JEG MELDER MIG PÅ BANEN....
Slettet bruger
|
Slettet bruger
20-03-2019 08:45
|
Godt skrevet
6
|
Ja, jeg melder mig på banen med forventet termin 2/12-19 Jeg har igår 3+1 fået meeeeget svage streger på sådan ca 10 teste... Og her til morgen stod jeg med en markant tydeligere test - så jeg håber og ber' til, at det nu er vores tur til at blive forældre igen efter 3 aborter i 2018. Er der andre, der kan melde sig på banen med et lille december-barn? ![]()
Svar
![]() |
22-04-2019 12:33
|
Godt skrevet
0
|
Jeg ringede også til vagtlægen, men de ville heller ikke gøre noget. Hvor er det spændende. Stort tillykke med det i hvert fald 😃 ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Hvordan går det jer vordende december mødre? :-) Jeg er idag 8+6 og har idag været hos lægen til opstart af vandrejournal. Jeg fik ligeledes et lille kig ind til "blop", da de også scanner ved min læge. Alt så heldigvis fint ud, så jeg begynder så småt at turde tro på det! ![]()
Svar
![]() |
|
Slettet bruger
02-05-2019 19:52
|
Godt skrevet
0
|
Hej piger Jeg har netop været til scanning i dag. Er 8+5. Til vores store overraskelse var der to - enæggede tvillinger. Desværre var det ikke en scanning, der gav anledning til mere ro, da hun ikke kunne finde den såkaldte ‘skillevæg’, hvilket gjorde hende bekymret. Så nu afventer vi en indkaldelse til en ny scanning. Jeg håber, I andre har det godt ☺️ ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
Alt vel her, er 9+2 og været til scanning og læge og oprettet vandrejournal. Skal til nakkefold d.28. jeg ved ikke hvor mange der følger med herinde længere, tror en del af os er hoppet i terminsgruppen på facebook. Men dejligt at høre alt er vel og tillykke til jer;-) ![]()
Svar
![]() |
Godt skrevet
0
|
selv om det er min 3. graviditet er det første gang jeg tænker at prøve en terminsgruppe, nogen der vil hjælpe mig med at finde ind i en? har termin i dec. 2019 ![]()
Svar
![]() 3.gangs gravid
3.gangs gravid
|
Anmeld til moderator
Nyeste blogindlæg
Mest læste debat
Nyeste artikler
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |
Nyeste blogindlæg
Nyeste artikler
En fotograf til alle anledningerDer findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf kan man faktisk komme langt. Læs mere |
|
Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og voldDeres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende. Læs mere |
|
Kom ud og oplev verdenen med den lille nyDer er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere |
|
5 nyttige råd: Nytårsaften med babyNytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere |
|
Klatretårne forbedrer motorikken hos børnEt klatretårn kan være et enkelt og effektiv køb, der kan bidrage til forbedring af dit barns motoriske evner og stimulere dets motorik. Læs mere |
|
Giv legen frit spil med det perfekte legetårnSom forældre kan det være svært at få børnene ud og lege i haven, da mange børn i dag bruger flere timer foran en telefon, tablet eller en computerskærm. Et legetårn med en gynge til haven, kan være det perfekte værn til at få dit eller dine børn ud og lege i jeres have. Læs mere |