Close
Log Ind Opret Bruger

melder mig forsigtigt på banen ??

  • Avatar
    Anonym
    16 december 2019, 19:03

    Hej kære damer 🌸

    tillykke med jeres positive tests 🤩

    jeg er omkring 4+4 i dag, jeg testede positivt fredag d. 13.12, her hjemme er vi begyndt at tro på julemirakler 😍🎅🏼 Jeg håber vores lille prik hæger godt fast og bliver der inde så vi kan møde vores lille prik til august 2020 🤞🏼🍀

    hvor langt er i andre og hvor kommer i fra, vi er fra Nordjylland 🌸

     

    16. december 2019 kl. 19:13

    Hej med dig, 

    velkommen til! Jeg venter også et augustbarn. Jeg er lidt længere henne end du er, ifølge egne beregninger er jeg i uge 7 men blev ved en scanning sat tilbage med en uge. I går var jeg til en ekstra skanning, hvor der var hjerteblink!  Scanningsdamen ville ikke lægge sig helt fast på en endelig terminsdato, men det bliver formentlig i tidsrummet mellem den 8.8. og den 12.8. Jeg sender en masse babyklister til os alle. ????

    Kh. August2020

    16. december 2019 kl. 23:24

    Tillykke ????

    Jeg er i dag 5+0 efter egne lidt upræcise beregninger, så vi håber også på en lille sommerbaby midt i august ❤️
    Jeg er også fra Nordjylland ????

    17. december 2019 kl. 04:45

    Ej hvor sjovt!

    Jeg fik taget min første bp d. 13/12 efter jeg testede positiv 3+4 – Idag er jeg 4+3 og efter beregning burde jeg have termin sent August 2020. Så man kan vidst roligt sige, vi følges pænt ad. Og lad os da blive ved med det! Jeg sidder med 1 MA og 1 SA i baggagen, så den har bare at blive hængende denne gang! sad

    - Stina ✨🧡🩶

    17. december 2019 kl. 06:40

    Stort tillykke 🙂 Jeg er 5+6 og skal til tidlig scanning imorgen, har været i fertilitetsbehandling så er en del af behandlingen 🙂
    Jeg har termin d. 12/8. 

    Avatar
    Anonym
    17. december 2019 kl. 21:44

    Hej alle i heldige ???? 

    Stort tillykke!

    Jeg venter også en lille august 2020 pus. Så dejligt!

    Jeg er 5+0, har dog lidt ondt i højre side i dag, og er mega nervøs for det er et dårligt tegn 🙁 Har i haft ondt i siderne, er det normalt mon?

     

    18. december 2019 kl. 04:41

    lillemymin skrev :

    Hej alle i heldige ???? 

    Stort tillykke!

    Jeg venter også en lille august 2020 pus. Så dejligt!

    Jeg er 5+0, har dog lidt ondt i højre side i dag, og er mega nervøs for det er et dårligt tegn 🙁 Har i haft ondt i siderne, er det normalt mon?

     

    Helt normalt medmindre det er en decideret smerte. smiley

    18. december 2019 kl. 07:16

    Jeg skal til meget tidlig scanning og blodprøve idag, så kryds endelig alt der krydses kan! frown

    - Stina ✨🧡🩶

    18. december 2019 kl. 08:07

    Hej med jer

    Stort tillykke til alle – hvor er det dejligt ???? . Jeg er 6+3 og skal til tidlig scanning i morgen, da vi også har været igennem et langt fertilitetsforløb. Jeg synes at jeg er meget bekymret hele tiden, og håber at alt er som det skal være. Er der andre, der kan genkende det? crying

    Jeg har ellers masser af symptomer på graviditet, som kvalme (stort set hele dagen, og faktisk ikke så meget lige når jeg står op), og ellers ømme bryster og træthed. Derudover bliver jeg hele tiden ramt af forkølelse mm. Men jeg tager gerne imod ALT, bare der kommer et lille mirakel ud af det ???? 

    vi er også fra Nordjylland! 

    Kh

    29. december 2019 kl. 21:52

    Hejsa..

    Jeg har ifølge beregning termin d.24 august 🙂 aborterede desværre for 4 måneder siden. Så går lidt rundt og er bange for st glæde mig alt for meget fordi jeg er nervøs. Men tænker det bliver bedre, jo længere hen Jeg kommer 🙂

    5. januar 2020 kl. 10:36

    Hej alle sammen.

    jeg ville også bare lige melde mig på banen, er førstegangs gravid og har termin d. 9 aug – er lige gået ind i uge 10! 

    Jeg har været til tidlig scanning og set hjerteblink ???? 

    er der nogen der ved noget om abortrisiko når man har set hjerteblink? 

    Avatar
    Anonym
    5. januar 2020 kl. 15:10

    Tillykke og mange gange held og lykke til jer alle ????

    Det skulle desværre heller ikke være vores tur denne gang ???? Vi var til scanning og fostersækken var desværre tom. Vi ???????? for det snart bliver vores tur ????

    Avatar
    Anonym
    5. januar 2020 kl. 16:36

    Håber du er okay ???? Jeg føler med jer. Jeg skrev også tidligere i tråden at vi også ventede en lille en til August, men jeg abortede desværre også i julen. 

    Massere ???????? til jer!

    Avatar
    Anonym
    5. januar 2020 kl. 21:17

    Lillemymin

    Mange tak for dine søde ord ???? Det pisse hårdt, vi har kæmpet i en del år og det er første gang vi har opnået graviditet, så vi er meget berørte af situationen, men som vi har talt om så hellere nu en senere. 
    jeg har ikke blødt, så vi skal til kontrol scanning for at være helt sikre på at der ikke er noget der udvikler sig, hvilket de var meget sikre på der ikke er. Så vi skal igennem medicinsk forløb hvis ikke min krop selv vil udstøde det. 
    Jeg håber også i er okay, det er altså en hård omgang lige at skal acceptere???? hvordan forløb det ved dig, hvis jeg må være nysgerrig ????

    6. januar 2020 kl. 10:53

    Hvor er jeg ked af at høre det ! Det er hårdt 🙁 som jeg skrev mistede jeg også i august- hvor jeg blødte i 14 dage, og så kom det hele ud af sig selv.

    Nu er jeg så blevet gravid igen. Men begyndte desværre at bløde sidste uge, men i weekenden er det begyndt at stoppe lidt. Er blevet sendt til scanning i dag for at se om alt er ok 🙁 Jeg har en dårlig fornemmelse og er frygtelig nervøs for at vi har mistet igen.. 

    Held og lykke med jeres kontrol- og jeg håber sådan det lykkedes jer snart at blive forældre ????????

    Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 16 i alt)
  • Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.