Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

JEG MELDER MIG PÅ BANEN....

Slettet bruger

20.marts 2019 kl. 08:45
Slettet bruger
20-03-2019 08:45
Godt skrevet
6

Ja, jeg melder mig på banen med forventet termin 2/12-19 

Jeg har igår 3+1 fået meeeeget svage streger på sådan ca 10 teste... Og her til morgen stod jeg med en markant tydeligere test - så jeg håber og ber' til, at det nu er vores tur til at blive forældre igen efter 3 aborter i 2018. cool

Er der andre, der kan melde sig på banen med et lille december-barn? surprise

Anmeld
Svar
Godt skrevet
6
25.marts 2019 kl. 19:19
Luk
Medlem siden 24-01-2018
19 startede debatter
81 skrevne indlæg
25-03-2019 19:19
Luk
Medlem siden 24-01-2018
19 startede debatter
81 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg har også testet positiv idag - dog er jeg kun 3+3 eller 3+4 tror jeg 🙈 Termin ca. d. 6. December. Har nogle af jer symptomer endnu? 😊

Anmeld
Svar
Lilypie Pregnancy tickers
Godt skrevet
0
25.marts 2019 kl. 20:15
Luk
Medlem siden 16-10-2018
5 startede debatter
80 skrevne indlæg
25-03-2019 20:15
Luk
Medlem siden 16-10-2018
5 startede debatter
80 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
tidtilbaby2019 skrev :

Jeg har også testet positiv idag - dog er jeg kun 3+3 eller 3+4 tror jeg 🙈 Termin ca. d. 6. December. Har nogle af jer symptomer endnu? 😊

Jeg har haft kvalme længe, tror jeg har haft kvalme siden ægget satte sig fast. Mine bryster er vokset og er ømme og så har jeg lidt ondt i lænden og er lidt træt. Har du nogle symptomer?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
25.marts 2019 kl. 20:17
Luk
Medlem siden 24-01-2018
19 startede debatter
81 skrevne indlæg
25-03-2019 20:17
Luk
Medlem siden 24-01-2018
19 startede debatter
81 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Brumlebasse skrev :
tidtilbaby2019 skrev :

Jeg har haft kvalme længe, tror jeg har haft kvalme siden ægget satte sig fast. Mine bryster er vokset og er ømme og så har jeg lidt ondt i lænden og er lidt træt. Har du nogle symptomer?

Ej jeg har også haft kvalme den sidste uge :o troede slet ikke, man kunne få det så tidligt! Mine bryster begynder også at blive lidt ømme og så er jeg ret træt. Så det minder meget om dine symptomer :)

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
26.marts 2019 kl. 07:53
Luk
Medlem siden 20-09-2018
2 startede debatter
34 skrevne indlæg
26-03-2019 07:53
Luk
Medlem siden 20-09-2018
2 startede debatter
34 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Krydser fingrer for os 🍀

Jeg testede positiv i går (3+3) og der er en fin udvikling fra testen i går til i dag 🤞 Nu må det gerne bare blive mandag, hvor der skal tages BP, som forhåbentlig viser et højere HCG end sidste forsøg jeg havde.

Hvis alt går vel, har jeg termin d. 6. december 🎅🏻

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
26.marts 2019 kl. 13:09
Luk
Medlem siden 26-03-2019
24 skrevne indlæg
26-03-2019 13:09
Luk
Medlem siden 26-03-2019
24 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Halløjsa! Jeg testede positiv første gang 3+2, den 21. marts og har fået terminsdato 3. december cool Stregen udvikler sig fint, men bliver fulgt med blodprøver hver 3. dag pga. tidligere MA og ashermans. Glæder mig til at følges frown

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.marts 2019 kl. 12:04
Luk
Medlem siden 20-03-2019
4 startede debatter
17 skrevne indlæg
27-03-2019 12:04
Luk
Medlem siden 20-03-2019
4 startede debatter
17 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg fik bekræftet min graviditet ved lægen idag. Ca. 4 uger henne. :) 
Jeg har kvalme til tider, ondt i lænden af helvede til, murren i underlivet, ømme bruster som er spændte, svingende humør, og kan slet ikke forstå dansk humor for tiden. Har bare lyst til piratos og drueagurker. Det lykkedes første cyklus jeg prøvede ægløsningstest. Jeg er ret lykkelig og har lyst til at råbe det ud til hele verden. Men håber bare at lille Blyp bliver hvor den er. 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.marts 2019 kl. 16:35
Luk
Medlem siden 18-11-2018
50 skrevne indlæg
27-03-2019 16:35
Luk
Medlem siden 18-11-2018
50 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Hej allesammen😀

jeg ved ikke endnu om jeg skal/kan glæde mig, men måske. Vi har prøvet i 5 mdr og igår tager jeg en test, lidt dumt men smider den ud efter 1 min da der kun var 1 streg. Imorges åbner jeg skraldespanden og den vender stregen/stregerne op og synes jeg ser en lille skygge/svag streg, måske er det bare ønsketænkning men kan i hjælpe mig og se om der er en svag streg eller om jeg er helt på månen. Jeg er 3+2

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.marts 2019 kl. 20:37
Luk
Medlem siden 20-09-2018
2 startede debatter
34 skrevne indlæg
27-03-2019 20:37
Luk
Medlem siden 20-09-2018
2 startede debatter
34 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg kan sagtens se en streg, så et forsigtigt tillykke herfra 😄

Prøv da at tage en test mere - og lad være med at smide den i skraldespanden før kontroltiden er udløbet! 🤪❤️

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
27.marts 2019 kl. 20:54
Luk
Medlem siden 18-11-2018
50 skrevne indlæg
27-03-2019 20:54
Luk
Medlem siden 18-11-2018
50 skrevne indlæg
Godt skrevet
1

Jo det vil jeg gøre. Jeg prøver at vente til fredag morgen og se om den er mere tydelig. Mange tak for beskeden :-) jeg følger med hos jer andre så længe.

Anmeld
Svar
Godt skrevet
1
28.marts 2019 kl. 15:58
Luk
Medlem siden 26-03-2019
24 skrevne indlæg
28-03-2019 15:58
Luk
Medlem siden 26-03-2019
24 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Apropos symptomer så får i lige en historie fra i morges: Jeg er på vej til arbejde og cykler så forbi en politibil, der holder med blå blink. Inde på fortovet ligger/sidder der en svane, og de to betjente har så svøbt et klæde om dens krop. Den ene betjent holder om den, men den anden taler i telefon. Svanen ser meget stresset ud og har nok været i nærkontakt med en bil eller elledninger.

Og jo da, jeg er normalt let til tårer men her bryder jeg nærmest ud i hulk og er totalt rørstrømsk af den fine omsorg, mens jeg forsøger at komme de sidste 100 meter uden at blive opdaget eller miste overblikket i trafikken. Ahmen altså!!  

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.
* Vi behandler dine personlige oplysninger som beskrevet i vores persondatapolitik, som kan læses her.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Kom ud og oplev verdenen med den lille ny

Der er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere

Nyeste blogindlæg

Nyeste artikler

ANNONCE

5G - Farligt eller ok?

5G er forkortelsen for den 5. generation af mobilnetværk. Men er det farligt eller er det OK for os og vores børn? Mobilnetværket udvikles nemlig, så det kan følge med tidens behov for hurtigere hastighed, øget sikkerhed og større kapacitet, når det kommer til overførsel og udveksling af data. Læs mere

COVID-19: Graviditet og fødsel

Vi har samlet vigtig information til dig der er gravid, skal igennem en fødsel eller bare skal holde barsel under corona pandemien. For selvom vi er tæt på en afslutning er der stadig mange der vil lide under de restriktioner og forhold der er lavet på hospitalerne og rundt omkring i Danmark - og sikkert også længe endnu. Læs mere

ANNONCE

En fotograf til alle anledninger

Der findes mange øjeblikke med ens børn, som man ville ønske kunne vare for evigt. Det er dog ikke muligt, men med et kamera eller med en fotograf  kan man faktisk komme langt. Læs mere

Brødrene der søgte retfærdighed efter deres fars misbrug og vold

Deres historie starter ikke som de flestes og selvom de har oplevet rigtig meget modgang igennem deres liv, så har de formået at vende det negative til noget positivt og inspirerende.  Læs mere

Kom ud og oplev verdenen med den lille ny

Der er ingen større gave i livet end at blive forældre, og den lykke man oplever, når man er omkring barnet, kan gøre resten af verden fuldstændig ubetydelig. Dette leder ofte til, at særligt nybagte forældre ikke kommer ud og oplever verden omkring dem, fordi de pakker sig ind i hjemmets trygge rammer sammen med den lille ny. Læs mere

5 nyttige råd: Nytårsaften med baby

Nytårsaften kommer med traditioner, fest, farver og fyrværkeri. Men hvad gør man pludselig når man står med sit første barn og skal fejre nytår og hvordan skal man forholde sig? Vi har samlet nogle gode råd til hvordan I måske kan gøre det nemmere for jeres lille nye baby, at gå nytårsaften i møde. Læs mere