åh - den søvn ??
Godt skrevet
0
|
Jeg er nu ca. 6+5 og jeg har allerede store søvn problemer 😳 jeg har uro i kroppen og kan slet ikke finde ro. Jeg sover normalt ALTID på maven, men det er ubehageligt nu 🤷♀️ Måtte i nat rykke på sofaen fordi min mands lyde irriterede mig 🙈 har sovet max 4 timer afbrudt hver nat de sidste 1,5 uger og jeg er virkelig træt 😢😴 sig lige at det er en fase 🙏😬 ![]()
Svar
![]() |
02-01-2019 13:16
|
Godt skrevet
1
|
Lyder hårdt ... men det er altså dejligt med så lang søvn når baby kommer - sorry to say så du kan jo se det som tilvænning i forhold til uro i kroppen virker et varmt bad og kamillethe ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
1
|
Hahaha, jeg har en dreng fra august 17, 😅 men jeg er SÅ træt nu, så er meget mærket af den manglende søvn og så allerede 😳 det havde jeg slet ikke forventet ![]()
Svar
![]() |
03-01-2019 16:20
|
Godt skrevet
0
|
Jeg har også afsindigt svært ved at sove. Jeg ligger gerne 2-3-4 timer før jeg falder i søvn. Har altid haft problemer med at falde i søvn, men ikke så svært. Og jeg har 3 børn i forvejen, og jeg har ikke haft det sådan i de andre graviditeter. Det er sindssygt belastende, men jeg håber bare det går over snart. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Jeg har det lige modsat! Jeg kan sove hele tiden, og sover næsten med det samme jeg rammer hovedpuden om aftenen - skal endda også helst have en eftermiddsgslur når jeg kommer fra arbejde for at fungere resten af dagen 😅 Jeg kan dog godt døje lidt med uro i benene om aftenen når jeg ligger på sofaen, men det går over når jeg ligger mig i sengen. 🙃 Før jeg blev gravid kunne jeg nemt bruge 1-2 timer på at falde i søvn om aftenen. 😴 Jeg er 9+2 i dag 😊 ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
04-01-2019 06:08
|
Godt skrevet
0
|
Jeg er knap 16 uger og døjer stadigvæk med søvn. Det er dog blevet bedre, men ingen uafbrudt søvn og ikke for meget. Er træt træt træt. Har tre styks i forvejen så er vant til afbrudt søvn, men ikke hvor jeg som dig også ligger vågen i flere timer. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Zayra skrev : Ja, det er nemlig SÅ frustrerende. Jeg er ihvertfald meget mere træt end normalt, så har virkelig brug for det. og jeg får mega meget eksem og allergi netop pga. Søvn mangel. Det er en ondt cirkel 😭 nå men, i forgårs sov jeg på sofaen og der hjalp faktisk lidt. Ikke at jeg så sov igennem 😂 men fik betydelig mere søvn end hvad jeg har fået i flere uger. Måske der kan hjælpe dig? ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
elgen skrev : Åh 😳 det er stadig hårdt med manglende søvn. For man har virkelig brug for det 🙏 vi må håbe og satse på at det snart vender 🤞🏻🙏🤞🏻 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
For mig er det kun blevet værre i graviditeten Jeg er 35+ og sover mildest talt elendigt! Jeg kan ikke finde nogen ordentlig stilling, og når jeg endelig har fået mig selv støttet op af min pøllepude mm. så går der måske en halv time, så skal jeg tisse. Og sådan fortsætter det natten igennem. Sover måske lidt bedre på sofaen, men der får jeg til gengæld ondt i kroppen af at ligge. ![]()
Svar
![]() |
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |