51/33/BIO/36/30/P-pille pause/41/34/BIO/37/24/30/23/Gravid.
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

Ifavn - blidt forældreskab

I favn er den danske betegnelse for den engelske Attachment parenting, der oprindeligt består af 8 principper, og tager udgangspunkt i blidt forældreskab. Læs mere

Vuggestuestart liste

Se her den komplette liste over, hvad dit barn har brug for til vuggestuestart. Listen gælder selvfølgelig også til dagpleje og institutionsstart generelt. Læs mere

Pseudotvillinger - to graviditeter tæt på hinanden, er det godt?

Er det ok med to graviditeter tæt på hinanden? En bruger spørger i denne uge Berit om pseudotvillinger. Læs mere

11 tips til den lange flyvetur med børn

Flyvemaskiner er helt fantastiske og super spændende at kigge på, når du er 3 år gammel - men selve flyveturen kan være noget af en udfordrende oplevelse Læs mere

Træk vejret - Sådan bekæmper du træthed med vejrtrækningsøvelser

På en rigtigt træt dag, hvor du er så træt at du næsten ikke kan overskue dagen, skal du ikke kæmpe med dig selv om at burde træne bækkenbund eller ordne det ene eller det andet. Du kan måske finde 3 minutter til en vejrtrækningsøvelse? Læs mere

Dit navn bestemmer din løn, kærlighedsliv og kriminelle tilbøjeligheder

Hvordan klarer de 2.300 mest almindelige danske navne klarer sig i livet: hvem der tjener mest, hvem der har fleste domme og hvem der oftest er arbejdsløs. Læs mere