hvordan står det til hos jer ?
Godt skrevet
0
|
Nu begynder vi at tælle ned og her er der ca. 12 uger til termin 😱. min bækkenløsning er slem 😣 Er der nogen der er sygemeldt med bækkenløsning eller andet ? Indtil videre siger vægten + 9.5 kg. Nogen af jer der skal ud og rejse ? Hvem venter pige og hvem venter dreng ? Jeg er 3. Gangs gravid og er både spændt og nervøs for om hvordan dwt hele kommer til at gå 😁 ![]()
Svar
![]() Mor til 2 skønne prinser fra
Juni 2013 & Januar 2015.
Mor til 2 skønne prinser fra
Juni 2013 & Januar 2015.
|
20-05-2019 09:44
|
Godt skrevet
0
|
Hej Jeg har også knap 12 uger til termin, venter min tredje og er sygemeldt pga. alt for mange plukveer med risiko for for tidlig fødsel. Vi venter en pige :-) Vægten siger plus 10 kg ca. Glæder mig meget til denne graviditet er overstået, så jeg kan få en mere normal hverdag igen - det er sgi svært bare at ligge på sofaen, når man har to børn i forvejen! ![]()
Svar
![]() |
29-05-2019 09:23
|
Godt skrevet
0
|
Her er der 10 uger tilbage og hvor går tiden langsomt det er helt vildt Vægt siger 8,6 kg 😲 Mavens mål siger 8 cm vokset så den er større nu end sidst jeg født Jeg er 4 gang og er 4 pige jeg venter Maven fra Idag følger mig så stor ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Her har jeg 11 uger til termin med mit 3. barn som er en dreng 💙 Jeg har 2 piger i forvejen som er 13 &15 år. Jeg er offentlig ansat så kan gå på barsel 8 uger før, men gik fra i lørdags, da jeg holder ferie inden min barsel starter 😊. Skønt 👍 Min graviditet er ret ukompliceret, kan dog godt mærke, at nogle ting begynder at blive lidt bøvlet efterhånden. Har taget ca 10 kg på. Billedet er fra i fredags 😊. ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Hej damer Jeg har været deltidssygemeldt siden start april pga. Bækkenløsning og er desværre fra idag blevet fuldtidssygemeldt frem til termin (15/8)☹️ det er sgu ikke optimalt. Har lige hængt tøj op, hvilket resulterer i at jeg bliver nødt til at ligge ned de næste par timer, øv. Derudover er jeg begyndt at få vand i fødder og ben, og min mave er virkelig stor - jordmoderen sagde at jeg sprængte skalaen på symfysemål 🙈 29cm i uge 28 Vægten siger plus 6kg, så det er lige i overkanten som svært overvægtig, men jordmoderen sagde at hun ikke var bekymret, så det er vel godt nok. Bare den ikke siger over 10kg, når jeg føder, så er det godkendt 😊 Lillemanden har det heldigvis rigtig godt og sparker derudad, så kan jeg godt klare resten! Har i andre vand i kroppen? ![]()
Svar
![]() |
29-05-2019 20:02
|
Godt skrevet
0
|
Jeg har også været sygemeldt fra midt maj med bækkenløsning 😣. Skulle nødig blive sengeliggende med 2 børn på 4 og 5 år som kræver en 😅. ![]()
Svar
![]() Mor til 2 skønne prinser fra
Juni 2013 & Januar 2015.
Mor til 2 skønne prinser fra
Juni 2013 & Januar 2015.
|
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
|
Jul på Min-Mave.dkJulen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere |
|
En huskeliste til de kommende forældreHvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere |