Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Tegnblødning

10.december 2018 kl. 17:22
Luk
Medlem siden 10-12-2018
10-12-2018 17:22
Luk
Medlem siden 10-12-2018
Godt skrevet
0

Hejsa! Jeg har idag været til jordmoder til sidste tjek og alt var sådan set fint. Vi forsøgte at få lavet en hindeløsning men JM konkluderede at jeg ikke var åben til at det kunne lade sig gøre. Dog var hun inde og mærke på hans hoved. Min livmoderhals var dog begyndt at blive kortere. Da vi kommer hjem går jeg på wc og tørre en lille klat frisk blod væk på papiret, og siden har jeg ikke set blødning. Jeg har taget bind på, og har været i tvivl om vandet har været sivende da jeg kort efter jeg havde tisset igen gav slip på noget væske i kummen som jeg ikke kunne holde på.... kan hun havde prikket til noget alligevel eller er det måske bare idag han vil ud? 

Andre der har oplevet en frisk lille blødning og efterfølgende har født kort tid efter? 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
12.december 2018 kl. 12:22
Luk
Medlem siden 05-10-2017
11 startede debatter
145 skrevne indlæg
12-12-2018 12:22
Luk
Medlem siden 05-10-2017
11 startede debatter
145 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hejsa.

jeg fik indvendig undersøgelse i går (41+0).

og JM fortalte mig at det sagtens kunne give lidt blødning efter sådan en. 

Så måske det kan være derfor du har blødt.

pøj pøj :)

Anmeld
Svar
Ikke sikker før Jeg ventede dig <3
Godt skrevet
0
Ikke sikker før Jeg ventede dig <3
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

Forebyg skævt kranie med ergonomisk babypude fra Baby Cloud

Baby Cloud har lavet en revolutionerende babypude i et patenteret silikoneskum, der øger både sikkerheden, varmereguleringen og minimerer støvmider med 99% Læs mere

Kinesisk kalender - får du en dreng eller pige?

Kineserne gemmer på oldgammel visdom. Læs her hvordan du kan udregne kønnet på dit barn. Læs mere

Quiz: Er din fødsel gået i gang?

Din terminsdato nærmer sig med hastige skridt, og du begynder for alvor at glæde dig til din fødsel er gået i gang. Læs mere

9 absurde fødselkager til den store begivenhed

Man siger, at er en af de smukkeste øjeblikke i livet, er fødslen - men er der mon en grund til at gøre en fødselskage så grafisk? Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Derfor sprækker dine brystvorter og de bedste tips til at overleve

Sprukne og ømme brystvorter kan ramme alle mødre, og være med til at gøre amningen smertefuld. Her er et par syndere, som kan forårsage sprukne brystvorter, og tips til at overleve. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

Forebyg skævt kranie med ergonomisk babypude fra Baby Cloud

Baby Cloud har lavet en revolutionerende babypude i et patenteret silikoneskum, der øger både sikkerheden, varmereguleringen og minimerer støvmider med 99% Læs mere

Kinesisk kalender - får du en dreng eller pige?

Kineserne gemmer på oldgammel visdom. Læs her hvordan du kan udregne kønnet på dit barn. Læs mere

Quiz: Er din fødsel gået i gang?

Din terminsdato nærmer sig med hastige skridt, og du begynder for alvor at glæde dig til din fødsel er gået i gang. Læs mere

9 absurde fødselkager til den store begivenhed

Man siger, at er en af de smukkeste øjeblikke i livet, er fødslen - men er der mon en grund til at gøre en fødselskage så grafisk? Læs mere

Hjertelyd - angelsound, scanning eller køkkenrulle?

Mange gravide ser frem til den dag, hvor de hører deres barns hjertelyd højlydt for første gang, det sker ved en af de første undersøgelser hos jordemoderen. Læs mere

Derfor sprækker dine brystvorter og de bedste tips til at overleve

Sprukne og ømme brystvorter kan ramme alle mødre, og være med til at gøre amningen smertefuld. Her er et par syndere, som kan forårsage sprukne brystvorter, og tips til at overleve. Læs mere