Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

hvordan står det til hos jer ?

16.maj 2019 kl. 11:54
Luk
Medlem siden 09-01-2013
Sidst online 05-07-2019
16-05-2019 11:54
Luk
Medlem siden 09-01-2013
Sidst online 05-07-2019
Godt skrevet
0

Nu begynder vi at tælle ned og her er der ca. 12 uger til termin 😱.

min bækkenløsning er slem 😣 Er der nogen der er sygemeldt med bækkenløsning eller andet ? 

Indtil videre siger vægten + 9.5 kg.

Nogen af jer der skal ud og rejse ? 

Hvem venter pige og hvem venter dreng ? 

Jeg er 3. Gangs gravid og er både spændt og nervøs for om hvordan dwt hele kommer til at gå 😁

Anmeld
Svar
Mor til 2 skønne prinser fra Juni 2013 & Januar 2015.
Godt skrevet
0
20.maj 2019 kl. 09:44
Luk
Medlem siden 04-07-2007
2 startede debatter
6 skrevne indlæg
20-05-2019 09:44
Luk
Medlem siden 04-07-2007
2 startede debatter
6 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej

Jeg har også knap 12 uger til termin, venter min tredje og er sygemeldt pga. alt for mange plukveer med risiko for for tidlig fødsel.

Vi venter en pige :-)

Vægten siger plus 10 kg ca.

Glæder mig meget til denne graviditet er overstået, så jeg kan få en mere normal hverdag igen - det er sgi svært bare at ligge på sofaen, når man har to børn i forvejen! 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.maj 2019 kl. 09:23
Luk
Medlem siden 08-09-2018
18 startede debatter
244 skrevne indlæg
Sidst online 17-07-2019
29-05-2019 09:23
Luk
Medlem siden 08-09-2018
18 startede debatter
244 skrevne indlæg
Sidst online 17-07-2019
Godt skrevet
0

Her er der 10 uger tilbage og hvor går tiden langsomt det er helt vildt

Vægt siger 8,6 kg 😲

Mavens mål siger 8 cm vokset så den er større nu end sidst jeg født

Jeg er 4 gang  og er 4 pige jeg venter

Maven fra Idag følger mig så stor

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.maj 2019 kl. 09:30
Luk
Medlem siden 28-04-2019
19 skrevne indlæg
29-05-2019 09:30
Luk
Medlem siden 28-04-2019
19 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Her har jeg 11 uger til termin med mit 3. barn som er en dreng 💙

Jeg har 2 piger i forvejen som er 13 &15 år. 

Jeg er offentlig ansat så kan gå på barsel 8 uger før, men gik fra i lørdags, da jeg holder ferie inden min barsel starter 😊. Skønt 👍

Min graviditet er ret ukompliceret, kan dog godt mærke, at nogle ting begynder at blive lidt bøvlet efterhånden. Har taget ca 10 kg på. Billedet er fra i fredags 😊. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.maj 2019 kl. 12:23
Luk
Medlem siden 08-12-2017
2 startede debatter
30 skrevne indlæg
29-05-2019 12:23
Luk
Medlem siden 08-12-2017
2 startede debatter
30 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej damer

Jeg har været deltidssygemeldt siden start april pga. Bækkenløsning og er desværre fra idag blevet fuldtidssygemeldt frem til termin (15/8)☹️ det er sgu ikke optimalt. Har lige hængt tøj op, hvilket resulterer i at jeg bliver nødt til at ligge ned de næste par timer, øv. 

Derudover er jeg begyndt at få vand i fødder og ben, og min mave er virkelig stor - jordmoderen sagde at jeg sprængte skalaen på symfysemål 🙈 29cm i uge 28

Vægten siger plus 6kg, så det er lige i overkanten som svært overvægtig, men jordmoderen sagde at hun ikke var bekymret, så det er vel godt nok. Bare den ikke siger over 10kg, når jeg føder, så er det godkendt 😊

Lillemanden har det heldigvis rigtig godt og sparker derudad, så kan jeg godt klare resten! 

Har i andre vand i kroppen?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
29.maj 2019 kl. 20:02
Luk
Medlem siden 09-01-2013
27 startede debatter
762 skrevne indlæg
Sidst online 05-07-2019
29-05-2019 20:02
Luk
Medlem siden 09-01-2013
27 startede debatter
762 skrevne indlæg
Sidst online 05-07-2019
Godt skrevet
0

Jeg har også været sygemeldt fra midt maj med bækkenløsning 😣. 

Skulle nødig blive sengeliggende med 2 børn på 4 og 5 år som kræver en 😅.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

ANNONCE

Klatretårne forbedrer motorikken hos børn

Et klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere

ANNONCE

Giv legen frit spil med det perfekte legetårn

Som forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere

Jul på Min-Mave.dk

Julen nærmere sig med hastige skridt og måske har julestressen allerede meldt sin ankomst i det lille hjem. Her på Min-Mave spreder vi intet andet end jule hyggemed fede præmier som du kan finde, sjove juleaktiviteter og de bedste juleopskrifter til gravide og babyer. Hver søndag i hele julen udlodder vi fede præmier til én heldig vinder og man deltager ved at følge med i vores breve. Læs mere

ANNONCE

En huskeliste til de kommende forældre

Hvad skal du få købe til din kommende baby? Hvad skal vi nå inden fødslen? Vi har lavet en guide som hjælper nye kommende forældre i månederne inden fødslen Læs mere