Danmarks største site for gravide
og småbørnsforældre

Pletbløder ved fysisk aktivitet

22.juli 2012 kl. 12:35
Luk
Medlem siden 17-07-2011
Sidst online 23-09-2013
22-07-2012 12:35
Luk
Medlem siden 17-07-2011
Sidst online 23-09-2013
Godt skrevet
0
Hej med jerEr der andre der oplever at pletbløde når i er fysisk aktive? Jeg var ved lægen i sidste uge, som konkluderede at det kom fra mine slimhinder, som var meget sarte, så det havde ikke umiddelbart noget med baby at gøre.. Har heller ikke ondt..Meeeen, sys alligevel det er træls! Det er ikke fordi jeg behøver at lave specielt meget, men blot jeg går meget herhjemme, så kommer det (det bløder ikke meget overhovedet, men det er der da)Andre der oplever det? God søndag til jer alle :-)
Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.juli 2012 kl. 12:48
Luk
Medlem siden 10-12-2011
21 startede debatter
135 skrevne indlæg
Sidst online 11-12-2012
22-07-2012 12:48
Luk
Medlem siden 10-12-2011
21 startede debatter
135 skrevne indlæg
Sidst online 11-12-2012
Godt skrevet
0
Har en venindeder har været igennem det samme! Hun pletblødte igennem hele graviditeten - ofte helt uden årsag. Hun fik samme forklaring med følsomme slimhinder..... Og hun har i dag en sund og rask lille pige! Prøv at lade være med at spekulere for meget over det! Det bliver nemmere når du kan mærke bebs!
Anmeld
Svar
Lilypie Maternity tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Maternity tickers
22.juli 2012 kl. 19:14
Luk
Medlem siden 08-03-2009
74 startede debatter
375 skrevne indlæg
Sidst online 28-05-2013
22-07-2012 19:14
Luk
Medlem siden 08-03-2009
74 startede debatter
375 skrevne indlæg
Sidst online 28-05-2013
Godt skrevet
0

Jeg har gået i dag og tænkt på at lave nøjagtig dette indlæg - jeg oplever også, at mit udflåd ændrer sig/bliver lidt mørkere eller der kommer lidt blod i, hvis jeg har lavet for meget - f.eks. tunge løft, lidt for meget havearbejde etc... Er beroliget med, at der er en sammenhæng mellem aktiviteten og så ændringen!

Er simpelthen begyndt at lade være med at lave for "tunge" ting! Prøver for så vidt at undgå at bære på min 2-årige søn, men det er ikke altid muligt... heldigvis fremprovokerer det ikke så meget 

Tror vi skal tage det roligt, så længe der er en sammenhæng og ingen smerter! Men DEJLIGT, at jeg ikke er den eneste der oplever det!

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
22.juli 2012 kl. 19:36
Luk
Medlem siden 11-12-2011
458 startede debatter
1132 skrevne indlæg
22-07-2012 19:36
Luk
Medlem siden 11-12-2011
458 startede debatter
1132 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg bløde i uge 4 overbelastning. Pyh det er et helvede og igen i uge 6 vist :)

Anmeld
Svar
Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie First Birthday tickers
22.juli 2012 kl. 20:09
Luk
Medlem siden 17-07-2011
4 startede debatter
11 skrevne indlæg
Sidst online 23-09-2013
22-07-2012 20:09
Luk
Medlem siden 17-07-2011
4 startede debatter
11 skrevne indlæg
Sidst online 23-09-2013
Godt skrevet
0
Hvor dejligt at andre oplever det samme.. Det er præcis som du skriver bimses_mor... Ikke altid blod, men brunt udflåd også..
Jeg ved at hvis jeg slapper af, så stopper det også igen, men man kan nok ikke undgå at tænke lidt på det, når det kommer.. Men skal man mon sørge for at slappe af, eller bare ignorere det, når det er der?
Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
23.juli 2012 kl. 17:17
Luk
Medlem siden 08-03-2009
74 startede debatter
375 skrevne indlæg
Sidst online 28-05-2013
23-07-2012 17:17
Luk
Medlem siden 08-03-2009
74 startede debatter
375 skrevne indlæg
Sidst online 28-05-2013
Godt skrevet
0

Jeg sørger for at slappe af - om det er unødvendigt ved jeg ikke, men det er det jeg har det bedst med, for tror det er min krop, der fortæller mig "SLAP AF"... 

Måske man skulle snakke med en læge eller en jordemoder om det?? Dejligt, at det er ferietid... 

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
14.marts 2019 kl. 19:01
Luk
Medlem siden 07-10-2017
20 startede debatter
341 skrevne indlæg
14-03-2019 19:01
Luk
Medlem siden 07-10-2017
20 startede debatter
341 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men jeg står i samme situation.. Det er altid dagen efter min anstrengelse, at min pletblødning kommer.. Tror da ihvertfald at det er derfor.. Idag gik jeg en lille pletblødning, som jeg tror sker fordi jeg kastede ekstremt voldsomt op igår.. Hele min krop krampede af det..

Jeg bliver derfor nødt til at høre jer om resten af jeres graviditet gik efter planen?

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
15.marts 2019 kl. 07:48
Luk
Medlem siden 15-03-2007
418 startede debatter
1663 skrevne indlæg
15-03-2019 07:48
Luk
Medlem siden 15-03-2007
418 startede debatter
1663 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
DenSyltedeAgurk skrev :

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men jeg står i samme situation.. Det er altid dagen efter min anstrengelse, at min pletblødning kommer.. Tror da ihvertfald at det er derfor.. Idag gik jeg en lille pletblødning, som jeg tror sker fordi jeg kastede ekstremt voldsomt op igår.. Hele min krop krampede af det..

Jeg bliver derfor nødt til at høre jer om resten af jeres graviditet gik efter planen?

Hej.. nu ved jeg ikke hvor langt du er, jeg er 34+3 og har også blødninger ved aktivitet, dog ikke efter sex - men faktisk al andet fysisk der er udover en kort gå tur dagligt. Jeg har været inde mange gange og få det undersøgt også for celleforandringer men de har ingen forklaring eller årsag kunne finde. Men indtil videre er alt ved min graviditet ok og de er ikke spor bekymret for baby i maven eller for mig. 

Anmeld
Svar
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
Godt skrevet
0
Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie First Birthday tickers
15.marts 2019 kl. 08:39
Luk
Medlem siden 07-10-2017
20 startede debatter
341 skrevne indlæg
15-03-2019 08:39
Luk
Medlem siden 07-10-2017
20 startede debatter
341 skrevne indlæg
Godt skrevet
0
Fiepie skrev :
DenSyltedeAgurk skrev :

Hej.. nu ved jeg ikke hvor langt du er, jeg er 34+3 og har også blødninger ved aktivitet, dog ikke efter sex - men faktisk al andet fysisk der er udover en kort gå tur dagligt. Jeg har været inde mange gange og få det undersøgt også for celleforandringer men de har ingen forklaring eller årsag kunne finde. Men indtil videre er alt ved min graviditet ok og de er ikke spor bekymret for baby i maven eller for mig. 

Jeg er kun 10 uger henne og har haft pletblødning nærmest hver uge.. Pletblødte efter svømning, efter en dag med lidt tunge løft, efter orgasme (uden penetration), efter opkast.. Det kommer altid dagen efter.. Til sidste skanning kunne gynækologen se, at min moderkage lå lige over livmoderhalsen.. Så med kombinationen af meget sarte slimhinder og forliggende moderkage, har jeg fået besked på at tage den med ro, så livmoderhalsen forbliver lukket..

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
07.april 2019 kl. 18:23
Luk
Medlem siden 05-02-2018
15 startede debatter
72 skrevne indlæg
07-04-2019 18:23
Luk
Medlem siden 05-02-2018
15 startede debatter
72 skrevne indlæg
Godt skrevet
0

Ved godt det er en gammel tråd.

men jeg oplever også det sammen bliver noget navøs når det stå på. Og når jeg er på wc kigger jeg gerne når jeg tisser og skal tøre mig. Idag er jeg 8+1

Anmeld
Svar
Godt skrevet
0
Not logged in

Anmeld til moderator

Jeg mener, at dette indlæg overtræder Min-Maves regler eller overtræder god skik.

Årsag :
Graviditetsmails
Widget hero
Få Min-Maves daglige mail om din og babys udvikling under graviditeten.*
Indtast terminsdato
eller beregn din terminsdato her.
Widget arrow
Widget arrow
* Hvis du ikke har en Min-Mave profil, laver vi en for dig,
  så du nemt kan ændre din terminsdato.

Debatkategorier

Terminsgrupper
Forældregrupper
Generelle debatter
Ønsker graviditet
Fertilitetsbehandling
Gravid
Fødslen
Baby (0-12 mån)
Børn (1+ år)
Familie
At miste
De kreative forældre
Babysitting
Køb og salg
Debatter opdelt efter landsdele
Om Min-mave

Nyeste blogindlæg

• MommyBear - 13-05-2019

Glædelig Morsdag eller noget!
  • Listen To Your ... - 12-05-2019

Mors dag
  • Listen To Your ... - 02-05-2019

Hvad er det med sukker og hygge?
  • Faderstuen - 30-04-2019

Det handler ikke om held

Nyeste artikler

Test: Er din mave kæmpestor?

Helt almindelige gøremål bliver næsten umulige at gennemføre. Her er nogle af tegnene på, at din flotte, gravide mave efterhånden er blevet kæmpestor. Læs mere

Farmand skal også spise folinsyre under projekt baby

En ny undersøgelse viser at farens kost, har stor betydning for at forebygge misdannelser og øge barnets sundhed i hele dets liv. Læs mere

ANNONCE

Er babytøj med UV filter virkelig nødvendigt?

Små børn opholder sig ofte udenfor i solen hele dagen lang. De leger udenfor i vuggestuen, på legepladsen derhjemme og i vandkanten på stranden. Derfor gælder det om at beskytte dem bedst muligt. Læs mere

Skal jeg vælge kejsersnit? - Spørg jordemoderen

Ved sidste fødsel havde jeg en stor bristning i mellemkødet, skal jeg derfor vælge kejsersnit denne gang?" Jordemoder Berit fra svarer på Min-Mave brugernes spørgsmål. Læs mere

Guide til BLW - når din baby styrer maden selv

Når din baby spiser selv, udvikles dens motoriske pincetgreb og gør dit barn nysgerrig på mad og smage. Læs mere

Sådan undgår du bristninger i mellemkødet

Her er 8 punkter der kan være med til at undgå bristning af dit mellemkød ved fødsel. For lad os lige være helt ærlige - tanken når at strejfe alle gravide! Læs mere

Nyeste blogindlæg

• MommyBear - 13-05-2019

Glædelig Morsdag eller noget!
  • Listen To Your ... - 12-05-2019

Mors dag
  • Listen To Your ... - 02-05-2019

Hvad er det med sukker og hygge?
  • Faderstuen - 30-04-2019

Det handler ikke om held

Nyeste artikler

Test: Er din mave kæmpestor?

Helt almindelige gøremål bliver næsten umulige at gennemføre. Her er nogle af tegnene på, at din flotte, gravide mave efterhånden er blevet kæmpestor. Læs mere

Farmand skal også spise folinsyre under projekt baby

En ny undersøgelse viser at farens kost, har stor betydning for at forebygge misdannelser og øge barnets sundhed i hele dets liv. Læs mere

ANNONCE

Er babytøj med UV filter virkelig nødvendigt?

Små børn opholder sig ofte udenfor i solen hele dagen lang. De leger udenfor i vuggestuen, på legepladsen derhjemme og i vandkanten på stranden. Derfor gælder det om at beskytte dem bedst muligt. Læs mere

Skal jeg vælge kejsersnit? - Spørg jordemoderen

Ved sidste fødsel havde jeg en stor bristning i mellemkødet, skal jeg derfor vælge kejsersnit denne gang?" Jordemoder Berit fra svarer på Min-Mave brugernes spørgsmål. Læs mere

Guide til BLW - når din baby styrer maden selv

Når din baby spiser selv, udvikles dens motoriske pincetgreb og gør dit barn nysgerrig på mad og smage. Læs mere

Sådan undgår du bristninger i mellemkødet

Her er 8 punkter der kan være med til at undgå bristning af dit mellemkød ved fødsel. For lad os lige være helt ærlige - tanken når at strejfe alle gravide! Læs mere